Advertisement
Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
filo kiralama, estepe,
mars, mars lojistik,
11 Ocak 2010 Pazartesi - 00:00

Avrupalı Kässbohrer?den Türk Nakliyecisine Rakipsiz Araçlar

Türk Nakliyecisine Özel Almanya’da 1893 yılında kurulan ticari araç üreticisi Kässbohrer, Türk nakliyecisi için iki yeni ve rakipsiz ürünle fuara damgasını vurdu.

Avrupalı Kässbohrer?den Türk Nakliyecisine Rakipsiz Araçlar

Almanya’da 1893 yılında kurulan ticari araç üreticisi Kässbohrer, Türk nakliyecisi için iki yeni ve rakipsiz ürünle fuara damgasını vurdu.

Türkiye’nin lider semi-treyler üreticisi TIRSAN, yurtiçinde tanker ve silo semi-treyleri ile özleşen Kässbohrer’in ürün gamını genişletti. TIRSAN CEO’su Faruk Tezcan, Almanya’da 1893 yılında kurulan ticari araç üreticisi Kässbohrer’in tank ve silo bölümünü 2002 yılında satın aldıklarını belirterek, “Türkiye’de tanker denildiğinde ilk akla gelen marka olan Kässbohrer’i tüm Türkiye’de nakliyecilerin ihtiyaçlarını karşılayan bir marka haline getirmek için yola çıktık. Bunun için iki yeni ürünümüzü Comvex Fuarı’nda görücüye çıkarıyoruz. Kässbohrer markası altında yurtiçinde güçlü bir pazar payına ulaşmayı hedefliyoruz” dedi.

TIRSAN, Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi’nde, 3-6 Aralık 2009 tarihleri arasında gerçekleştirilen COMVEX - İstanbul Ticari Araçlar ve Yan Sanayi Fuarı’nda iki yeni ürününü tanıttı.

Türkiye’nin en hafif açık kasa aracını ürettik

Kässbohrer markası altında tenteli ve açık kasa araç ürettiklerini kaydeden Tezcan, “Açık kasa araçlarımızın boş ağırlığını iki ton hafifleterek, Türkiye’nin en hafif açık kasa aracını ürettik. Adapazarı fabrikamızda seri üretim felsefesi ve üstün Alman teknolojisi ile üretilen araçlarımız boşken daha az akaryakıt sarfiyatı ve daha fazla yük taşıma imkânı sağlıyor. Bu yeni araçlarımızı Şubat 2009’da kurduğumuz 56 kişilik Ar-Ge merkezimizde inovasyona odaklanarak yarattık. Tüm dünyada yaşanan ekonomik krizi göz önünde bulundurarak, müşterilerimizin maliyetlerini azaltacak ürünleri geliştirmeye ve piyasaya sürmeye devam edeceğiz. Açık kasa araçlarımızı daha piyasaya sürmeden birçok sipariş aldık. Bu da bize ne kadar doğru yolda olduğumuzu gösterdi. İnovatif araçlar geliştirmeye devam edeceğiz” diye konuştu.

Türkiye’de her dört araçtan biri Kässbohrer olacak

“Türkiye’de her dört açık kasa araçtan birinin Kässbohrer markalı olmasını hedefliyoruz” diyen Tezcan, açık kasa araçların Avrupa Birliği ve Türkiye yönetmeliklerine uygun olarak üretildiğini belirtti. Araçların ikinci el fiyatının da değerli olacağını vurgulayan Tezcan, TÜV muayenesine uygun araç üretimi yaptıklarını söyledi. Comvex Fuarı’nda ilk kez görücüye çıkaracakları bir diğer ürünün ise Kässbohrer markalı tenteli araç olduğunu söyleyen Tezcan, tentelide rakiplere oranla en uygun fiyatlı aracı piyasaya sürdüklerini ifade etti. Tenteli araçlarda seri üretime geçerek fiyatı düşürdüklerini kaydeden Tezcan, müşterilerine araçları bekleme olmadan hemen teslim alma imkânı sağladıklarını vurguladı.

TIRSAN Avrupa’da ilk beşi hedefliyor

TIRSAN’ın 2014'de 10 bin araçlık üretim kapasitesine ulaşarak Avrupa'nın en büyük 5 treyler üreticisinden biri olmayı hedeflediğini kaydeden Tezcan, 33 ülkeye ihracat yaptıklarını belirterek, “2010 yılında 3 bin 100 adet treyler satmayı planlıyoruz. Bu rakamın 2 bin âdetini yurt içinde satmayı hedefliyoruz” dedi. TIRSAN’ın 33 ülkede bağımsız bayiler aracılığıyla satış yaptığını anlatan Tezcan, Almanya’da kısa süre önce 8 bağımsız bayi atadıklarını ve bu bölgede bayilik vermeye devam edeceklerini vurguladı.

2010’da 800 adet DAF çekici satacağız

TIRSAN’ın 1995’den beri Hollanda merkezli DAF’ın distribütörü olduğunu hatırlatan Tezcan, DAF’ın 2008 yılında Avrupa’da 5 milyar Euro ciro elde ettiğini ve İngiltere ile Hollanda’da pazar lideri olduğunu aktardı. Tezcan, DAF’ın Avrupa’da 12 kez üst üste “Yılın En İyi Filo Kamyonu” ödülü ile 2009 yılında “Gelmiş Geçmiş En İyi Kamyon” ödüllerini aldığını ifade etti. Tezcan, DAF’ın ikinci el değerinin oldukça yüksek olması ve motor gücü nedeniyle tercih edilen bir marka olduğunu ifade etti.

