Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
English
Production Milestone for CeTrax: Electric Central Drive for Commercial Vehicles Passes the Ten Thousand Mark

Production Milestone for CeTrax: Electric Central Drive for Commercial Vehicles Passes the Ten Thousand Mark

1 2 3 4 5 6
Dergi
26 Kasım 2025 Çarşamba - 15:05

Emre Aytaş Lojistik Kapıdan Kapıya Teslimatta Yeni Bir Dönem Başlatıyor

Emre Aytaş Lojistik Kurucusu Coşkun Aytaş, 2026 yılında Mersin üzerinden Trieste’ye bir proje üzerinde çalıştıklarını ve projenin hayata geçmesiyle beraber yeni araç yatırımlarında bulunacaklarını açıkladı. Aynı zamanda forwarder olarak hizmet verdikleri İtalya ve Almanya hatlarında, öz mal araçlarıyla hizmet vermeye başlayacaklarını söyleyen Aytaş, hedeflerinin ise ‘kapıdan kapıya hizmet’ olduğunu sözlerine ekledi.

Emre Aytaş Lojistik Kapıdan Kapıya Teslimatta Yeni Bir Dönem Başlatıyor

Sektöre dair değerlendirmelerde bulunan Aytaş, özellikle Kazakistan’da istenen 3. ülke geçiş belgelerinin kendileri için en büyük sorunlardan biri olduğunu aktardı. Orta Koridor’un önemine değinirken, sürdürülebilir olması adına Hazar Denizi’nde ciddi bir Ro-Ro yatırımı yapılması gerekliliğine dikkat çekti. Suriye güzergahının açılmasıyla ilgili de konuşan Aytaş; bunun görünenden çok daha büyük önem taşıdığını, bu hatta yeniden dönen taşımacılar ile beraber diğer hatlarda kar marjlarının artacağını belirtti.

Aytaş, 2025 senesinin zor bir yıl olmasına karşın kendileri için verimli geçtiğini, bunun nedeninin ise ulaşılabilir hayaller kurmaları olduğunu söyleyerek sözlerine başladı. Yaşanılan tek sıkıntının finans akışında yaşanılan aksaklıklar olduğunu dile getiren Aytaş, 2026 yılında bu sorun çözülürse çok daha rahatlayacaklarını ifade etti.

2025 yılı içerisinde 90 araçlık filolarında yenilemeye gittiklerini paylaşan Aytaş, gelecek dönem ise bir yatırım planı içerisinde bulunduklarını ifade etti ve şöyle konuştu; “Mersin üzerinden Trieste’ye dorse taşımacılığı yapacağımız bir proje üzerine görüşmelerimiz devam ediyor. Projemiz onaylanırsa, 2026 yılında dorse yatırımında bulunacağız."

Mersin’de bulunan merkez ofislerinin yanı sıra Özbekistan’da ofislerinin bulunduğunu belirterek, Özbekistan’da yapmış oldukları araç yatırımlarıyla Özbek partnerlerine hizmet verdiklerini aktardı.

Ağırlıklı olarak Türkiye’den Kazakistan-Özbekistan-Kırgızistan-Türkmenistan hatlarına çalıştıklarını söyleyen Aytaş; “Avrupa’dan getirdiğimiz transit yükleri Mersin limanı veya İstanbul’daki antrepolar üzerinden aktarmalı olarak bahsettiğim ülkelere taşıyoruz.” dedi.

Önümüzdeki dönem, forwarder olarak hizmet verdikleri İtalya ve Almanya hatlarında öz mal araçlarıyla hizmet vereceklerini paylaşan Aytaş, hem aktarmalı hem de direkt taşımacılık yapacaklarını açıkladı. Hedeflerinin ‘Kapıdan kapıya teslimat’ olduğunu söyledi.

Yaşadıkları en büyük sorunun Kazakistan’da istenen 3. ülke geçiş belgesi olduğunu kaydeden Aytaş konuyla ilgili olarak şu ifadeleri kullandı; “Avrupa’dan aldığımız yükleri Kazakistan’a götürüyoruz. Aktarmalı yükleri, ikili belge ile götürmemiz gerekirken, Kazakistan bunu kabul etmiyor. 3. ülke geçiş belgesini zorunlu kılıyor. Bu bize büyük zorluk yaratıyor. Çünkü; örneğin Fransa’dan geldiysek ancak Fransa’ya, Almanya’dan geldiysek yalnızca Almanya’ya dönebiliyoruz. Bunlarla ilgili ciddi ceza yaptırımları var.”

