GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
KAMYONUM,OTOBÜSÜM,MERCEDES
Düzce Belediyesi Sanayicilere  41 Bin Maske Dağıttı
Düzce Belediyesi Sanayicilere 41 Bin Maske Dağıttı
Dörtler Taşımacılık  Ali Zehir, Filosuna  Renault Trucks T Çekicisini Ekledi
Dörtler Taşımacılık Ali Zehir, Filosuna Renault Trucks T Çekicisini Ekledi
Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
28 Ocak 2020 Salı - 13:07

Schmitz Cargobull İki Yeni Ürünle Türkiye'de İddiasını Sürdürüyor!

2016’da Türkiye’deki yapılanmasını tamamlayarak Adapazarı’nda fabrikasını açan Schmitz Cargobull, iki yeni ürünü ile Türkiye’de iddiasını sürdürüyor.

PowerCurtain perdeli treyler ve S.CU soğutucu ünite ile 2020’de fark yaratacaklarına inanan Schmitz Cargobull Türkiye Satış Direktörü Nihat Özmen Ayhan ve Schmitz Cargobull Ürün ve Pazarlama Müdürü Erkan Makaklı ile önemli bir görüşme gerçekleştirdik. Hem pazara ilişkin değerlendirmelerde bulunduğumuz hem de yeni ürünlerin tüm özelliklerini konuştuğumuz özel haberimizi sizlere sunuyoruz.

“2020 ile Beraber Yükselme Dönemine Gireceğiz”

Perdeli ve frigorifik treylerde hedefledikleri noktada olduklarını belirten Schmitz Cargobull Türkiye Satış Direktörü Nihat Özmen Ayhan, “2020’de perdeli treylerdeki büyümemizi kalıcı hale getirip, frigorifik treyler alanında adımlarımızı hızlandırmayı planlıyoruz. Yeni ürünler, yeni heyecanlar demek ve Schmitz Cargobull ailesinin deneyimi, gücü ve desteğiyle, en zor dönemlerini geride bıraktığımız pazarda, umuyorum ki 2020 ile beraber yükselme dönemine gireceğiz.” diye konuştu.

“Toplam Treyler Pazarı 5 Yıldır İstikrarlı Bir Şekilde Geriliyor”

Ürün grubu bazında 2019 yılını nasıl değerlendiriyorsunuz? 2018 yılına göre kıyasladığınızda ürün gruplarının performansı nasıldı? Schmitz Cargobull 2019 yılı için belirlediği hedeflerine ulaştı mı?

Şuradan başlamak lazım. Toplam treyler pazarı 5 yıldır istikrarlı bir şekilde geriliyor. Son 10 yılın zirvesi 2011’i bir kenara ayırırsak, 2014 yılında tescili yapılan 27.350 treyler adedinin, 2019’da neredeyse dörtte birini yapabildik. Sadece son iki yıldaki kayıp yüzde 55. Arzu ederim, bu gerçekten düşündüğümüz gibi diptir.

Dolayısıyla adet ve karlılık bazında uzun vade hedeflerini tutturan üretici olduğunu sanmam. Ancak bizim gibi, pazara fiilen yeni girmiş bir marka için sadece hacim değil, pazar payı ve müşteri memnuniyeti de aynı derecede önemli.

“Perdeli ve Frigorifik Treylerde Hedeflediğimiz Yerdeyiz”

İki ana ürün grubumuz, perdeli ve frigorifik treylerde de, pazar payı gelişimi ve müşteri memnuniyeti alanlarında kesinlikle hedeflediğimiz yerdeyiz ve daha yeni başladık.

Frigorifik treyler satışlarımızı 2018 yılına göre ciddi oranda artırmış durumdayız. Müşterilerimize daha iyi hizmet vermek için olağanca gücümüzle çalışıyoruz.

Perdeli treylerde ufak bir daralma yaşasak da; bu, pazardaki küçülmenin aşağısında oldu.

“Bizim için Kriter; Schmitz Cargobull Ailesinin Avrupa’daki Pazar Paylarıdır”

Soru hedeflere geldiğinde hep aynı cevabı veririm. Bizim için kriter; Schmitz Cargobull ailesinin Avrupa’daki pazar paylarıdır. Ürettiği tüm ürün gruplarında pazar lideri olan şirketimiz, perdeli treylerde yüzde 30’un, frigorifik treylerde ise yüzde 50’nin üzerinde pazar paylarına sahip. Bizim hedeflerimiz bu oranların üzerine çıkmak. Ancak bu elbette zaman alacak.

2017’ye yüzde 6 ile başladığımız perdeli treyler pazar payında, her yıl üzerine koyarak bir eksik, bir fazla yüzde 15 seviyelerine ulaştık ve yolu yarıladık. Ancak bundan sonrası elbette daha zor olacak.

“Geçtiğimiz İki Yılı da Pazar Lideri Olarak Kapattık”

Yüzde 17 ile başladığımız frigorifik treyler pazar yolculuğunda ise benzer istikrarımızı koruyarak daima pazar liderliği için yarışır konuma geldik. Geçtiğimiz iki yılı da pazar lideri olarak kapattık. 2019 adetleri henüz raporlanmadığı için nihai oranları bilemiyoruz; ancak 2019 için hedeflediğimiz yüzde 35 ve üzerinde pazar payını elde ettiğimizi düşünüyorum.

“En Verimli ve Akıllı Taşımacılık Çözümlerini, Türkiye Taşımacılık Sektörünün Ayağına Getirmeyi Amaçlıyoruz”

Türkiye pazarına sunacağınız yeni ürünleri tespit ederken hangi kriterleri göz önünde bulunduruyorsunuz? (Müşteri ihtiyaç ve beklentileri, rakip ürünlerin pozitif ve negatif yönleri, Avrupa’daki yeniliklerin Türkiye’de değerlendirilmesi gibi)

Öncelikle konu taşımacılık çözümleri olduğunda, Schmitz Cargobull’un 127 yıllık deneyimi ve teknolojik yenilikleriyle global pazarda müşterilerine sunduğu faydaları yakından takip ediyoruz.

