Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum, iveco, özgözde, daily, s-way
man, kamyonumdergisi, mantrucks, mankamyon, mankampanya
ford, kamyon, trucks, başer, fordbaşer, fordkamyon, kamyoncu,
KAMYONUM,OTOBÜSÜM,YALÇIN DORSE
TOGG’da Üretimden Sorumlu İsim Murat Akdaş Oldu
TOGG’da Üretimden Sorumlu İsim Murat Akdaş Oldu
Bulgaristan, Romanya ve Belarus Sürücü Vizesi Ön Başvuruları E-Devlet Üzerinde Yapılacak
Bulgaristan, Romanya ve Belarus Sürücü Vizesi Ön Başvuruları E-Devlet Üzerinde Yapılacak
English
İbrahim Kaya, Chairman Of Alibey Logistics Board:  'The Ones Working With A Foreign Plate Have Different Rights From Us'

İbrahim Kaya, Chairman Of Alibey Logistics Board: "The Ones Working With A Foreign Plate Have Different Rights From Us"

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
23 Eylül 2008 Salı - 00:00

Söz Pirelli'de

Söz Pirelli de

Lastik teknolojisindeki son gelişmeler konusunda bilgi verir misiniz?

Son zamanlarda lastik teknolojisinde görülen gelişmeleri gözden geçirdiğimizde, yakıt tüketimini azaltan teknolojilerin yanı sıra, çevreye duyarlılık konsepti üzerine odaklanan çalışmalarla da sıkça karşılaşmaktayız. Pirelli olarak biz de, tüketicilerimizin ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak, güvenli, çevre dostu, düşük yakıt tüketimi ve uzun ömür gibi özelliklere sahip olarak pazara sunduğumuz lastiklerimizde, yüksek performans ve konfor öğelerine ayrıca özen gösteriyoruz. 

Tüm bunlara ek olarak, yine kullanıcılarımızın ihtiyaçları doğrultusunda, lastiklerimiz ilk ömürlerinde hizmet verdikten sonra kaplanabilirlilik özellikleri sayesinde yeni bir ömür kazanıyor. Kaplanabilirlik müşterilerimiz için daha ekonomik bir imkan sunarken, çevreye de olumlu yansımaları ayrıca dikkate değer niteliktedir.

Ağır vasıtalarda ön plana çıkarılan yeni ürünler nelerdir?

Pazara sunulan yeni ürünleri mercek altına alırsak, özellikle uluslararası taşımacılıkta hizmet veren müşterilerimizin artması ile birlikte, düşük yanak profilli (basık serili) lastiklerin öne çıktığını görüyoruz. Bu doğrultuda, taşıma hacmini arttırabilme yönünde avantaj sağlayan Pirelli FH 85 Amaranto ve TH 85 Amaranto gibi güçlü karkas yapısına sahip lastiklerimiz ile bir adım öne çıktığımızı rahatlıkla vurgulayabiliriz.

Pirelli lastiklerinin özellikleri konusunda neler söylersiniz?

Pirelli olarak, pazarda övgü ile bahsedilen ürün gamımızı, lastiklerimizin kullanım amaçlarını ve yol koşullarını bir arada bulunduran bir segmentasyon modeline oturtmuş bulunmaktayız. Hafif otoyol koşullarından, ağır şantiye koşullarına kadar uzanan kullanım alanına geniş ürün yelpazemiz ile hizmet veriyoruz. Genel stratejimiz dahilinde, ağır vasıta segmentimizde de kullanıcılarımızın güvenlik, yüksek performans ve konfor ihtiyaçlarını yakıt ekonomisinden ödün vermeden en üst düzeyde karşılıyoruz. 

Otoban gibi hafif yol koşullarındaki kullanıma en iyi şekilde uyum sağlayan Amaranto desenlerimiz; kilometre performansı, üstün yol tutuş ve konfor açısından sergiledikleri performans ile göz doldurmaktadır. Ayrıca üretiminde kullanılan “Geliştirilmiş eksiz sarmal yapı” (SATT) teknolojisi lastiklerin yapısını kuvvetlendirerek yüksek kaplanabilirlik sağlamaktadır.

Şantiye ve ağır koşullar için geliştirmiş olduğumuz Diamente lastiklerimiz ise, uyguladığımız 0° Kuşak ve honey comb gibi patentli teknolojiler ile yeni kord geometrisi ve yeni kauçuk bileşimi özelliklerine sahip olup; güçlendirilmiş yapısal direnç ve geliştirilmiş kaplanabilirlik olanağını garanti etmektedir. 

Lastiklerimizin kullanıldıkları segmentlerde en yüksek performansı sağlamasının yanı sıra kaplama konusunda da en iyi performansı sağlaması yönünde yoğun teknolojik çalışmalar gerçekleştirmekteyiz. Lastiklerimizin sahip olduğu bu teknolojilerin pazar tarafından kabul edilerek, övgüyle dile getirilmesi bizler için gerçekten gurur verici.

Lastik seçiminde dikkat edilmesi gereken unsurlar nelerdir?

Günümüzde, lastik seçiminde kullanım alanının göz önünde bulundurularak bir tercihte bulunulması doğru lastik seçimi için referans noktası olarak düşünülmektedir. Uygun kullanım koşullarına cevap verebilen lastikler arasından, yük ve hız gereksinimlerini karşılayan uygun ölçüdeki ve uygun desendeki lastiklerin seçilmesi, lastiklerden üst düzeyde faydalanmayı garantileyecektir.

İdeal lastik nasıl olmalı sizce?

Tüm bu perspektif dahilinde ideal lastiğin tanımını, "Kullanıldığı koşulların ihtiyaçlarını, kullanıcıların akıllarında herhangi bir soru işaretine yer bırakmaksızın; güvenlik, yüksek performans, konfor ve çevreye duyarlılık dahilinde yanıtlayabilen çözüm ortağıdır." şeklinde yapabiliriz. İdeal lastiğin ömrünü uzatmak isteyen kullanıcılar için düzenli yapılacak araç ve lastik bakımının, lastiğin ömrünün uzamasında en önemli etken olacağı gerçeğini bir kez daha vurgulamak yerinde olacaktır. Bu yüzden, özellikle lastik hava basıncı, fren optimizasyonu, balans ayarı konularına özen gösterilmelidir.

 
Michelin Ağır Vasıta Lastiklerinde Uzman
 
GOODYEAR İDDİALI
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
 HAREKET... TALEPLER... RİSKLER...
  YAZARLAR
Emre ELDENER
Emre ELDENER
TÜM SEKTÖRLER GİBİ LOJİSTİK DE ETKİLENDİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
DEMİRYOLU İLE EŞYA TAŞIMACILIĞI
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
KAMYONCUNUN SAHİBİ VAR MI?
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?
0
Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
news
Kamyon
src
kamyonum
fahrer
truck
bus
dikkat
şoför