GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Slovenya, Macaristan ve Çekya Transit Geçiş Belgelerinde Son Durum
Slovenya, Macaristan ve Çekya Transit Geçiş Belgelerinde Son Durum
Yetkilendirilmiş Yükümlü Başvurularında Süreler 30 Haziran Tarihinde Başlayacak
Yetkilendirilmiş Yükümlü Başvurularında Süreler 30 Haziran Tarihinde Başlayacak
Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
16 Aralık 2019 Pazartesi - 16:59

1 Milyon Lira Alacağımız Var!

Yurt içi ve yurt dışı taşımacılık yapan Oğuzhan Ağır Nakliyat, aynı zamanda ağır nakliye yapabilen güçlü bir araç filosuna sahip. Dededen toruna geçen yönetimiyle taşımacılık sektöründe uzun yıllardır var olan Oğuzhan Ağır Nakliyat, 100 aracıyla hizmet vermeye devam ediyor. Oğuzhan Ağır Nakliyat Sahibi Nedim Kılıç ile gerçekleştirdiğimiz röportajda hem firmalarını yakından tanıdık hem de nakliye sektörünün şu andaki durumunu değerlendirdik.

1 Milyon Lira Alacağımız Var!

Filolarında bulunan araçlar hakkında bilgi veren Kılıç “Firmamız 1950’de dedem Şerafettin Kılıç tarafından kuruldu. Şirketimiz dedemden babama, babamdan bize, bizden de yeğenlerimize ve çocuklarımıza devrolacak. Aile şirketimizde toplamda 100 aracımız var. Araçlarımızın hepsi özmalımız. 40 adet ağır nakliye aracımızın yanı sıra 30 adet de kum, mıcır ve asfalt taşıma işlerinde kullanılan aracımız var. Hem özel sektöre hem de kamuya hizmet veriyoruz. Kara Kuvvetleri Komutanlığı’nın yüklerini de biz taşıyoruz.” dedi.

“Bu Araçlar 150 Tona Kadar Yük Taşıyabiliyor”

Ağır nakliyede kullanılan ve çift çeker özelliklere sahip 15 araçlarının bulunduğunu da kaydeden Kılıç “Ağır nakliyede 580 çift çeker MAN D38 model aracımız var. Araçtan çok memnunuz, çok güçlü bir araç. Şu anda üzerinde 90 tonluk bir iş makinesi var. Bu araçlar dorse kapasitesine de bağlı olarak 150 tona kadar yük taşıyabiliyor.” diye konuştu.

“Bu Süreçte Devlet Faizleri Düşürerek Bize Destek Olabilir”

Nakliye sektöründe meydana gelen daralmanın kar oranlarına olumsuz yansıdığını belirten Kılıç, 1 milyon lira alacaklarının olduğunu sözlerine ekledi. Trafik sigortalarının da yüksek rakamlara dayandığını ifade eden Kılıç, “Türkiye’nin içerisinde bulunduğu son süreçte kar marjımız çok düştü. Yetinmeye çalışıyoruz ama ödemeleri alamıyoruz. Vade ve çeklerde sıkıntı yaşıyoruz. Veresiye iş yaptığımızda çek verilmiyor, verildiğinde ise ödenmiyor. Çoğu firmada bu sıkıntıyı yaşıyoruz. Bu sene 1 milyon lira alacağımız var. Bazıları avukatta bekliyor, alamadık. Sektörün böyle gideceğini düşünmüyoruz. Bu dönemin geçici olduğunu düşünüyoruz. Bu süreçte devlet faizleri düşürerek bize destek olabilir. Faizlerin çok yüksek olmasından dolayı kazancımızın neredeyse tamamı bankalara gidiyor. Vergiler de çok yüksek. Tek çeker bir aracın gideri çalışmasa bile aylık 1.500 lira. Trafik sigortasını 11 bin liraya yaptırdık. Şoförümüz birkaç küçük kaza geçirmiş. Normalde 5 bin lira olan sigorta 11 bin liraya çıktı. Bu fiyatlar çok yüksek. Şu anda bizim bir gelirimiz yok ancak giderimiz çok fazla.” şeklinde konuştu.