Türkiye taşımacılık sektörünün spesifik ihtiyaçlarına esnek çözümler ürettiğimiz gibi, Avrupa’daki çözümlerimizi buraya getirmek konusunda da oldukça iddialıyız.

Özetle; global misyonumuzun izinde, en verimli ve akıllı taşımacılık çözümlerini, Türkiye taşımacılık sektörünün ayağına getirmeyi amaçlıyoruz.

“Her İki Yeni Üründe de İddialıyız ve 2020’de Fark Yaratacaklarına İnanıyoruz”

Logitrans 2019 Fuarı’nda sergilediğiniz soğutucu ünite ve kayar perdeli treyler ile 2020’deki satış hedefiniz ve ürünlere ilişkin beklentileriniz nelerdir?

"Güçlü, Güvenli, Hızlı” mottosuyla Power Curtain, Schmitz Cargobull’un verimli ve akıllı taşımacılık çözümlerine çok güzel bir örnek. Yaklaşık 2 yıldır Avrupa yollarında çalışan bu ürünü, artık Adapazarı fabrikamızda da üretebiliyoruz. Logitrans 2019 Fuarı'nda çok ilgi çekti ve güzel siparişler aldık. 2020’de ön plana çıkaracağımız, fark yaratan ürünlerimizin başında gelecek.

Kapaksız ve çıtasız, hırsızlık korumalı ve içecek sertifikalı brandasıyla maksimum yük güvenliği sağlayan Power Curtain, sağlam üstyapısı ve 8 ton forklift aks yükü dayanıklı tabanıyla güçlü ve yük boşaltma - doldurmadaki hızıyla rakipsiz.

“Ne Mutlu ki Artık S.CU’yu da Türkiye’deki Müşterilerimize Sunabileceğiz”

Fuarda sergilediğimiz ve Türkiye lansmanını yaptığımız diğer bir ürün olan S.CU soğutucu ünitemiz de Avrupa’da yıllardır çok başarılı olan ve her geçen yıl pazar payını artıran diğer bir Schmitz Cargobull patentli ürün. Ne mutlu ki artık S.CU’yu da Türkiye’deki müşterilerimize sunabileceğiz.

Her iki yeni üründe de iddialıyız ve 2020’de fark yaratacaklarına inanıyoruz.

“Yeni Nesil S.CU, Yakıt Tasarrufunda Oldukça İddialı”

Türkiye pazarına ilk defa sunduğunuz soğutucu üniteniz sadece Schmitz Cargobull araçlar ile sunuluyor. Soğutucu üniteyi bu noktada değerlendirirsek müşterilerinize ekonomik ve teknik anlamda nasıl bir avantaj sağlayacak?

Üç temel nokta çok önemli. Yeni nesil S.CU, yakıt tasarrufunda oldukça iddialı. Ayrıca daha hafif ve sessiz. TrailerConnect® ile fabrika çıkışı telematik donanımına sahip. Avrupa çapında uzman servis ağına Türkiye de eklendi. Ve diğer birçok fark yaratan özelliği bizi cesaretlendiriyor.

“2019’a Oranla Yüzde 40 Civarında Bir İyileşme Bekliyorum”

2019 yılı Türkiye ve sektör için zor bir yıl oldu. Sizin 2020 için öngörünüz nedir? Ayrıca markanıza ilişkin nasıl bir beklenti içerisindesiniz?

Rakamları paylaştım. 2019’da, gerileye gerileye 2014’ün çeyreğini yapabilmişiz. Bunun dip olduğunu düşünüyor ve umuyorum. 2020’den başlayarak, pazar ortalamasına yaklaşacağımızı düşünüyorum. Kayıpları geri almak kolay olmayacak ama tırmanışın ilk adımında 2019’a oranla yüzde 40 civarında bir iyileşme bekliyorum. Ancak pazar ortalamamıza ulaşmak için çok daha fazlasına ihtiyacımız olacak. Bunun için de istikrarlı ekonomik iyileşme çok önemli.

Türkiye taşımacılık sektörü ve treyler üreticileri her dönemde üzerlerine düşeni fazlasıyla yapmıştır. İlgili kurumların da desteği artarak devam ettiği sürece, adım adım iyileşeceğimize inancım tam.

“Ürün ve Hizmet Kalitesinden Taviz Vermeden, İstikrarlı Büyüme Planlıyoruz”

Schmitz Cargobull olarak ilk günden beri emin adımlarla ilerlemeye özen gösteriyoruz. Günlük düşünmüyoruz. Ürün ve hizmet kalitesinden taviz vermeden, istikrarlı büyüme planlıyoruz. Belirttiğim gibi, pazarın küçülmesi nedeniyle hacim anlamında planlarımız şaşsa da, diğer tüm alanlarda hedeflerimiz doğrultusunda yürüyoruz.

2020’de perdeli treylerdeki büyümemizi kalıcı hale getirip, frigorifik treyler alanında adımlarımızı hızlandırmayı planlıyoruz. Yeni ürünler, yeni heyecanlar demek ve Schmitz Cargobull ailesinin deneyimi, gücü ve desteğiyle, en zor dönemlerini geride bıraktığımız pazarda, umuyorum ki 2020 ile beraber yükselme dönemine gireceğiz.

GÜÇLÜ, GÜVENLİ VE HIZLI!

