Advertisement
Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
mars, mars lojistik,
9 Eylül 2021 Perşembe - 17:58

Sektör Öncüsü Van Eck Türkiye’de

Tırsan Treyler Yönetim Kurulu Üyesi ve 2021 Nisan ayında Van Eck Trailers Genel Müdürü görevine atanan Ayşenur Nuhoğlu ile Van Eck Trailers’e ilişkin konuşuyoruz. “Van Eck olarak vizyonumuz, yeni ve sürdürülebilir modern taşıma yolları bulmak” diyen Nuhoğlu ile gerçekleştirdiğimiz söyleşinin detayları haberimizde..

Sektör Öncüsü Van Eck Türkiye’de

Tırsan Treyler Yönetim Kurulu Üyesi ve Van Eck Trailers Genel Müdürü Ayşenur Nuhoğlu,

“TÜRKİYE’DE DE VİZYONER TAŞIMACILARA VAN ECK, PROJE BAZLI ÇÖZÜMLER SUNACAK”

“VAN ECK İKİZ KAT ARAÇLARI YÜZDE 60 DAHA FAZLA YÜK HACMİ İLE KARBON EMİSYONLARINI YÜZDE 40 AZALTIR”

1912 yılında Lexmond Hollanda’da kurulan Van Eck Trailers’ın 100 yılı aşkın tarihinde her zaman yenilikçi ürün gamı ile treyler sektöründe ezberleri bozduğunu belirten Nuhoğlu, “Van Eck Trailers, hava kargo taşımacılığından, süper marketlerin dağıtım operasyonuna, posta hizmetlerinden yarış arabalarının taşınmasına ve otomatik yükleme ve boşaltma operasyonlarına kadar geniş bir yelpazede ürün geliştirmekte.  Van Eck, müşterilerinin özel lojistik ihtiyaçlarına göre toplam sahip olma maliyetini temel alarak, yenilikçi ve uzun ömürlü araç tasarımları ile Avrupa treyler sektöründe öncü olmaya devam etmekte. Van Eck’in ürün yelpazesi 5 kategoriden oluşmakta; Eckstreme Serisi olarak adlandırılan İkiz Kat araçlar, Eco Co2mbi olarak adlandırılan uzun ağır araçlar, Eckcellent serisindeki dağıtım araçları, Eckspress serisindeki Hava Kargo araçları ve Eckspert serisinde müşterilerin spesifik ihtiyaçlarına uygun olarak üretilen özel araçlar.” diyor. 

Önümüzdeki sene 110. yılını kutlayacak olan Van Eck Trailers’in sıcaklık kontrollü taşımacılığa yönelik geliştirdiği çözümlerin farklı kullanım alanlarına göre alanında en inovatif ürünler olduğunu da  sözlerine ekleyen Nuhoğlu şunları aktarıyor; “Örnek vermek gerekir ise, Hollanda’daki bir müşterisi için geliştirdiği tanker frigorifik araç ile müşteri hem 85° derece sıcak parafin taşımakta hem de 33 Europalet yük taşıyabilmekte. İzoleli gövdeye sahip araç, boyuna ikiye ayrılmış. Alt bölümdeki özel tank, 23 tona kadar likit parafini en zorlu iklim koşullarında bile 85° derece stabil olarak taşımaya uygun. Üst bölme ise 1,850 mm tavan yüksekliği ile 33 euro palet taşıma hacmine sahip. Üretilen araç bugüne kadar 1.5 milyon km yol katetmiştir.”  

Sıcaklık ve Zamana Karşı Yarışırken, Güvenilir İş Ortağı; Van Eck Frigo Aircargo Pharma

Sıcaklık kontrollü taşımada Van Eck’in bir diğer öne çıkan çözümünün hava kargo taşımacılığı için geliştirdiği yükleme sistemi ve araçlar olduğuna dikkat çeken Nuhoğlu, “Lufthansa teknik şartnamesine göre ağır ve yüksek hacimli hava kargo paletlerinin taşınmasında minimum insan gücü ve maksimum iş güvenliği göz önünde bulundurularak geliştirilen yükleme sistemi ile hava kargo taşımacılığında uzmanlaşmış firmalar, -30° dereceye kadar hava kargoları güvenli  bir şekilde  taşıyabilir. Van Eck aynı zamanda otomatize sürüş sistemine sahip tek üretici ve böylece operasyonel sağlık ve güvenliği maksimize eder.  İlaç taşımacılığına özel paslanmaz çelik ile sunulan yükleme sistemine ek olarak, Van Eck hava kargo semi-treyler araçları FNA ve FRC tipi Pharma sertifikasına sahip.” şeklinde konuşuyor.

