Uşak'ta 23 Nisan Coşkusu
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında, klasik otomobiller ve çocuk şarkıları ile şehri dolaşan, miniklere hediyeler dağıtan Uşak Belediyesi gece saatlerinde yaptığı havai fişek gösterisiyle de 23 Nisan kutlamalarını sürdürdü.
- | Kamyonum
23 Nisan coşkusunu Kovid-19 salgınına rağmen gün boyu vatandaşa hissettirmeyi başaran Uşak Belediyesi, havai fişek gösterisiyle son noktayı koydu. Yurt genelinden yapılan balkonlardan İstiklal Marşı okuma etkinliğini kent genelinde bulunan hoparlörler aracılığı ile destekleyen Uşak Belediyesi bu etkinliğin hemen ardından havai fişek gösteri gerçekleştirdi.
Dört dakika boyunca kesintisiz süren havai fişek gösterisi büyük beğeni topladı.





YORUMLAR
Yorum Yap