S.CS POWERCURTAIN KAYAR PERDELİ TREYLER

“Güçlü, Güvenli ve Hızlı” mottosu ile kullanıcılarla buluşan S.C S PowerCurtain Perdeli Treyler’in özelliklerini anlatan Schmitz Cargobull Ürün ve Pazarlama Müdürü Erkan Makaklı, ürüne çok güvendiklerini belirterek “2018’de kullanıcıların beğenisine sunulan bir araçtan bahsediyoruz ve bu araçtan 2 bin adet satılmış. Bu noktada aldığımız en güzel geri bildirim; deneme amaçlı alım yapan firmaların, filolarını bu araçla büyütmeleridir. Bu durum aracın ne kadar sağlam ve avantajlı olduğunu ve kullanıcılar tarafından kabul gördüğünü gösteriyor.” dedi.

S.C S PowerCurtain Kayar Perdeli Treyler hakkındaki tüm detayları konuştuğumuz görüşmemizden satırbaşları…

“Schmitz Cargobull Kullanıcıların İhtiyaçlarına Göre Pazarı Yönlendiriyor”

“Önümüzdeki günlerde 128. yaşını kutlamaya hazırlanan Schmitz Cargobull, kurulduğu günden bu yana sadece treyler üretmiş bir firmadır ve her zaman sektörden kazandığını yine yatırım olarak treyler sektörüne kazandırmıştır. Yıllardır Avrupa’da lider treyler üreticisi olması da bu durumu çok açık göstermektedir. Önemli olan sadece lider olmak değil, bu liderliği sürdürebilmektir. “Schmitz Cargobull bunu nasıl sağlıyor?” diye düşünüldüğü zaman ön plana çıkan nokta; pazarın ihtiyaçlarını çok iyi analiz edebilmesidir. Aslında sadece pazarın ihtiyacını karşılamak değil, kullanıcılara en üst seviyede fayda sağlayacak ve maliyetlerini minimize edebilecek yenilikçi çözümler sunmak önemlidir. Bu çözümler de üreticilerin vizyonuna, yetkinliğine ve deneyimine bağlı. İşte tam burada Schmitz Cargobull farkını ortaya koyuyor ve ihtiyaçları katma değeri yüksek ürünlerle karşılarken pazarı da yönlendiriyor. Türkiye’deki kullanıcıların da ihtiyaçlarını karşılayacak ve kullanıcılara fayda sağlayacak S.C S PowerCurtain kayar perdeli treylerimizle de çıtayı daha ileriye taşıdık.”

“Schmitz Cargobull’un Çözüm Üreten Yenilikçi Anlayışı Bu Aracımızın Tüm Özelliklerinde Ön Plana Çıkıyor”

“Kayar perdeli aracımızın projelendirme süreci 2017 yılında tamamlandı. Lansmanı ise 2018 IAA Fuarı ile beraber gerçekleşti. 2019 yılında ise Logitrans Fuarı ile beraber Türkiye’deki kullanıcıların beğenisine sunuldu. Schmitz Cargobull’un çözüm üreten yenilikçi anlayışı bu aracımızın tüm özelliklerinde ön plana çıkıyor. Kayar perdeli treylerimizin sağladığı faydaları biz üç ana başlıkta birleştirdik ve mottomuzu da buna göre oluşturduk: “Güçlü, güvenli ve hızlı!”

S.C S PowerCurtain kayar perdeli treylerin kullanıcılara sağladığı faydaları detaylandırmadan önce kısaca şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Yan çıtasız üst yapı – Daha hafif araç, daha güvenli ve hızlı yükleme/boşaltma operasyonu!
  • Soğuk büküm teknolojisi ile üretilmiş olan cıvata-somun bağlantılı MODULOS şasi - Daha uzun ömürlü, daha dayanıklı, daha hızlı onarım ve değişim!
  • Sıcak daldırma galvanizli şasi - korozyona karşı 10 yıl garanti!
  • DIN EN 12642 Code XL yük emniyet sertifikasının yanında standart olarak içecek sertifikası ve Daimler Yük güvenliği 9.5 sertifikası– Üst düzey yük güvenliği!
  • Aramid malzeme* ile güçlendirilen hırsızlığa karşı korumalı yan brandalar – Yüksek emniyet!
  • Yüksek mukavemetli Schmitz Cargobull emniyetli çatı sistemi – Üstün gövde dayanımı!
  • 2x50 mm iç net yükseklik ayarlanabilirliği (2 900 -2950 -3000 mm) – Esnek yükleme olasılığı!
  • 8.000 kg forklift 1.dingil yük mukavemetli DIN EN 283 uygun taban – Daha uzun ömürlü ve daha dayanıklı taban!

*Kurşun geçirmez yeleklerde de kullanılan son derece sağlam, yüksek mukavemetli polimer malzemedir.

“Daha Hafif Treyler – Daha Fazla Taşıma Kapasitesi”

“Tüm bu faydaların yanı sıra, lojistik sektöründe araçların hafif olması kullanıcılara çok büyük avantaj sağlıyor. Aracımızın boş ağırlığı bu noktada kullanıcılar için çok büyük önem arz ediyor. S.CS PowerCurtain perdeli treylerimiz piyasadaki diğer versiyonlara göre yaklaşık 100 kilogram daha hafif ve dolayısıyla kullanıcılarına daha fazla yük taşıma kapasitesi sunuyor.

“Aracımızın Taban Dayanıklılığı 8 Ton”

“Kayar perdeli aracımız çok zorlu şartlarda da kullanılabiliyor. Dolayısıyla Schmitz Cargobull sadece Avrupa şartlarına araç üretmiyor. Üretilen her ürün, tüm coğrafyalarda kullanılabilecek şekilde tasarlanıyor. Pazara göre farklılık gösteren aksesuarlar dışında, aynı altyapı ve üstyapı kullanılıyor. Bu aracımızın taban dayanıklılığı 8 ton. Standart kayar perdeli araçlarda ise bu değer 7 ton mertebelerinde değerlendiriliyor. Dolayısıyla güçlendirilmiş taban dayanımı ile kullanıcıların daha güvenli ve daha rahat taşımacılık yapmalarına imkân tanıyor.”

