Polonya'da Sürücülere Maske Takma Zorunluluğu Getirildi
Uluslararası Karayolu Taşımacılığı Birliği (IRU), Polonya'da 23 Nisan itibari ile sürücülere kabinlerde yüz maskesi takma zorunluluğu getirildiğini açıkladı.
- | Kamyonum
IRU'nun açıklamasına göre:
"23 Nisan'dan itibaren Polonya'da faaliyet gösteren sürücüler kabinlerinin dışındayken yüz maskesi takmak zorundalar. Kabinde iki kişi olması durumunda, her ikisi de sürüş sırasında bir yüz maskesi takmak zorundadır."





YORUMLAR
Yorum Yap