Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum, iveco, özgözde, daily, s-way
man, kamyonumdergisi, mantrucks, mankamyon, mankampanya
shell, akaryakıt, benzin, mazot,
OSS Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Ziya Özalp, 'Sektörümüzün Büyümeye Devam Ettiğini Gözlemliyoruz'
OSS Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Ziya Özalp, "Sektörümüzün Büyümeye Devam Ettiğini Gözlemliyoruz"
Ordu Büyükşehir Belediyesi İş Makinesi Kamyon ve Kamyonet Kiralayacak
Ordu Büyükşehir Belediyesi İş Makinesi Kamyon ve Kamyonet Kiralayacak
English
Engin Günaydin, Chairman Of S.S. Suluova Motor Carriers Cooperative:  'We Provide Service In Winter In Snow, In Day And Night'

Engin Günaydin, Chairman Of S.S. Suluova Motor Carriers Cooperative: "We Provide Service In Winter In Snow, In Day And Night"

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
18 Kasım 2020 Çarşamba - 15:06

Mert Başer Otomotiv Kamu ve Özel Satışlar Müdürü Murat Başarır; "En Büyük Avantajımız Yerli Üretici Olmamız"

Kamyonum Dergisi olarak sektörün önemli markalarının bayileri ile görüşmelerimizi sürdürüyoruz. Bu doğrultuda Kamyonum Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Nuray Pekcan Ankara’da bulunan Ford Bayisi Mert Başer Otomotiv’in Kamu ve Özel Satışlar Müdürü Murat Başarır ile söyleşi gerçekleştirdi. Sektöre, pazara ve Ford Trucks markasına dair konuların değerlendirildiği söyleşinin detaylarını haberimizde okuyabilirsiniz.

Mert Başer Otomotiv Kamu ve Özel Satışlar Müdürü Murat Başarır;  En Büyük Avantajımız Yerli Üretici Olmamız

“BAŞER OTOMOTİV OLARAK HER DAİM MÜŞTERİMİZİN YANINDAYIZ”

“F-MAX İLE İLGİLİ GÜZEL TALEPLER ALIYORUZ”

Bayiye ve personel yapısına  yönelik bilgilendirmelerde bulunan Başarır, “Teşkilatımız yaklaşık 40 yıllık bir tecrübeye sahip. Binek otomobil ticaretinden başlayıp bugünkü ağır ticaride geldiği konum itibari ile kurucumuz merhum Mustafa Başer Beyefendi ve Ali Başer Beyefendi’nin doğruluk ve dürüstlük ilkesi ile bizlere de kanalize ettiği gayret ve gurur ile firmamız altında mücadeleye devam ediyoruz. Ford binek ticari, ağır ticari grubu, Otokar hafif kamyon segmenti ve New Holland iş makinalarında  ikinci el ve satış sonrası konusunda deneyimli personel ile sahada hizmet vermeye devam ediyoruz. Bunun bize getirdiği en büyük avantaj; sahada ekibimiz müşteriye gittiği zaman bir otomobil ihtiyacından tutun da kamyonetten iş makinesine kadar her konuda müşterimize çözüm ortağı oluyor ve komplike bir çözüm, bilgi ve deneyim ile gidiyor. Gruplarımız arasında iyi bir kordinasyon var; herkes bir biri ile bu bilgi paylaşımlarını yapabiliyor ve müşteri nezdinde de hızlı aksiyon alabiliyoruz.” şeklinde anlatıyor.

“En Büyük Avantajımız Yerli Üretici Olmamız”