“Power Curtain Perdeli Treylerimizin En Önemli Özelliği, Yan Kapak ve Çıtaların Olmaması”

“Sizler de çok iyi biliyorsunuz ki, taşımacılık sektöründe güvenlik konusu çok önemli. Güvenlikten kastımız; yük ve kullanıcı emniyetidir. Perdeli treylerimizin en önemli özelliği, yan kapak ve çıtaların olmaması. Herhangi bir çıta olmadığı için kullanıcı veya yükleyici tak-çıkar işlemi yapmıyor. Böylelikle yükler son derece hızlı bir şekilde yüklenip boşaltılırken şoförlerin çıta düşmesine bağlı yaralanma riski de ortadan kalkmış oluyor. Ayrıca işletme maliyetlerini düşürme konusunda da avantaj getiriyor. Yan çıtalar çok sıklıkla kaybolabiliyor veya hasar görüp kullanılamaz hale geliyor. Power Curtain perdeli treylerde yan çıta olmamasından ötürü bu ek maliyetler oluşmamakta.

Yük emniyetinin sağlanabilmesi için branda üzerinde farklı yüksekliklerde Aramid malzeme ile güçlendirilmiş üç sıra şeritte 60 santimetre aralıklarla konumlandırılmış ilmikler mevcut. Bu durum da kullanıcılara esnek yükleme imkânı tanıyor. Tek bir spanzetle gerçekleşen yük emniyetinin kapasitesi 2,500 daN. Üç şeritte yük emniyetinin sağlanması durumunda 7,500 daN dayanım sağlanmaktadır.”

“Code XL Sertifikası ile beraber İçecek Sertifikası ve Daimler Yük Güvenliği 9.5 Sertifikasını da Standart Olarak Sunuyor”

Maalesef yerleşmiş kalıplar, doğru bilinen yanlışlar var. Mesela, yan kapaksız veya yan çıtasız araç güvenli değildir gibi.  “Güvenlik ve güçlülük noktasında “Yük emniyet sertifikasını sağlayabiliyor mu?” sorusu akıllara gelebilir; fakat çıta ve yan kapaklar olmamasına rağmen Code XL Sertifikası’nı direkt alabilen bir araç. Ayrıca, içecek sertifikası ve Daimler yük güvenliği 9.5 sertifikasını da standart olarak sunuyor.  Tüm bu sertifikalar aslında o yerleşik kalıpların ne kadar yanlış olduğunu gösteriyor.

 “Yük Güvenliğini Tamamen Sağlarken, Hırsızlığa Karşı da Önlem Alıyoruz”

“Aracın üzerindeki brandalarda standart olarak 1.8 metre yüksekliğinde hırsızlığa karşı koruma özelliği bulunuyor. Özellikle son dönemlerde kullanıcıların yaşamış olduğu hırsızlıklara veya kaçak mülteci konusuna karşı bir önlem ihtiva ediyor. Branda içerisinde yer alan beyaz şeritler Aramid denilen bir malzemeden yapılıyor ve bu malzeme  kurşun geçirmez yeleklerde kullanılan sağlam bir malzemedir. Brandayı bıçakla kesmek kolay değil. Ayrıca, branda içerisinde çelik teller de bulunuyor.  Bu sayede yük güvenliğini tamamen sağlarken, hırsızlığa karşı da bir önlem alıyoruz.”

“Çatının Yüksekliği Ayarlanabiliyor”

“Çatı sisteminden bahsedecek olursak, ince liflerle güçlendirilmiş Schmitz Emniyetli Çatı sistemi karşımıza çıkıyor. Ayrıca çatının yüksekliği ayarlanabiliyor. İki kademede 50 mm ayarlayarak çatıyı sürüş pozisyonunda yükseltebiliyorsunuz ve bu da kullanıcılara esneklik sağlıyor.”

“Brandayı Açtığınız Zaman Direkt Yükleme veya Boşaltma İşlemine Başlayabiliyorsunuz”

“Hız noktasında da hem şoför arkadaşlara hem de firma sahiplerine büyük avantajlar sağlıyor. Aslında bu işletme maliyetlerini de düşüren bir sistem; çünkü yükleme boşaltma ne kadar hızlı yapılırsa, tur sayısı artar ve maliyet düşer. Brandayı açtığınız zaman direkt yükleme veya boşaltma işlemine başlayabiliyorsunuz. Kapak veya çıta indirme gibi zaman kaybettiren durumları ortadan kaldırmış oluyor.”

“Soğuk Büküm Şasi Teknolojisi Sayesinde Isıl İşlem Görmeyen Çeliğin Mukavemetinde Deformasyon veya Azalma Olmuyor”

“Schmitz Cargobull’un üretim teknolojisi çok farklı. Cıvata somun bağlantılı MODOLUS şasi kullanıyor. Şaselerinde ayrıca sıcak daldırma galvaniz kullanıyor. Tüm bu üretim tekniklerinin yanında; yeni mega şase araçlarında kullandığı soğuk büküm şase teknolojisi de ön plana çıkıyor. Schmitz Cargobull, daha önce pilot diye tabir ettiğimiz şaselerde kullanılan boydan boya soğuk döküm teknolojisini mega şaselere de aktarmış oldu. Şase ısıl işlem ve kaynak görmüyor. Dolayısıyla çeliğin mukavemetinde deformasyon veya azalma olmuyor. Bu da aracın sağlamlığını arttıran özelliklerden sadece bir tanesidir.”

