Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
English
Production Milestone for CeTrax: Electric Central Drive for Commercial Vehicles Passes the Ten Thousand Mark

Production Milestone for CeTrax: Electric Central Drive for Commercial Vehicles Passes the Ten Thousand Mark

1 2 3 4 5 6
Dergi
4 Aralık 2025 Perşembe - 13:22

Şangay’dan Londra’ya, Lizbon’dan Vladivostok’a: Oba Global Lojistik Kıtalararası Taşımacılıkta Gücünü Artırıyor

Oba Global Lojistik Genel Müdürü Suat Oba, ana hatları olan Rusya ve Kazakistan’a, 2024 yılının sonlarında Çin’i de kattıklarını söyledi. Aynı zamanda Türkiye üzerinden Avrupa’ya batarya taşımalarına da başladıklarını paylaşan Oba, 2026 yılı hedeflerinin ise konteyner alımlarıyla intermodal taşımacılığa aktif olarak geçiş yapmak olduğunu belirtti.

Şangay’dan Londra’ya, Lizbon’dan Vladivostok’a: Oba Global Lojistik Kıtalararası Taşımacılıkta Gücünü Artırıyor

Şangay’dan Londra’ya, Lizbon’dan Vladivostok’a kadar güçlü bir şekilde kara taşımacılığını gerçekleştirdiklerini aktaran Oba; ithalat, ihracat ve transit taşımalarında uzman olduklarını söyledi. 2025 yılının global çapta yaşanan bir krizin gölgesinde geçtiğini ifade ederken, 2026 yılının ise bu yıldan daha iyi geçmeyeceğini düşündüğünü paylaştı.

 

25 yılı aşan tecrübelerini, 2010 yılında kendi tırlarını alarak bir adım öne taşıdıklarını söyleyerek sözlerine başlayan Oba, sonrasında geçen süreci ve hizmetlerini şöyle aktardı; “Ardından Suriye’de yaşanan krizden dolayı, süreç içerisinde pazar koşullarının değişmesiyle birlikte hizmet modellerini geliştirerek forwarding alanına ağırlık vermeye başladık. Çalışmalarımıza hem karayolu hem denizyolu hem de havayolunda aktif olarak devam ediyoruz.

Ana hattımız; Türkiye-Rusya hattı. Ancak son zamanlarda transit ticaretin artmasıyla beraber, hizmetlerimiz Avrupa’dan Türkiye, Türkiye’den Rusya ve Kazakistan başta olmak üzere Türki Cumhuriyetler üzerine yoğunlaştı. Bu hatlar üzerinde ithalat-ihracat ve transit taşımalarını yoğun olarak gerçekleştiriyoruz.”

İstanbul-Zeytinburnu’nda bulunan merkezlerinin yanı sıra birçok noktada ofislerinin bulunduğunu ifade eden Oba bunları şöyle açıkladı; “Hopa, Iğdır, Ağrı, Erenköy’de ofislerimiz, Muratbey’de partnerimiz var. Yurt içerisinde bulunan tüm gümrüklerde partnerlerimiz bulunuyor. Ayrıca Bakü’de, Dubai’de, Rusya’da, Kazakistan’da ve Çin’de temsilciliklerimiz bulunmakta.  Şu an için 25 personelimizle hizmetlerimize devam ediyoruz.”

2024 yılının sonlarına doğru Çin atağını başlattıklarını paylaşan Oba sözlerine devam ederken şunları söyledi; “2025 yılında ağırlığımızı bu hatta verdik. Alaşanko ve Horgos’ta kendi depolarımız var, Şangay’dan aldığımız yükleri oraya götürüyor, oradan Türk/Azeri/Gürcü başta olmak üzere farklı plakalardaki araçlara yükleyerek, Azerbaycan, Gürcistan, İran, Ortadoğu, Türkiye ve tüm Avrupa’ya taşıyoruz. Ayrıca Çin’den Türkiye aktarmalı Avrupa’ya batarya taşımalarına da başladık. İşlerimiz hızlı bir şekilde devam ediyor. 2026 yılı hedefimiz ise; konteyner satın alarak, intermodal taşımacılığa aktif olarak geçiş yapmak. Bu yatırım, transit süreleri hızlandıracak, maliyet avantajı sağlayacak ve müşterilerimize daha kapsayıcı çözümler sunmamıza imkan tanıyacak.”