“Ankara, İzmir ve Konya’da showroom açıyoruz”

Yurtiçi pazarda hem müşterilerine daha yakın olmak için hem de müşteri ihtiyaçlarını daha hızlı karşılayabilmek için Ankara, İzmir ve Konya’da showroom açacaklarını söyleyen Tezcan, “ Ankara Lojistik Üssü’nde satış, satış sonrası hizmet ve yedek parça hizmeti veren bir showroom açıyoruz. Konya’da da showroom ve satış ofisi açarak İç Anadolu’da güçleneceğiz. Ayrıca İzmir’de de bir satış ofisi açarak müşterilerimize daha yakın olacağız” diye konuştu.

Kässbohrer Tenteli Semi-Treyler

TIRSAN Treyler, 100 yılı aşkın tecrübesi ile güven veren Kässbohrer ile Türkiye’deki nakliyecilere TIRSAN Adapazarı fabrikasında seri üretim felsefesi ve üstün Alman teknolojisi ile üretilen Kässbohrer Tenteli Semi-Treyler ürünlerini çok uygun fiyatlara sunmaya başladı.

Donanım:

• İthal komponentler ve dingiller

• 385/65 R 22,5 lastikler

• Disk fren, EBS 2S/2M

• Sabit çatı

• Tenteli ve Gümrük Mevzuatlı

• 4x2 adet 600 mm. alüminyum kapak

• 3X2 yan dikmeler

• Fenol Reçine Kaplı Ahşap Taban

• Alüminyum Gizli Kilitli Arka Kapı

• Renk: Şasi – RAL 9005 Siyah / Kapak – Eloksal

Türkiye’nin En Hafif Açık Kasa Semi-Treyleri: Kässbohrer Açık Kasa Semi-Treyler

TIRSAN Treyler’in fuarda müşterilerinin beğenisine sunduğu bir diğer yeni ürün ise Kässbohrer Açık Kasa Semi-Treyler oldu. TIRSAN Adapazarı fabrikasında yine seri üretim felsefesi ve üstün Alman teknolojisi ile üretilen bu ürün Türkiye’nin de en hafif Açık Kasa Semi-Treyleri olarak pazarda yerini aldı. Yeni şasi teknolojisi sayesinde sağladığı hafiflik avantajının sonucu olarak müşterilere daha fazla yük taşıma imkanı sunan Kässbohrer Açık Kasa Semi-Treyler ayrıca yeni özel menteşe ve sac kapak sistemi sayesinde, dökme yüklerin kayıpsız olarak taşınmasını sağlıyor. Ürünün, müşterinin ihtiyacına yönelik olarak, üretilen 3 farklı versiyonu da pazarda aynı segmentteki rakip ürünleri ile karşılaştırıldığında çok daha düşük boş ağırlıklar sunuyor.

Boş Ağırlık

Yan Kapak

Platform

5.100 kg.

Yan Kapaksız

Alüminyum Kapaklı

5.480 kg.

600 mm. Alüminyum Yan Kapak

Sac Kapaklı

5.760 kg.

800 mm. Sac Yan Kapak

 
?2009?da Performansımızı Katladık?
 
Kamyonun Sırtına Karoserin Değil; Pazarın Yükü Bindi
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
?2009?da Performansımızı Katladık?
Denetim Sorularını Bölge Müdürü Cevaplıyor Karayolu ...
Ulaştırmanın Mesleki Yeterlilik Karnesi Başarılı
Mesleki Yeterlilikte Son Durum Kara Ulaştırması Genel Müdürlüğü, ...
ANKARA LPG Yakıt Masrafınızı Düşürdü
Şoförlere Müjde Ankara LPG bir ilke imza atarak şoförlerin ...
 
Bu Araç? Deneyende Kalır!
Isuzu "Hodri Meydan" Diyor * En iyi bagaj hacmi * En iyi koltuk ...
Hedef Satışları Arttırmak
Hastalya Otomotiv A.Ş Denizli Şubesi Kamyon Satış Danışmanı Enis Barbaros ...
Lojistik Üsleri Kamu Destekliyor
Ankara Kazan mevkiinde Türkiye’nin ilk lojistik üssünün ...
 
ULAŞTIRMADA 100 ÖNEMLİ PROJE
27 Eylül- 1 Ekim tarihleri arasında Haliç Kongre Merkezinde ...
Takograf Konusunda Sektör Elinden Geleni Yapmaya Hazır
Takograf konusu takograf üreten firmaların kafasını kurcalamaya ...
Kamyonum Dergisi Nakliyecilere Trabzon?dan Seslendi
Bölgesel Bilgilendirme Toplantıları’na son nokta ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Treder Zirvesi Sektörün Gelişimini Sergiledi
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
0
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
0
  YAZARLAR
Dr. Can Baydarol
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Özgür Şener
 Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
0
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ekonomi
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Akü
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
src
treyler
sondakika
kamyoncu
lkw
dikkat
bus
Kamyon
şoför