Yeşil İnovasyonun Kalbinde Uzun Ağır Araçlar

Van Eck Trailers’in kendini, segmentinde inovasyon lideri olarak konumlarken aynı zamanda Hollanda hükümetinin ilerici iklim aksiyon planlarından da faydalanmakta olduğunu aktaran Nuhoğlu şunları dile getiriyor; “Hollanda hükümeti 2030 yılına kadar karbon emisyonlarını yüzde 30 azaltma hedefiyle ilerlemekte. Hollanda’nın itici gücü ile beraber Van Eck Trailers, Ar-Ge faaliyetlerinde karbon emisyonunu  azaltmak için Avrupa Birliği destekli Aeroflex Projesi vb. projelere odaklanırken, e-dolly araçları ile de LHV (uzun ağır araçlar) araçlarına uygun konseptler geliştirerek, geleceğin taşımacılık çözümlerini tasarlıyor. Ecko Co2mbi serisi olarak adlandırılan Van Eck uzun ağır araçları, 25.25 metre uzunluğunda ve Hollanda’da izin verilen maksimum 60 ton toplam araç ağırlığına göre üretilmekte. Van Eck 2004 yılından itibaren test amaçlı kullanımlar için ilk LHV geliştirmeye başlamış ve 2009 yılında Hollanda hükümeti LHV’ye  izin verdiğinden beri uzun ağır araçlar konusunda uzmanlaşmış. Ayrıca Van Eck çeşitli çekici treyler kombinasyonları da sunarken, kuyruk asansörlü veya standart kapılı, müşterilerinin spesifik ihtiyaçlarına ve taşınacak ürüne göre de çözümler üretmekte.”

Van Eck’e ilişkin detayları aktarmayı sürdüren Nuhoğlu, “Van Eck’in LHV segmetinde müşteri ihtiyaçlarına göre özel üretilen lojistik çözümlerine bir örnek; hem kağıt, hem donmuş ürünler hem de ikiz lojistik hizmetleri veren bir müşterisi için ürettiği araçtır. Van Eck müşterisinin donmuş ürünler lojistiği için aradığı çözüm yalnızca frigorifik bir gövde değil, aynı zamanda kendi özel isteklerine göre üretilmiş bir gövdeydi. Bu araçları link treyler (city trailer ve dolly) konsepti ile birbirine bağlamayı başaran tek üretici ise Van Eck olmuştur. Araçların zor kullanım şartlarındaki dayanıklılığı da müşterinin bu çok özel uzun ağır araçları tercih etmesinin nedenidir.” diyor.

Van Eck İkiz Kat Aracı, Yüzde 60 Daha Fazla Yük Hacmi, Yüzde 40 Daha Az Yakıt

Van Eck denince akla tabii ki de ilk olarak taşımacılık dünyasında sınırları zorlayan ikiz kat araçlar geldiğini belirten Nuhoğlu, “İlk olarak 1995 yılında üretilen Van Eck İkiz Kat araçları, yüzde 60 daha fazla yük hacmi ile karbon emisyonlarını yüzde 40 azaltır. Van Eck bu aracı ile 2005 yılında Treyler İnovasyon Ödülleri’nde ilk 3’te yer aldı. Bu araç günümüzde tüm endüstri için çok özel bir yere sahip. Van Eck İkiz Kat araçları, hem karbon emisyonlarını azaltması, hem en yüksek yük kapasitesi sunması hem de 3 treylerin yükünü 2 treyler de taşımaya olanak verdiği için toplam sahip olma maliyetini olabilecek en düşük seviyeye indirir. İzoleli İkiz Kat araçları ise, 54 euro pallet, 39 endüstri paleti ve 87 roll palet taşımaya uygun. Aracın izoleli yapısı soğuk zincir taşımacılığına uygun. Aracın yükleme sırasında maksimum verimlilik ve esneklik sağlayan bağımsız hareketli tabanı ile farklı yükseklikteki europalletlerin ve roll containerın yüklemesini sağlayabilirken, yüklemeler kolaylıkla ve en kısa sürede yapılır.”açıklamasında bulunuyor.