“Bu Durum Aracın Ne Kadar Sağlam ve Avantajlı Olduğunu Gösteriyor”

“Avrupa genelinde yaklaşık 2 bin adet PowerCurtain perdeli treylerimiz yollarda kullanılıyor. Geri bildirim anlamında bizim önemsediğimiz birçok nokta bulunuyor. Mesela, filo sahipleri az adetli alımlar yaparak, aracı test etmek istiyorlar. Araçları kullanacak olan şoför arkadaşların da kafalarında soru işaretleri olabiliyor. ‘Yan çıta ve kapak yok. Bu gerekli sağlamlığı sağlar mı? Virajlarda herhangi bir sorun yaşar mıyım?’ gibi sorular oluşuyor. Fakat 2018’de sunulan bir araçtan bahsediyoruz ve bu araçtan 2 bin adet satılmış. Bu noktada aldığımız en güzel geri bildirim, deneme amaçlı alım yapan firmaların filolarını bu araçla büyütmeleridir. Bu durum aracın ne kadar sağlam ve avantajlı olduğunu gösteriyor; çünkü memnun kalınmayan, verim alınmayan bir ürün ikinci kez alınmaz.”

“Schmitz Cargobull Yaptıysa, Mutlaka İyi Bir Ürün Yapmıştır”

“Biz PowerCurtain perdeli treylerimize çok güveniyoruz. Türkiye’de ciddi bir pazar oluşturacağına inanıyoruz. Türkiye’de lansmanı Logitrans Fuarı’nda gerçekleşti, ilk satışımızı da bu fuarda yaptık. Fuarda ilk olarak MTS Trans Uluslararası Nakliyat firmasına ürünümüzün satışını gerçekleştirdik. Diğer ürünlerimizi de kullanan MTS Trans  ‘Schmitz Cargobull yaptıysa, mutlaka iyi bir ürün yapmıştır’ mantığıyla ilk alımı yaptı. Ardından yine fuarda ALC Logistic’e araç satışımız oldu. Bu satışların devamının geleceğine de eminiz.”

SOĞUK ZİNCİR TAŞIMACILIĞINA YENİ SOLUK

YENİ NESİL S.CU V2.0 SOĞUTUCU ÜNİTE

Schmitz Cargobull Ürün ve Pazarlama Müdürü Erkan Makaklı’dan Türkiye pazarına geliştirilmiş versiyonu ile ilk kez sunulan S.CU V2.0 Soğutucu Ünite hakkında da önemli bilgiler edindik. “Schmitz Cargobull soğutucu ünite, yeni versiyonla beraber yüzde 10’a varan yakıt tasarrufu sağlarken, 50 kg azalan ağırlığıyla da müşterilerine daha fazla yük taşıma imkânı sunuyor.” diyen Makaklı ürün hakkında merak edilenleri bizlerle paylaştı.

“Schmitz Cargobull olarak Logitrans 2019 Fuarı’nda sergilediğimiz ve yine ilk defa Türkiye’deki kullanıcılarıyla buluşturduğumuz diğer bir ürün, S.CU – Schmitz Cargobull’un kendi ürünü olan soğutucu ünite. Bu ürünün detaylarına girmeden önce kısaca soğuk zincir taşımacılığından bahsetmekte fayda var diye düşünüyorum.”

“Schmitz Cargobull Frigorifik Yarı-Römork Pazarında Açık Ara Pazar Lideri”

“Bildiğiniz üzere soğuk zincir lojistiği, taşınacak ürünlerin sıcaklığa hassasiyeti ve yüksek bozulma riski nedeniyle en özel taşımalar arasında yer almaktadır. Sıcaklıklardaki en küçük değişiklikler bile ürünlerin raf ömrünü ve güvenliğini önemli derecede etkilemekte ve bu durum insan sağlığını ve ülkenin ekonomisini direkt olarak ilgilendirmektedir. Bu nedenle taze gıda maddeleri, yaş meyve ve sebzeler, derin dondurucu ürünleri, hassas ilaç endüstrisi ürünlerinin taşımalarında kullanılan araçların birçok standardı karşılaması gerekiyor. Schmitz Cargobull’un frigorifik yarı-römork pazarında açık ara pazar lideri olması, ürünlerimizin soğuk zincir lojistiği sektöründe ne kadar yüksek oranda kabul gördüğünü ve kullanıcılarımızın Schmitz Cargobull’un gıda ve ilaç taşımacılığında gerekli standartlara ve regülasyonlara uyduğuna ilişkin duyduğu güveni de gösteriyor.”

“Kanımca frigorifik araçtan bahsederken bu ürünü hem aracın kendisi hem de soğutucu ünite olarak ikiye ayırıp daha sonra birleştirerek bir konsept olarak anlatmak daha doğru olur.”

“Schmitz Cargobull İlk İzolasyonlu ve Soğutuculu Gövdesini 1950 Yılında Üretti”

“Frigorifik araçlarda verimli taşımanın en önemli göstergesi, aracı kaplayan panellerin izolasyon kalitesidir. Schmitz Cargobull kurulduğu 1892 yılından itibaren, 128 yıllık geçmişi boyunca her zaman treyler sektöründe yeniliklerin ve gelişmelerin öncüsü olmuştur ve dolayısıyla birçok patentli ürün geliştirmiştir. Soğuk zincir lojistiği sektörüne bu bağlamda çok ciddi katkılar sağlamıştır. 1950 yılında Schmitz Cargobull ilk izolasyonlu ve soğutuculu gövdesini üretti ve 70 yıl önce bu sektöre yön vermeye başladı.”