“Yük Sigortasını Her Sigorta Şirketi Yapmıyor”

Firma olarak taşıdıkları yüklere sigorta yaptıklarından bahseden Kılıç, “Yük sigortasını her sigorta şirketi yapmıyor. Yük sigortamız olmazsa tam çalışamıyoruz. Mesela, Hakkari’den Malatya’ya helikopter getirdik. Sadece 70 bin lira sigorta bedeli ödedik çünkü taşıdığımız helikopterin 40 milyon değerinde. Sigorta olmadan taşıyamayız. Taşıdığımız yükün değerine göre ek sigorta yaptırıyoruz. Suriye tarafına da taşımacılık yapıyoruz. Kara Kuvvetleri Komutanlığı’nın eskortları eşliğinde sevkiyatlar gerçekleştirdik. İşimiz zor, daha önce bir şoför arkadaşımız şehit oldu. Bu nedenle yola gitmek istemeyen şoför arkadaşlarımız oluyor. Şoförlerimiz gitmek istemediği zaman kendimiz gidiyoruz. Bizim ailede herkes şoför.” ifadelerini kullandı.

“En İyi En Güçlü Araca da Sahip Olsanız İş Şoförde Biter”

Oğuzhan Ağır Nakliyat bünyesinde 100’den fazla şoförle yola devam ettiklerini aktaran Kılıç “Ağır nakliye şoförlerimizin hepsi çok deneyimli. En iyi en güçlü araca da sahip olsanız iş şoförde biter. Şu anda uzun yıllardır çalıştığımız 100’den fazla şoförümüz var. Eskiden biz şoförlere eğitim veriyorduk şimdi onlar bize eğitim veriyor. Hepsi profesyonel olduğu için gözümüz arkada kalmıyor.” açıklamasında bulundu.

 
Fransa’nın Lojistik Devlerinden Bils Deroo 40 Perdeli ile Yine ‘Tırsan’ Dedi
 
ZF, Hibrit Araç Sürücüleri İçin Yeni Nesil 8 Vitesli Otomatik Şanzıman Tasarladı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Kooperatifleri Bitirmeye Çalışıyorlar!
Taşıyıcı kooperatiflerin yaşadığı sorunları ve çözüm önerilerini konuştuğumuz ...
Lojistik Nefes Gibidir, Kesilmediği Sürece Değeri Anlaşılmaz
1981 yılında Ankara’da kurulan Murhak Uluslararası Nakliyat’ın genç yöneticisi ...
Nakliye Ücretlerimiz Dijital Takografa Göre Düzenlensin!
Konya'da bulunan S.S. 24 No’lu Özbaşak Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi, ...
 
E-Devlet, U-ETDS ve Sayısal Takograf Veri Analizi Projesi Hakkında Merak Edilenler
Karayolu Düzenleme Genel Müdürlüğü yetkilileri ile nakliye sektörünün ...
500 Bin Lira HGS Borcum Var
Kooperatif Dosyamızda İzmit’teki taşıyıcı kooperatifler ile de görüştük. ...
Çalışırken Devletimizden Destek Bekliyoruz!
Kooperatif Dosyamız kapsamında ziyaret ettiğimiz kooperatiflerden biri ...
 
Para Kazanmak İstiyoruz!
Kooperatif Dosyamız kapsamında Bursa’ya da ziyaretlerimiz oldu. 145 No’lu ...
Global Firmalar Türkiye'ye Giriyor!
1995 yılında kurulan Başkent Fiat Uluslararası Nakliyat, Ankara Kahramankazan ...
HGS Denetimlerinin Yeniden Düzenlenmesi Gerekiyor"
Türkiye’deki taşıyıcı kooperatiflere gerçekleştirdiğimiz ziyaretlerimizin ...
 
Nuray PEKCAN
ÇOK ÇALIŞMAYA HAZIR MIYIZ?
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
Gelecekte Ülkemizin Uluslararası Bir Lojistik Üs Konumuna Geleceği Öngörülmekte…
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Covıd-19 Virüsü Kaynaklı Küresel Salgının Ticari Sözleşmelere Etkisi
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
Kamyon
src
haberler
bus
lkw
şoför
kamyoncu
truck
fahrer