“Türkiye’de de Vizyoner Taşımacılara Van Eck, Proje Bazlı Çözümler Sunacak”

Nuhoğlu, Van Eck’e ilişkin şu değerlendirmeleri aktarıyor; “Van Eck olarak vizyonumuz, yeni ve sürdürülebilir modern taşıma yolları bulmak. En yüksek kalitede araçlar üretme ve inovasyona olan tutkumuz ile müşterilerimizin  öznel taşımacılık ihtiyaçlarına cevap veren ve aynı zamanda en düşük toplam sahip olma maliyetine sahip araçları üretme hedefindeyiz.” açıklamasında bulunuyor. Ayrıca Nuhoğlu konuşmasına son olarak, “Van Eck bu hedefe ulaşmak için tüm paydaşları ile çalışmaya ve müşterilerine en inovatif ürünlerini en az toplam sahip olma maliyeti ile sunmaya devam edecektir. Van Eck Ar-Ge yatırımları ile 110 yıllık geleneğini sürdürmekte. Tırsan vizyonu ile de tam örtüşen bu öncü şirket ile Türkiye’de de vizyoner taşımacılar için proje bazlı çalışmaya hazırız” sözlerini ekliyor.

 

 
Filosunun Tamamı Tırsan Olan Deneks Araç Sayısını 116’ya Yükseltti
 
Duvenbeck Expands its Fleet With Schmitz Cargobull Curtainsiders
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Sektörün Tüm Soğutma İhtiyaçları İçin Carrier
Gıda ve ilaç maddelerinin taşınmasının insan sağlığına etkisi olduğu kadar ...
IRU’dan Türk Taşımacılara Mesaj Var!
Uluslararası taşımalara ilişkin konuları gündemimize alarak lojistiğin ...
UND Yönetim Kurulu Üyesi Fatih Şener, "Şoförleri Hem Dijital Dönüşüme Hem de Yeşil Dönüşüme Hazırlamak Gündemimizde"
Kamyonum Dergisi olarak lojistik sektörünün gündeminde olan, sektörün ...
 
UND Strateji ve İş Geliştirme Başkanı Fatih Şener, "Azerbaycan’da Lojistik Çok Zor ve Pahalı"
Uluslararası taşımacılık konusunu ele almaya ve bu konudaki sorunları ...
Und İcra Kurulu Başkanı Alper Özel, Türkiye ve Azerbaycan Liderliğinde Hazar’ı Bir Deniz Otoyolu Haline Getirmeliyiz
Gündemin önemli konu başlıkları arasında yer almayı sürdüren Orta Koridor ...
Prizma Nakliyat Sahibi Halis Karaca, "Biz Türkiye Ekonomisinin Önemli Bir Parçasıyız"
Kamyonum Dergisi olarak uluslararası taşımaları ve bu bağlamda yaşanan ...
 
Rentrans Genel Müdürü Alihan Murat Tütüncü, "Tek Durak Nokta Sistemi ile Kapıkule Sorunu Çözülür"
Uluslararası taşımacılığa ilişkin detayları firmalardan dinlemeyi sürdürüyoruz. ...
Logitrans CCO Ticari Grup Başkanı Muzaffer Tuna, “Türkiye Polonya Arasında Aktarmasız Direkt Bir Tren Seferine Başlıyoruz”
Logitrans Logistics Ağustos ayında Türkiye Polonya arasında aktarmasız ...
Mars Logistics Demiryolu Genel Müdür Yardımcısı Erdin Erengül, ''Sektörün Geleceği Parlak''
Kamyonum Dergisi olarak bu sayımızda Avrupa taşımacılığını ele alıyoruz. ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Treder Zirvesi Sektörün Gelişimini Sergiledi
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
0
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
0
  YAZARLAR
Dr. Can Baydarol
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Özgür Şener
 Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
0
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ekonomi
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Akü
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
kamyoncu
bus
treyler
şoför
kamyonum
sondakika
fahrer
lkw
haberler