Kendilerini kamyon işine profesyonel gözle bakan amatör ruhlar olarak tanımlayan Başarır, sahada müşterinin taleplerine hızlı bir şekilde cevap verdiklerini belirtiyor. Pandemi sürecine de değinen Başarır konuşmasında; “Pandemi süreci her sektörü etkilediği gibi bizim sektörümüzü de tabii ki etkiledi. Vardiyalar düştü, herkes başlarda bir şaşkınlık yaşadı. Ancak Ford Trucks kamyon grubu olarak bizim en büyük avantajımız; yerli üretici olmamız, fabrikamızın Eskişehir İnönü’de olması ve üretim taleplerine hızlı cevap verebilmemiz. Bunlar sayesinde müşterimizin her daim yanında olduğumuzu göstermiş olduk. Aslında çoğunlukla pazar analizlerine temkinli yaklaşan bir markayız. Tedarik edebiliyoruz, hızlı cevap verebiliyoruz. Bu arada pandeminin ticaretin döngüsünde yarattığı değişiklik lojistik sektörünün önünü açtı ve ağırlıklı olarak taşımacılık ön plana çıktı. Bu sebep ile artan talepler pazara yansıdı; bizler olabildiğince talepleri cevapladık. Markamız için gurur verici; ancak müşterimizi belli bir süre bekletecek kadar fabrikadan üretimini beklediğimiz  işlerimiz var.” sözlerine yer veriyor.  

“F-MAX ile İlgili Güzel Talepler Alıyoruz”

Başarır, ödüllü kamyon F-MAX’e taleplerin arttığından bahsederken şunları dile getiriyor; “F-MAX 2019 yılında ‘Uluslararası Yılın Kamyonu’ ve akabinde Avusturya’da yılın kamyonu seçildi. Türkiye pazarında bizim beklentimizin daha da fazlasını müşterilere yansıtarak talep artışı gösterdi. Şu anda F-MAX ile ilgili güzel talepler alıyoruz; bu sebep ile müşterilerimizi beklemeye aldığımız siparişlerimiz de mevcut.”  

“Belediyeler Özmal Olarak Yoğunlukla Üstyapılı Araçları Satın Almaya Başladı”

Belediyelerin özmal olarak üstyapılı araçları tercih etmeye başladıklarını vurgulayan Başarır, “Bundan yaklaşık 2 yıl önce Taşeron Yasası ile hizmet araçlarında çalışan personellerin belediyeye geçmesi ile belediyenin artık sadece araç kiralama durumunda kalması işin reel maliyetlerini ortaya çıkarmaya başladı. Biz de belediyelerimize ve kamu kurumlarımıza bu işin fiyat fayda ilişkisini iyi anlattığımızı düşünüyoruz. Belediyeler özmal olarak yoğunlukla üstyapılı araçları satın almaya ve kiralamak yerine kendi araçları ile koşturmaya başladılar.” diyor.

“Üstyapıya Uygun Terzi Usulü Şase Araç Veriyoruz”

Kamu alımları konusunda öne çıkmalarını sağlayan avantajlardan bahseden Başarır şunları dile getiriyor; “Ağır ticari araç sektöründe tek yerli malı belgesine sahip aracız; yaklaşık yüzde 89’umuz yerli. İlerleyen süreçlerde bu oran artarak piyasada kendini hissettirmeye başlayacak. Biz Ankara’da bayi olarak tek yetkili  servisiz; aynı zamanda İç Anadolu ve Batı Karadeniz Bölgesine de gezici servis ile yerinde hizmet sunuyoruz.  Hem kamu kurumları hem perakende müşterilerine satış sonrasında da sorun yaşatmamak ve hızlı çözüm üretmek için her daim sahadayız.” diyor ve ekliyor, “Kamu araçları ile ilgili en büyük avantajımız; üstyapıya uygun terzi usulü şase araç veriyor olmamız. Bir belediyenin ihtiyacı çöp aracı ise şasesinden tutun ağırlık merkezlerine kadar çöpe uygun bir araç, damper istendiği  zaman hafriyat grubu araç, bir yol süpürme düşünüldüğü zaman o üstyapıya uygun altyapıyı terzi usulü müşterilerimize sunabiliyoruz. Şase kamyonlar tamamlanmamış araçlar ve üstyapı ile bütünleşerek sahada performans gösteriyorlar. Burada da doğru üstyapının altına doğru şase kamyonu verdiğiniz zaman hem kullanıcı memnuniyeti hem de satış sonrasındaki sorun ortadan kalkmış oluyor.”

