Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
koçaslanlar, koçaslanlarotomotiv, kcs, kcsdışticaret,
IMS Logistics Genel Müdürü Mustafa İmrak, 'Türkiye Avrupa’nın Vazgeçilmez Lojistik Merkezi Olacak'
IMS Logistics Genel Müdürü Mustafa İmrak, "Türkiye Avrupa’nın Vazgeçilmez Lojistik Merkezi Olacak"
Narman Açık Ceza İnfaz Kurumu İşyurdu Müdürlüğü, Kapalı Frigorifik Kasalı Araç ile Nakliye Hizmeti Alacak
Narman Açık Ceza İnfaz Kurumu İşyurdu Müdürlüğü, Kapalı Frigorifik Kasalı Araç ile Nakliye Hizmeti Alacak
English
'The Fact That The Penal Sanctions Applied To Vehicles With Turkish Plates Are Not Applied To Vehicles With Foreign Plates, Reduces Our Competitiveness'

"The Fact That The Penal Sanctions Applied To Vehicles With Turkish Plates Are Not Applied To Vehicles With Foreign Plates, Reduces Our Competitiveness"

1 2 3 4 5 6
iveco, sway, tway, ıveco, ivecokamyon, eurocargo, daily
goodyear, lastik, kışlıklastik, goodyearlastik,
8 Ekim 2021 Cuma - 16:05

Pakistan’dan Türkiye’ye Taşımacılık Hamlesi

İslamabad-Tahran-İstanbul karayolu koridorunu kullanarak ülkemize gelen ilk Pakistan tırları Muratbey Gümrük Müdürlüğü’nde karşılandı. Ulaştırma Bakanlığı yetkilileri, UND Üyeleri ve Genel Sekreteri Umberto de Pretto 11 günde Pakistan'dan Türkiye'ye ulaşan tırları sınır kapısında karşıladı.

Pakistan’dan Türkiye’ye Taşımacılık Hamlesi

Pakistan şirketi NLC tarafından işletilen ve ihracat için tekstil ve lastik taşıyan kamyonlar, normal denizyolunda %80'lik geçiş süresi tasarrufu sağladı.

IRU Genel Sekreteri Umberto de Pretto, “Bu yeni ITI koridoru, TIR'ın bu bölgeye daha fazla ticari ve ekonomik fayda sağlayarak zamandan ve paradan nasıl tasarruf ettiğinin açık bir göstergesidir. ECO bölgesi, TIR sisteminin kullanımında her zaman öncü olmuştur.”

ECO Genel Sekreteri Khosrav Noziri, “ITI koridorunun başarılı bir şekilde etkinleştirilmesi, ECO ve IRU'nun yanı sıra İran, Pakistan ve Türkiye'deki tüm kamu ve özel paydaşlar arasındaki yakın işbirliği sayesindedir. Kesinlikle bölgesel entegrasyonun ve bağlanabilirliğin artırılmasına yardımcı olacaktır.”

UND Yönetim Kurulu Üyesi Fatih Şener 11 günde Pakistan'dan Türkiye'ye ulaşan tırları kapıda karşıladı. Şener yaptığı paylaşımda; "M.Salem ve M. Sanad Pakistan Karaçi'den kalkıp kapıdan kapıya 11 günde İstanbul'a gelmişler.." dedi. 

Şener ayrıca, Pakistan daha kısa sürede ve daha hızlı ulaşım sağlayarak Türkiye pazarında Hindistan ve Bangladeş gibi ülkelerin önüne geçmek istiyor" açıklaması yaptı. 

25 ila 40 gün süren geleneksel deniz yolu ile taşımaya göre tır taşıması büyük zaman tasarrufu sağladı. TIR taşımaları artık Pakistan'dan İstanbul'a son derece güvenli ve hızlı sınır geçişleri ile altı gün gibi kısa bir sürede ulaşabiliyor, riskin yanı sıra maliyetleri ve zamanı da azaltıyor.

ECO bölgesinin önemli ticaret potansiyeli ile bu yeni koridor, bağlanabilirliği artıracak ve daha fazla bölgesel entegrasyon ve küresel pazarlara daha verimli erişim sağlayarak transit geçişin kolaylaştırılması için bir kilometre taşı oluşturacaktır.

Lansman, Pakistan'dan Rusya'ya TIR ile yapılan ilk başarılı ihracat sevkiyatlarının hemen ardından geldi. Pakistan'dan İran üzerinden Azerbaycan'a TIR taşımaları da artıyor ve NLC de bu hafta başlarında bu rotada ilk başarılı operasyonu yürütüyor.

 
Ulaşımda Mobilite Hizmet Sektörü 2024 Yılında Devasa Bir Hacme Ulaşacak
 
Kazakistan Nakliye Çalışmalarında Araç Tedarik Yoğunluğu
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Kılıçdaroğlu Mersin’de Nakliyecilere Seslendi
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, nakliyecilerin çözülmesi gereken ...
Bakan Karaismailoğlu, '3 Gün Boyunca Ulaşım ve İletişim Dünyasının Kalbinin İstanbul'da Atacak'
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, 12. Ulaştırma ve Haberleşme ...
Orta Asya Ve Türk Dünyasında Örnek Olacak Serbestleşme Adımı
Türkiye Kırgızistan Kara Ulaştırması Karma Komisyon (KUKK) Toplantısı ...
 
Afganistan Sınırı Uluslararası Geçişlere Kapatıldı
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND), Afganistan sınırlarının geçici ...
2022 Yılı UBAK İzin Belgesi Müracaatları 1 Eylül'de Başlıyor!
Ulaştırma Hizmetleri Düzenleme Genel Müdürlüğü, 2022 yılı UBAK izin belgesi ...
Kazakistan Transit Sorunu Çözümsüz Kaldı
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND), Kazakistan transit sorunu çözümü ...
 
Fren ve Trafik Güvenliği Uzmanı Alpay Lök, Kazaların Durması İçin 4 Önemli Adıma Dikkat Çekti
Balıkesir'de gerçekleşen kazanın ardından Fren ve Trafik Güvenliği Uzmanı, ...
UND Rusya’da Tedarik Zincirinin Önemli Konu Başlıklarını Gündeme Taşıdı
UND Yönetim Kurulu Üyeleri Fatih Şener ve Cihan Sünel, Ticaret Bakanımız ...
UND, Yurt Dışı Ceza Uygulamaları Çalışma Grubu Kuruyor
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND), bünyesinde "Yurt Dışı Ceza Uygulamaları ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
ŞOFÖR ARANIYOR!
mersin, mersinlojistik, mersinfuarı, lojistikfuarı, nakliyefuarı
0
  YAZARLAR
Prof. Dr. Birol ERKAN
Prof. Dr. Birol ERKAN
Şoför Krizinin Tek Nedeni Pandemi mi?
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
1 Ocak 2022’de Yürürlüğe Giriyor
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Örnek Ulaştırma Politikası
Dr. Deniz YILDIZ
Dr. Deniz YILDIZ
Yetkin Şoför Bulmak İmkansız Hale Gelecek
Emre ELDENER
Emre ELDENER
Ülkeye Faydalı Yatırımı Destekliyoruz
busworld
0
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?
0
Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
fahrer
kamyonum
Kamyon
truck
kamyoncu
news
bus
dikkat
src