“1978 yılından itibaren ise Schmitz Cargobull kendi geliştirdiği NX17 köpük teknolojisine sahip patentli ürünü olan FERROPLAST® panelleri sayesinde gıda ve ilaç taşımacılığı için gerekli olan tüm sertifikaları (ATP, HACCP, Pharma vb) temin etmekte ve müşterilerinin her türlü taşıma ihtiyacını karşılamaktadır.”

“Schmitz Cargobull’un Sektör Tecrübesi Yadsınamayacak Şekilde Ortadadır”

“Devamlı olarak Schmitz Cargobull sektöre yön veren, yenilikçi çözümler getiren, öncü firma diye bahsediyoruz. İşte tam bu noktada bunun en güzel örneğini görüyorsunuz. 1978 yılında Schmitz Cargobull bugünün en verimli yalıtımlı panel uygulamasına geçerken Türkiye’de birçok treyler üreticisi henüz faaliyete geçmemişti veya daha yeni yeni sektöre giriş yapıyordu. Dolayısıyla Schmitz Cargobull’un sektör tecrübesi yadsınamayacak şekilde ortadadır. Tabi ki tecrübe çok önemli bir unsur ancak onu aynı şekilde doğru değerlendirip kullanıcılara fayda sağlayacak, işletme maliyetlerini düşürecek şekilde geliştirmek de çok önemli. Schmitz Cargobull bu iki açıdan da farkını ortaya koymaktadır ve ürünlerini devamlı geliştirerek kullanıcılarına en iyi, en faydalı çözümleri sunmaktadır.”

“Yeni Nesil S.KO V7 Frigorifik Aracını 2018 Yılı İtibarıyla Kullanıcılarıyla Buluşturdu”

“Bu bağlamda Avrupa’da ve Türkiye’de pazar lideri olan frigorifik araçlarında da mevcut araçlarla yetinmemiş, daha fazla nasıl geliştirebilirim diye düşünmüştür ve frigorifik araçlarda yeni jenerasyon S.KO V7 frigorifik aracını 2018 yılı itibarıyla kullanıcılarıyla buluşturmuştur. Verimli taşımacılığı daha da ileriye taşıyan yeni nesil frigorifik aracın getirdiği faydalar kısaca:

  • Yeni tasarım – Daha hafif!
  • Yeni ön panel – İyileştirilmiş izolasyon!
  • İyileştirilmiş ön panel koruma – Daha geniş alan koruması ve daha düşük hasar riski!
  • Modüler King pin plakası - Hızlı onarım ve değişim!
  • Modüler arka çerçeve – Hızlı onarım ve değişim!
  • Yeni çok işlevli taban – Daha uzun ömürlü, daha hijyenik ve daha kolay temizlenir!
  • Optimize edilmiş bisiklet korkuluğu – Darbeye karşı daha dayanıklı ve iyileştirilmiş görsellik!

“Soğutucu Ünite de Soğuk Zincir Lojistiğinin Kesintisiz İşleyebilmesi için Çok Kritik”

Daha önce de belirttiğim üzere frigorifik aracın yanı sıra soğutucu ünite de soğuk zincir lojistiğinin kesintisiz işleyebilmesi için çok kritik. Verimli taşımacılık için bu iki ürünün birbiriyle uyumu ve daha kaliteli bir ürün için hassas sıcaklık yönetimi çok önem arz ediyor. Bu noktada Schmitz Cargobull’un soğutucu ünitesi S.CU’dan bahsetmemiz gerekiyor.”

“Kullanıcılar Karşılarında Tek Bir Muhatap Buluyor; Schmitz Cargobull”

“Schmitz Cargobull bildiğiniz üzere kendi araçlarında kendi ürettiği ürünleri kullanmayı prensip edinmiş ve bu yönde yatırımlar yaparak patentli ürünler geliştirmiştir. ROTOS® dingiller, FERROPLAST® paneller buna örnektir. Bu prensibi takip etmesinin sebebi tabi ki kullanıcılarına en üst düzeyde fayda sağlamak ve işletme maliyetlerini düşürmek. Bir defa bu yolla kendi araçlarıyla en uyumlu çalışacak ürünleri üretip kullanmış oluyor ve dolayısıyla kullanıcılar araçlardan en verimli şekilde faydalanabiliyorlar. Ayrıca kullanıcılar karşılarında tek bir muhatap buluyor; Schmitz Cargobull. Avrupa genelinde 1.400’ü aşkın anlaşmalı servis noktalarında araçları ile ilgili her türlü bakım ve onarım işlemini son derece hızlı olarak çözebiliyorlar.”

“S.CU V2.0 Logitrans 2019 Fuarı’yla Beraber İlk Defa Türkiye’deki Kullanıcılarının Beğenisine Sunuldu”

“Schmitz Cargobull bu yaklaşımı 2012 yılından itibaren de soğuk zincir lojistiğine hizmet eden araçlarına taşıyarak kullanıcılarının tüm ihtiyaçlarını yine bir noktadan temin edilmesini sağladı. Avrupa pazarında büyüyerek ilerleyen ve kullanıcılarının yüksek beğenisini kazanan Schmitz Cargobull’un kendi üretimi soğutucu ünite S.CU, geliştirilmiş yeni versiyonu S.CU V2.0 Logitrans 2019 Fuarı’yla beraber ilk defa Türkiye’deki kullanıcılarının beğenisine sunuldu.”