“Ford Trucks’a Bakış Açısı F-MAX ile Değişti”

Ödüllü çekici F-MAX’a dair değerlendirmelerde de bulunan Başarır, “F-MAX hakikaten Türk mühendislerimizin üstünde uzun süre çalıştığı ve sahadan aldığı bildirimler ile ‘sorunsuz araç nasıl olabilir’ düşüncesinin sonucunda çıkmış bir araç. Ford Trucks’a bakış açısı F-MAX ile değişti; dünya pazarına açılmış bir marka haline geldi ve uluslararası lojistikte de bu araçlarımız koşturuyor. F-MAX; konfor, sesizlik, en geniş kabin özelliği ve performansı ile kesinlikle göz dolduruyor ve bize olumlu geri bildirimler geliyor. Yani artık bir müşteri bu aracı aldığı zaman başka müşteriye aracın satılmasında referans oluyor.” şeklinde konuşuyor.

“Çekici ve Yol Segmentinde Daha Çok Talep Görüyoruz”

Çekici ve yol segmentinde talebin daha çok olduğunu ifade eden Başarır şu sözleri dile getiriyor; “Kamyon pazarı hafriyat, yol ve çekici segmenti olarak üçe ayrılıyor. Çekici segmentinde F-MAX’in katkısı kesinlikle göz dolduruyor. Şu an pazar ağırlıklı hafriyat serisine devam ederken çekici ve yol segmentinde daha çok talep görüyoruz. Bunun nedeni;  lojistik sektörünün daha çok ön plana çıkması, kamu ve şehircilik araçlarında belediye taleplerinin artması ve araçların ihtiyaçlara cevap verebilmesi. Bunlarla beraber pazardaki artışı bizler de hissediyoruz ve önümüzdeki dönemde de bu artışın devam edeceğini gözlemleyebiliyoruz. Pazarda çekici segmentinde Ford Trucks ‘artık ben de buradayım’ deyip yolunda emin bir şekilde ilerliyor.”

 

“Yıl Sonuna Kadar Talepler Artarak Devam Edecek”

Bekleyen taleplerin ihtiyaca dönüşerek pazara yansıdığını belirten Başarır, “Bu yılın kapanışı aslında beklenen taleplerin ve ihtiyaçların bugüne kadar birikmesi. Geçiş döneminde herkes bir bekleme dönemi geçirdi; fakat piyasa ve ticaret devam ediyor. Bu talepler artık reel olarak ihtiyaç haline gelmiş durumda; şu anda gayet pozitif. Yıl sonuna kadar da bu taleplerin artarak devam edeceğini düşünüyorum.  Tabii ki yine pandemi süreci devam ediyor ve döviz kurlarında yükselme var. Ancak markamız ve biz; yerlilik, fiyat ve satış sonrası avantajları ile emin adımlarla 2021’de de güzel başarılara imza atacağımıza inanıyoruz.”

Satış sonrası ve ikinci el alım satıma ilişkin değerlendirmelerde bulunan Başarır şunları dile getiriyor; “Grup şirketi olarak birçok markanın çatısı altında satış, satış sonrası ve ikinci el hizmetleri; aynı zamanda satış sonrası yerinde hizmet de veriyoruz. Şirketimizin vizyonu; kriz de olsa her zaman güçlenmek, daha da iyi yatırımlara açılmak ve pazarın rahatladığı dönemde emin adımlar ile koşmak üzerine kurulu. Bu nedenle de kendi içimizde güzel yapılanmalarımız oluyor. Marka bazında; traktör, iş makinesi, truck ve Otokar grubu ile ilgili birimlerde kadrolar daha da güçleniyor ve genişliyor. Bu süreçte bu gücü arttırarak yarınlara daha emin adımlarla gideceğiz.”

“Stoğumuzun Neredeyse Yüzde 90’ını Temizledik”

İkinci el pazarında olumlu yansımalar gördüklerini dile getiren Başarır, “Bu dönemde sıfır araba tedarik edilememesi,  piyasadaki hızlı geçişler ve acil araç ihtiyaçlarının gündeme gelmesi ile çok hızlı şekilde ikinci el ivmesi yaşadık. Güzel talepler aldık ve stoğumuzun neredeyse yüzde 90’ını temizlemiş olduk. Artık müşterilerimiz ‘bu araç var mı?’ dediğinde 'şu an için elimizde yok’ diyebiliyoruz. Sıfır araç bulamayan müşteriler hızla ikinci ele yöneldi; çünkü insanlar aldıkları işi devam ettirmek durumundalar. İkinci elin bu pazarda olumlu geri bildirimini almış olduk.”