Orta Koridor’un önemli bir güzergah olduğunu ancak sürdürülebilir olması için bazı şartların gerçekleştirilmesi gerektiğini kaydeden Aytaş; “Türk Devletleri Teşkilatı’nın Hazar Denizi’nde ciddi bir Ro-Ro yatırımı yapması, akışı hızlandırması gerekiyor. Ro-Ro için bir aya varan bekleme sürelerimiz var. Ciddi anlamda maddi kayıp ve zaman kaybı yaşıyoruz. Aynı zamanda Zengezur Koridoru’nun açılması da zaman kazanmak adına bizim için avantaj olacaktır.” dedi.

Suriye güzergahının açılmasının ise çok daha büyük anlamlar taşıdığını kaydeden Aytaş sözlerine şöyle devam etti; “Bu aynı zamanda Lübnan’ın, Kuveyt’in, Suudi Arabistan’ın ve hatta İsrail’in yani kısacası tüm Orta Doğu’nun karayolu trafiğini açacak, rahatlatacaktır. Umuyoruz en kısa zamanda güvenlik sorunları komple çözülür. Bu sorunlar tam anlamıyla çözüldüğünde, bölgede araç sayısı artacak, Orta Asya’daki araç sayısı ise düşecektir. Böylelikle kar marjları yükselecektir.”

Son olarak yabancı şirketlerin Türkiye’deki lojistik yatırımlarının lojistik sektörü için bir dezavantaj olmasına karşılık, Türkiye için büyük önem taşıdığını söyleyen Aytaş; “Döviz getiri ve iş hacminin büyümesi açısından ülke ekonomisine ciddi değer katacaktır.” ifadelerini kullandı.

 

Özel Haber/Öykü İmset

 

 
Başbilen Lojistik, 30 Yıllık Uzmanlığını Yeni Hatlarla Güçlendiriyor
 
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Başbilen Lojistik, 30 Yıllık Uzmanlığını Yeni Hatlarla Güçlendiriyor
Başbilen Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmetleri Genel Müdürü ...
Erçal Trucks, Hollanda Yatırımıyla Küresel Lige Adım Atıyor
Erçal Group Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve İkinci El Grup Ticaret ...
Stratejik Güç Birliği: Alp Özler, Murhak ile Batı Avrupa Hattında Vites Yükseltti
Murhak Yurt içi Operasyon Müdürü Alperen Gece, 2024 yılında Alp Özler ...
 
Mutlular Transport Sınır Tanımayan Büyümesine 2025 Yılında da Devam Etti
Mutlular Transport Yönetim Kurulu Üyesi ve Logista Global Yönetim Kurulu ...
İMS Lojistik Uzun Yıllara Dayanan Çalışmalarını 2025 Yılında Taçlandırdı
IMS Lojistik Genel Müdürü Mustafa İmrak Kamyonum Dergisi’ne verdiği röportajda, ...
Seyit Usta Treyler Kamyon Taşıyıcı Treyleri ile Pazarda Yine İddiasını Konuşturacak
Seyit Usta Treyler Genel Müdür Yardımcısı Alp Arslan, Logitrans Fuarı’nda ...
 
Deep Trailer Spare Parts, Treyler Dolaplarında Yeni Bir Dönem Başlatıyor
Deep Trailer Spare Parts, son olarak treyler yemek ve takım dolaplarında ...
Samko Kalitesi Artık İzmir’de: IVECO Tercihinin Arkasındaki Güç Türkiye’nin En Kapsamlı Tesisini Açtı!
Uzun yıllar boyunca Antalya’dan tüm Türkiye’ye hizmet vermekte olan firma, ...
Zarife Atik ile İş Dünyasında Kadın Olmak ve Fark Yaratmak
Lojistik sektörü, doğası gereği operasyonel yoğunluğu yüksek, rekabetin ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
2026 Daha İyi Bir Yıl mı Olacak?
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
kamyoncufahrerşoförtruckKamyontürkiyenewstreylerlkw