GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Korona Virüs Salgın Sürecinin Madeni Yağ Sektörüne Etkisi
Korona Virüs Salgın Sürecinin Madeni Yağ Sektörüne Etkisi
Habur ve Gürbulak Sınır Kapıları Açıldı
Habur ve Gürbulak Sınır Kapıları Açıldı
Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
11 Mart 2020 Çarşamba - 17:35

UKOME'den Kafa Karıştıran Kamyon Ve Tır Kararı

Kuzey Ege Otoyolu'nun hizmete girmesi ile birlikte İzmir Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME), İzmir-Çanakkale yolunun Koyundere Kavşağı ile ALOSBİ Kavşağı arasında kalan kısmını tehlikeli madde taşıyan araçlar ile kamyon ve çekici türü araçların geçişine yasaklaması kafaları karıştırdı. Kamyon ve tırların hangi yolu kullanacağı ise akıllarda soru işareti bıraktı.

UKOME den Kafa Karıştıran Kamyon Ve Tır Kararı

Kuzey Ege Otoyolu'nun hizmete girmesi ile birlikte İzmir Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME), İzmir-Çanakkale yolunun Koyundere Kavşağı ile ALOSBİ Kavşağı arasında kalan kısmını tehlikeli madde taşıyan araçlar ile kamyon ve çekici türü araçların geçişine yasaklaması kafaları karıştırdı. Kamyon ve tırların hangi yolu kullanacağı ise akıllarda soru işareti bıraktı.
UKOME, teknik kurul toplantısında önemli bir karar aldı. Menemen-Aliağa-Çandarlı Otoyolu'nun Koyundere Kavşağı ile Foça Kavşağı arasında kalan kısmının hizmete alınmasından sonra UKOME, "Koyundere Kavşağı ile ALOSBİ Kavşağı" (Aliağa Organize Sanayi Bölgesi) arasında kalan kısmıyla ilgili görüşme yaptı. Toplantıda söz konusu bölgenin tehlikeli madde taşıyan araçlar ile kamyon ve çekici türü araçların geçişine yasaklanmasına ilişkin rapor hazırlandı. Daha sonra teknik kurul görüşünün uygunluğuna oy birliği ile karar verildi. Alınan karar henüz uygulanmaya başlamamış olsa da kamyon ve tır benzeri araçların bundan sonraki süreçte hangi karayolunu kullanacağı belirsiz hale geldi.

"Kararın yeniden irdelenmesi talebimizi ilettik"
UKOME’nin kararını değerlendiren Aliağa Ticaret Odası (ALTO) Başkanı Ömer Ertürk, Aliağa ilçesinin önemine ve konumuna vurgu yaptı. Ertürk, "Aynı zamanda Aliağa, ülkemizin demir çelik ihtiyacının 1/4’ünü karşılamaktadır. Bu yoğun sanayi bölgesinin geri hizmet alanları da Aliağa-Menemen arasındaki devlet karayolunun sağına ve soluna konuşlanmıştır. Bölgemizde gemi söküm, çok büyük iki adet petrol rafinerisi ile petro kimya tesislerinin dolum ve depolama alanları da bu bölgede yoğunlaşmıştır. Anılan bu karayolu, aynı zamanda Menemen Serbest Bölge'ye de ulaşımı sağlamaktadır. Genel çerçevesini çizdiğimiz bu ekonomik bölgeye hizmet sunacak söz konusu araçların devlet karayoluna lastik basmadan bu sistemin çalışmayacağı kesindir. Anılan UKOME kararını Şubat ayının sonunda öğrenmemizin akabinde bölgemizdeki ekonomik işleyişin çalışmasına zarar vereceğini göz önüne alarak ilgili kurum ve kuruluşlar nezdinde önce telefon diplomasisi ile ardından da yazılı olarak kurum ve kuruluşlara sistem hakkında gerekli bilgileri aktararak sahanın gerekliliklerine göre bu kararın yeniden irdelenmesi talebimizi ilettik" şeklinde konuştu.
Ömer Ertürk, şöyle devam etti:

"5 Mart 2020 tarihinde tekrar toplanan UKOME teknik kurulu, odamızın talebi doğrultusunda 5. madde de görüşe açılan, belirli saatler arasında uygulanabilirliğinin daha gerçekçi olacağı kanaati ile UKOME toplantısında karara bağlanması konusunda mutabakata varıldı. Kararın yeniden gözden geçireceği bir toplantı yapacağını UKOME tarafımıza iletilmiştir. Gerçekleştirilecek toplantı ile de gerek vatandaşlarımız için, gerek de bölgemiz ekonomisinde önemli yeri olan lojistik firmalarımız için en doğru kararın verileceğini düşünüyorum."
Kaynak:İHA

 
Adana Su Ve Kanalizasyon İdaresi Aski Genel Müdürlüğü Araç Kiralama Hizmeti Alacak
 
Çaldıran’da Kamyonetler Çarpıştı: 1 Ölü, 4 Yaralı!
YORUMLAR
Toplam 7 yorum var, 10 adet görüntüleniyor. Onay bekleyen 4 yorum var.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 
Ali inan 14 Mart 2020 Cumartesi 20:31