Yüzde 10 Yakıt Tasarrufu Sağlıyor

S.CU V2.0, verimli common-rail dizel motoru ile AB egzoz emisyon yönetmeliği V kademesi ile uyumludur. Schmitz Cargobull soğutucu ünite, yeni versiyonla beraber yüzde 10’a varan yakıt tasarrufu sağlarken, 50 kg azalan ağırlığıyla da müşterilerine daha fazla yük taşıma imkanı sunuyor. Son derece hassas sıcaklık yönetimi ile ürünlerin daha kaliteli bir şekilde taşınmasını sağlayan S.CU V2.0, aynı zamanda yeni geliştirilen ayrıştırılmış tahrik ünitesi, optimize edilmiş yeni jeneratörü ve standart olarak sunulan sessizlik paketiyle daha sessiz ve verimli çalışmaktadır.”

Soğutucu Ünite Executive Paket Olarak Schmitz Cargobull’un Frigorifik Araçları ile Sunuluyor

“Schmitz Cargobull, bu soğutucu üniteyi “Executive Paket” olarak kendi frigorifik araçları ile entegre bir şekilde sunmakta. Kullanıcıların işletme maliyetlerini minimize etmeyi amaçlayan Executive paketin içeriği:

  • S.CU V2.0 – Schmitz Cargobull Soğutucu Ünite
  • 24 ay soğutucu ünite Full Servis
  • 24 ay TrailerConnect® Telematics hizmeti ile Smart Treyler konsepti
  • Printer (Yazıcı)
  • Kapı sensörü
  • Lastik basınç kontrol sistemi
  • Sessizlik kiti
  • 24 ay proaktif servis

Telematik ve Full servis (tam donanımlı hizmet), Schmitz Cargobull içinde katma değer katan hizmetler olarak sunduğumuz finans, ikinci el, yedek parça ve servis hizmeti olarak adlandırdığımız hizmetlerin bir parçası. TrailerConnect® Telematics, Schmitz Carbobull’un yine patentli bir ürünü ve S.CU soğutucu ünite ile beraber 24 ay boyunca ücretsiz olarak “Executive” paketin içinde standart olarak sunuluyor. Frigorifik araçlarda kullanılan telematik sistemi, kullanıcılarına kullanıcının tercihine göre birçok farklı veri iletmektedir; arka kapının açılıp kapanması, aracın anlık lokasyonu, soğutucu ünitenin arıza durumu, yakıt tüketimi, fren balata durumu, yüklenen yükün tonajı, yapılan mesafe, sıcaklık değerleri, çekici eşleşmesi gibi. Ayrıca beSmart Apps uygulaması ile uzaktan bu saydığım özellikleri kullanabiliyorsunuz.”

Telematik hizmetinde standart olarak sunulan paket içeriği:

  • 24 ay telematik hizmeti standart – herhangi bir aylık ödeme söz konusu değil
  • S.CU ile beraber alınınca info – alarm ve kontrol özellikli paket standart geliyor

Müşterinin takip edebileceği standart özellikler:

  • Araç konum bilgisi
  • Araç içi sıcaklık değerleri
  • Kapı açık-kapalı
  • EBS işletim bilgileri (dingil yükü, yapılan km, vb)
  • Lastik basınç kontrolü
  • Geofence belirleme
  • Soğutucu ünite bilgileri

“Keza aynı şekilde full servis soğutucu ünite ile 24 ay boyunca standart olarak sunuluyor ve kullanıcılarına ciddi faydalar sağlıyor. 24 ayın sonunda kullanıcının talep etmesi durumunda hem telematikte hem de full serviste ek süre uzatımı mümkün.”

“Schmitz Cargobull Teknolojisi ve Sunduğu Çözümlerle Standartların Ötesine Geçiyor”

“Sonuç olarak; böylesine hassas ürünlerin taşınmasında kullanılan araçların belli standartlara uygun olarak üretilmesinin önemi net olarak ortaya çıkıyor ve Schmitz Cargobull teknolojisi ve sunduğu çözümlerle standartların ötesine geçiyor.”

SÖZ MÜŞTERİDE!

“Schmitz, Taleplerin Karşılanması Noktasında Sonuç Odaklı Çözümler Sunmaktadır”

MTS Trans Uluslararası Nakliyat’ın sahipleri Akın Çapar ve Zafer Özçelik, firmalarını kurdukları 2012 yılından bu yana Schmitz Cargobull ile çalıştıklarını belirttiler. Logitrans 2019 Fuarı’nda PowerCurtain Perdeli Treyler’i filolarına dahil etme kararı alan firma, ürüne ilişkin görüşlerini ve Schmitz Cargobull ile olan işbirliklerini şu şekilde ifade etti: “Firma kuruluşunda filomuzda bulunan markaları zamanla çeşitlendirerek farklı markaları da bünyemize kattık. Treyler olarak Schmitz’i tercih etme nedenimiz satın aldığımız treylerin alt ve üst yapısının çok daha kullanışlı olması ve AR-GE yatırımları neticesinde sürekli yenilenerek sektörün ihtiyaçlarını karşılayacak farklı opsiyonları da alıcıya sunmasıdır. Lojistik sektörünün her geçen gün gelişip büyümesi doğal olarak farklı taleplerin de ortaya çıkmasına sebep olmaktadır. Schmitz taleplerin karşılanması noktasında sonuç odaklı çözümler sunmaktadır. Ayrıca treylerin sarf malzemelerinin de dayanıklı ve uzun ömürlü olması da işletme maliyetlerini ciddi anlamda düşürmektedir.

“Schmitz’in Yeni Ürününü İşimizi Geliştirmek için Filomuza Dahil Etmek İstedik”

“İstanbul’da düzenlenen Logitrans Fuarı’nda Schmitz Cargobull’un yeni ürünü olan PowerCurtain’i yerinde inceleme fırsatı bulduk. Schmitz’in bu yeni ürününü kendi işimizi geliştirmek ve yeniliklere öncülük etmek için filomuza dahil etmek istedik. Daha önce sipariş verdiğimiz arkadan yatay genişleyen 3 adet treyler ile birlikte yeni nesil treyler olan PowerCurtain’i de filomuza katarak filomuzu daha da güçlendirmenin mutluluğunu yaşıyoruz.”