Her zaman müşterilerinin yanında olduklarının altını çizen Başarır şunları dile getiriyor; “Biz kurucularımızın doğruluk ve dürüstlük ilkesi ile beraber; her zaman müşterimizin yanında olduğumuzu ‘her yükte birlikte’ derken her sonda da birlikte çözüm ortağı olmak ve onların yanında olduğumuzu hissettirmek mottosu ile yolumuza devam ediyoruz. Başer Otomotiv olarak her daim müşterimizin yanındayız. Bize ne zaman ve nerede ihtiyaçları olursa olsun  Mert Başer Otomotiv Ford Trucks yetkili servis hizmetlerimizle her zaman yanlarındayız.”

 

 
İkinci El Araçlarda Garanti Kapsamı Nasıl Uygulanıyor ?
 
Tur Transit Lojistik, Treyler Yatırımlarında Tırsan’ı Tercih Etti
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
S.S. 28 No.lu Sungurlu Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi Başkanı Veysel Kocabaş: ''Birlik Olabilsek Çözülemeyecek Sorunumuz Yok''
Kamyonum Dergisi olarak kooperatiflerin sektöre dair sorunlarını ve beklentilerini ...
S.S.Tunçbilek Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi ve Tunçbilek Belediye Başkanı Mustafa Düzgün; "Güncel Fiyatla Biz Takograf Mevzuatının Şartlarına Uyamayız; Uysak Para Kazanamayız"
Kamyonum Dergisi olarak Kütahya’da S.S. Tunçbilek Motorlu Taşıyıcılar ...
Cindilli Otomotiv Yönetim Kurulu Üyesi Ali Erdem Cindilli: 'Ford Markası Olarak Bir Adım Öndeyiz'
Kamyonum Dergisi olarak sektörün önemli markalarının bayileri ile söyleşiler ...
 
S.S. Uluslararası Kaynaşlı Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi Başkan Yardımcısı Cihan Veziroğlu: Kooperatifler Olarak Tek Eksiğimiz Bir Araya Gelemiyor Olmamız
Kamyonum Dergisi olarak Kooperatifleri dolaşmaya ve sorunlarını dinlemeye ...
S.S. Bilecik Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi Başkanı Şükrü Demirci: Fiyatlar Arttıkça Kamyoncu Daha Çok Zora Giriyor
Kamyonum Dergisi olarak bu defa yolumuz Bilecik’e düşüyor ve S.S. Bilecik ...
Alibey Lojistik Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Kaya: 'Yabancı Plaka ile Çalışanlar Bizden Farklı Haklara Sahip'
Kamyonum Dergisi olarak Düzce’de Alibey Lojistik’i ziyaret ediyoruz. Lojistik ...
 
Mercedes-Benz Türk A.Ş Kamyon Pazarlama ve Satış Direktörü Alper Kurt: Bu Yıl Da Pazar Lideri Olarak Konumumuzu Devam Ettiriyoruz
Kamyonum Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Nuray Pekcan sektörün önemli markalarının ...
Hangi Belediyede Hangi Araç Var!
Kamyonum Dergisi olarak Belediyelerle uzun süredir yakın temastayız. Türkiye ...
S.S. Divriği Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi Başkanı Nurettin Özbek: Nakliyeci Zor Şartlar Altında Evine Ekmek Götürmeye Çalışıyor
Kamyonum Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Nuray Pekcan canlı bağlantılar ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
ACILARI KATLAMAK!
  YAZARLAR
Emre ELDENER
Emre ELDENER
TÜM SEKTÖRLER GİBİ LOJİSTİK DE ETKİLENDİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
DEMİRYOLU İLE EŞYA TAŞIMACILIĞI
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
KAMYONCUNUN SAHİBİ VAR MI?
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?
0
Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
src
truck
fahrer
Kamyon
news
türkiye
şoför
bus
kamyoncu