Ukome kimlerden oluşuyor önce onu açıklayın hiç içlerinde şöför varmı? yoktur diye düşünüyorum o ukome diye karar çıkaranları tır ve kamyonlara bindirelimde şoförlüğü bize öğretsinler öyle oturduğunuz yerden yanlış kararlar vermeyin o oturduğunuz masaya iki-de şöför çağırın yanlış kararlarınızı duzeltirler

Yorumu oyla      0      0  
Aydın kara 13 Mart 2020 Cuma 01:35

Tabiki öncelikle merhaba bende bir kamyoncu olarak bu sektördeyim hal hazırda okuduğum bu haber de olduğu gibi oto yolu 3 4 gün önce bende gördüm ve tabelalar mecburi istkamet olarak bütün kavşaklarda araçlara mecburi yapılmış peki bu hizmetmi yoksa bedelmi ödetmek öncelikle onu sormak ve sorgulamak lazım imir manisa arası 50 km gittim benden aldığı ücret net 92 lira resmen ve resmi olarak soygundur bu eğer burasıda böyleyse canın cehenneme ukome bu kadar net ve öz

Yorumu oyla      0      0  
Aydın kara 13 Mart 2020 Cuma 01:35

Tabiki öncelikle merhaba bende bir kamyoncu olarak bu sektördeyim hal hazırda okuduğum bu haber de olduğu gibi oto yolu 3 4 gün önce bende gördüm ve tabelalar mecburi istkamet olarak bütün kavşaklarda araçlara mecburi yapılmış peki bu hizmetmi yoksa bedelmi ödetmek öncelikle onu sormak ve sorgulamak lazım imir manisa arası 50 km gittim benden aldığı ücret net 92 lira resmen ve resmi olarak soygundur bu eğer burasıda böyleyse canın cehenneme ukome bu kadar net ve öz

Yorumu oyla      0      0  
Zeynal kalaycı 12 Mart 2020 Perşembe 20:24

Köprü yaparsın kamyona vs yasak yol yaparsın yasak tünel yaparsın yasak peki bunlar türkiyenin vergi yükünü çeke esnafı neden kamyon otübus tırın geçtiği yollar küçük araçlara yasaklamıyor yazık bu esnafa zalimlik yapmayın

Yorumu oyla      0      0  
Osman 12 Mart 2020 Perşembe 13:58

O yol şehiriçi sayılıp ücretsiz olsa menemen trafiigi çok rahatlat

Yorumu oyla      0      0  
Ufuk 12 Mart 2020 Perşembe 07:10

Bu yol üzerinde İzmir büyüksehir belediye başkanı petrolleri olduğu nı biliyorum o yüzden olabilir

Yorumu oyla      0      0  
Turgay dost 12 Mart 2020 Perşembe 02:46

Yasak olmasına olsun fakat otoyol 60 TL bizde günah yada otoyol ücretsiz olsun

Yorumu oyla      0      0  
FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Mersin Nakliyat Almanya Lojistik Çalışmalarını Sürdürüyor
Kara ve denizyolu nakliye çalışmalarına adım attığı ilk günden bu yana ...
Karsan’ın Pazarlama ve İhracat Direktörlüğü’ne Aslı Ör Getirildi!
Kuruluşunun ardından yarım asrı geride bırakan ve küresel bir marka olma ...
Mercedes-Benz, Bilim ve Teknoloji Haftasını AR-GE Çalışmalarıyla Kutladı
Mercedes-Benz Türk, Hoşdere Otobüs Fabrikası ve Aksaray Kamyon Fabrikası’nda ...
 
Michelin, İki Yıldır Yılın Lastik Üreticisi’’ Seçiliyor
Dünyanın en büyük lastik üreticisi Michelin, geçtiğimiz yıl lastik inovasyonunda ...
İtalya Koronavirüsü Salgınında Yük Taşımacılığına İlişkin Güncel Durum
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND) İtalya koronavirüsü salgınında ...
Türkmenistan’a Giriş Yapmak Üzere Bekleyen Firma Ve Sürücülerin Dikkatine!
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND), Dışişleri Bakanlığı ve Sağlık ...
 
Nevşehir’de Kamyon Ve Tır Garajı Hizmete Girdi
Nevşehir Belediyesi, yapımı tamamlanan Kamyon ve Tır Garajı ile Nevşehir’in ...
Şah Lojistik Türkiye-Azerbaycan Nakliye Çalışmalarına Hız Kesmeden Devam Ediyor
Dış ticaret alanında ülkemizin en yoğun ihracat ve ithalat çalışmaları ...
Suudi Arabistan, Türkiye Dahil 5 Ülkeye Seyahatleri Durdurdu
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND) Suudi Arabistan'ın yeni tip corona ...
 
Nuray PEKCAN
ÇOK ÇALIŞMAYA HAZIR MIYIZ?
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
Gelecekte Ülkemizin Uluslararası Bir Lojistik Üs Konumuna Geleceği Öngörülmekte…
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Covıd-19 Virüsü Kaynaklı Küresel Salgının Ticari Sözleşmelere Etkisi
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
dikkat
sondakika
kamyonum
news
fahrer
Kamyon
src
lkw
truck