“Schmitz Cargobull Hiçbir Zaman Bizleri Yanıltmadı”

Schmitz Cargobull’un yeni nesil frigorifik aracını ve soğutucu ünitesini kullanan Ulu Uluslararası Nakliyat’ın Şirket Müdürü Necati Özmen, ürünlere ilişkin memnuniyetlerini şu sözlerle ifade etti: “Avrupa’daki çekicilerin arkasında görüp imrendiğimiz dorseler 2000’li yılların başında Enka Holding aracılığı ile ülkemizde satılmaya başlanmıştı.  O yıllarda alımına başladığımız dorseler;  kampana dingilli,  frigorifik olanlar 2,50 - tenteli olanlar ise 2,75 iç yüksekliğindeydi. 2010 ya da 2011 yılında olsa gerek tenteli dorseler de “Varios” adı altında satışa sunulan, yüksekliği ayarlanabilen galvaniz kaplı şaselerle boya derdi olmayan devrim niteliğinde yapılan yeniliklerle göz kamaştırır duruma gelerek, bizleri bir anda Avrupa standartlarına yükseltmiş oldu. Schmitz Cargobull hiçbir zaman bizleri yanıltmadı. Sağlamlığı, ergonomisi, işletme maliyetlerindeki tasarrufu ve çalışma zamanına sağlamış olduğu katkı bizleri son derece memnun etti. Sürekli kendisini yenileyen standartları yükseltip bizlerin işlerini kolaylaştırıp, müşterilerimize daha esnek hizmet verebilme imkânı sağladı. İfade ettiğim gibi üst yapısını beğenerek aldığımız dorselere önce kendi marka dingilini ve şimdi de soğutucu ünitesini yaparak bizlerin hizmetine sundu.

“Soğutucuyu Yakından İncelediğimizde Son Teknoloji ile Donatıldığını ve Schmitz’e Yakışır Bir Ürün Olduğunu Gördük”

“Yeni nesil olarak piyasaya sunulan frigorifik kasanın üzerinde Schmitz üniteli soğutucu ile teklif edildiğinde ise;  yeniliklere her zaman açık olan firmamız hiç tereddüt etmeden hayırlı olsun diyerek dorseyi filosuna kattı.  Soğutucuyu yakından incelediğimizde son teknoloji ile donatıldığını ve Schmitz’e yakışır bir ürün olduğunu gördük. Bunun yanında her şeyiyle Schmitz olan dorsenin ısı derecesi, lastik hava basıncı, tonaj vs gibi değişkenlik gösteren verilerini “Telematik” adı verilen teknolojik modülü ile web ve akıllı telefonlar üzerinden şoför ve operasyon yapıcılara ileterek, karşılaşılabilecek aksaklıklara önceden önlem alınabilme imkânı sağladığını da gördük. Bugüne kadar güvenerek kullandığımız, ürünlerinde hiç yanılmadığımız Schmitz ile müşterilerimizin hizmetine devam edeceğiz. Bu işbirliğine katkı sağlayan başta Nihat Bey olmak üzere satış ve satış sonrası ekibine teşekkür ediyorum.”

 
Kamyoncular Sakarya'da Tek Ses Oldu!
 
Ford Trucks Metinler; "F-MAX Bizim Gururumuz"
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Birollar Otomotiv 2020'ye Yeni Projeler ile Hazırlanıyor
Servis denilince ilk akla gelen firmaların arasında yer alan Mercedes-Benz ...
"Köprü Fiyatı Çok Yüksek, Avrupa Yakasına Çalışamıyoruz"
Kooperatif Dosyamızın bir diğer durağı da Denizli’nin Çivril ilçesi oldu. ...
''Araca Lastik Alamazken Aracı Nasıl Yenileyeceksin?''
S.S. Düzce Merkez Bölgesi Kamyon ve Tır Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi ...
 
'Aracımıza Lastik Dahi Alamıyoruz'
Kooperatif Dosyamız kapsamında Çorum’a da yolumuz düştü. S.S. Çorum 32 ...
''Devletin Ton/Kilometreyi Mutlaka Uygulaması Gerekiyor''
Samsun ziyaretimizde Samsun S.S. 30 No’lu Kutlukent Taşıyıcılar Kooperatifi ...
''Kamyoncu Denilince Sorun Başlıyor''
Kooperatif Dosyamızın bir diğer durağı Samsun iline bağlı Havza ilçesi ...
 
''Kooperatifleri Lojistik Firmalarına Boğduruyorlar''
Samsun’daki ziyaretlerimizde bir diğer konuğumuz S.S. 18 No’lu Samsun ...
''Kooperatifler Arasında Dönüş Yükleri İçin Birlik Oluşturulursa Hepimiz Kazanırız''
S.S. 61 No’lu Giresun Taşıyıcılar Kooperatifi’nde Başkan Ercan Bekdemir ...
"Türkiye’de Nakliye Sektörü Büyük Bir Daralma Yaşıyor"
Kooperatif Dosyamızın ikinci bölümünde ilk konuğumuz S.S. Emet ve Havalisi ...
 
Nuray PEKCAN
ÇOK ÇALIŞMAYA HAZIR MIYIZ?
MAN, KAMYONUM,OTOBÜSÜM,MAN TURKİYE
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
Gelecekte Ülkemizin Uluslararası Bir Lojistik Üs Konumuna Geleceği Öngörülmekte…
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Covıd-19 Virüsü Kaynaklı Küresel Salgının Ticari Sözleşmelere Etkisi
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
haberler
sondakika
treyler
kamyonum
dikkat
bus
truck
news
lkw