25 yıl içerisinde kazandıkları dostluklar ve deneyimleri ile alanında uzman nakliyecilerle çalıştıklarını ve kendi hatlarında hızla büyümeye devam ettiklerini söyleyerek; “Şangay’dan Londra’ya, Lizbon’dan Vladivostok’a kadar güçlü bir şekilde kara taşımacılığını gerçekleştiriyoruz.” dedi.

Vizelerde yaşanan problemler ve sınır kapılarında yaşanan aksamaların yanı sıra gümrüklerde de sorunlar yaşadıklarını aktaran Oba, sorunun sadece Avrupa’da olmadığını belirtti. Ambargonun da işlerini aksattığını ifade ederken, limanlardaki yoğunlukların da bir sorun teşkil ettiğini aktardı. Kendilerinin ise bu sorunları en hızlı ve sorunsuz şekilde halletmek için ellerinden geleni yaptıklarını sözlerine ekledi.

Konuşmasının devamında Türkiye’nin depo, antrepo ve taşımacılık anlamında güçlü bir ülke olduğuna dikkat çeken Oba; İpekyolu’nda da önemli bir noktaya sahip olan ülkemiz için; “Çeşmenin başı Çin ise, musluğun ucu Türkiye’dir. Türkiyesiz hiçbir şey olmaz.” ifadelerini kullandı.

Dünya genelinde yaşanılan krizin, lojistik sektörüne de yansıdığını ifade eden Oba sözlerini bitirirken şunları söyledi; “Global çapta bir krizden bahsettiğimiz için sağlam ve kendimizi riske atmayacak adımlar atmamız gerekiyor. 2026 yılının, 2025’ten daha iyi geçmeyeceğiniz biz de biliyoruz. Küresel dalgalanmalar kaçınılmaz; ancak biz riskleri doğru yöneten, alternatif hatlar oluşturan bir yapıya sahibiz. 2026’da da kontrollü büyüme stratejimizi sürdüreceğiz.”

 

Özel Haber / Öykü İmset

 

 
Özmer Lojistik 20. Yılını 60 Tırsan'lık Dev Yatırımla Taçlandırdı
 
TAILLIFT / EVAPORATÖR FANI / AC-ePTO NEDİR? NASIL ÇALIŞIR?
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Mitlog’un Yeni Rotası: Orta Doğu Ve Kuzey Afrika Pazarlarında Güçlü Adımlar
"Yeni Uygulamamızla Müşteri Deneyimini Yeniden Tanımlıyoruz"
Bakımcı Lojistik Yarım Asrı Aşan Tecrübesi ile Yeni Hatlarda İddiasını Ortaya Koyuyor
Bakımcı Lojistik Genel Müdürü Yılmaz Bakımcı, yarım asrı aşan tecrübeleriyle ...
Emre Aytaş Lojistik Kapıdan Kapıya Teslimatta Yeni Bir Dönem Başlatıyor
Emre Aytaş Lojistik Kurucusu Coşkun Aytaş, 2026 yılında Mersin üzerinden ...
 
Başbilen Lojistik, 30 Yıllık Uzmanlığını Yeni Hatlarla Güçlendiriyor
Başbilen Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmetleri Genel Müdürü ...
Erçal Trucks, Hollanda Yatırımıyla Küresel Lige Adım Atıyor
Erçal Group Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve İkinci El Grup Ticaret ...
Stratejik Güç Birliği: Alp Özler, Murhak ile Batı Avrupa Hattında Vites Yükseltti
Murhak Yurt içi Operasyon Müdürü Alperen Gece, 2024 yılında Alp Özler ...
 
Mutlular Transport Sınır Tanımayan Büyümesine 2025 Yılında da Devam Etti
Mutlular Transport Yönetim Kurulu Üyesi ve Logista Global Yönetim Kurulu ...
İMS Lojistik Uzun Yıllara Dayanan Çalışmalarını 2025 Yılında Taçlandırdı
IMS Lojistik Genel Müdürü Mustafa İmrak Kamyonum Dergisi’ne verdiği röportajda, ...
Seyit Usta Treyler Kamyon Taşıyıcı Treyleri ile Pazarda Yine İddiasını Konuşturacak
Seyit Usta Treyler Genel Müdür Yardımcısı Alp Arslan, Logitrans Fuarı’nda ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
IVECO Vizyonunu SAMKO OTOMOTİV İZMİR ile Güçlendiriyor
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
türkiye haberler kamyoncudikkatsrctreylerşoförlkwKamyon