Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum, iveco, özgözde, daily, s-way
man, kamyonumdergisi, mantrucks, mankamyon, mankampanya
shell, akaryakıt, benzin, mazot,
Yunanistan'da Sokağa Çıkma Yasağı Getirildi
Yunanistan'da Sokağa Çıkma Yasağı Getirildi
Toroslar Belediyesi Kamyonet, Binek Araç, Otobüs ve Minibüs Kiralayacak
Toroslar Belediyesi Kamyonet, Binek Araç, Otobüs ve Minibüs Kiralayacak
English
Chairman Of S.S. No. 39 İnegöl Motor Carriers Cooperative, Recep Portakal:  We Do A Difficult Profession, We Take Our Loads And Breath At The Delivery Address, In Rain Or Shine '

Chairman Of S.S. No. 39 İnegöl Motor Carriers Cooperative, Recep Portakal: We Do A Difficult Profession, We Take Our Loads And Breath At The Delivery Address, In Rain Or Shine "

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
30 Ekim 2020 Cuma - 11:30

Nissan, Dijital Çözümleri ile Hizmetlerine Devam Ediyor

COVID-19 pandemisi sürecinde Nissan, “yeni normal’’e liderlik etmek ve değişen müşteri ihtiyaçlarını karşılamak için güvenli, hızlı, kararlı ve yenilikçi yöntemlerini genişletiyor. Teknolojik bilgi birikimini ve otomotiv sektöründeki uzmanlığını değişen şartlarda en fazla değeri katacak şekilde kullanan Nissan, dijital çözümleri ile müşterilerine fayda sağlayacak seçenekler için çalışmalarını sürdürüyor.

Nissan, Dijital Çözümleri ile Hizmetlerine Devam Ediyor

Nissan, teknoloji alanındaki uzmanlığını müşterilerinin değişen ihtiyaç ve beklentilerine destek olacak şekilde yansıtmaya devam ediyor, toplumun sağlığını düşünerek hizmetlerine devam ediyor.

Nissan, nissan.com.tr web sitesindeki “Evden Satın Al” (Shop@Home) başlığı ile Sanal Showroom, Çevrimiçi Görüntülü Arama ve Çevrimiçi Sipariş gibi birçok hizmetin yanı sıra “Evden Servis Programı” hizmetini de müşterisiyle buluşturuyor. Ayrıca Nissan Türkiye mobil uygulaması sayesinde de kullanıcıların hayatını kolaylaştırıyor.

Online kanalların pandemi süresince toplum nezdinde daha fazla tercih edildiğinden hareketle alışveriş deneyimine heyecan ve işlevsellik katmak için yenilikçi yollar sunan Nissan, geçtiğimiz dönemde showroom’larını müşterilerinin evine getirerek müşteri deneyimini ihtiyaçlar doğrultusunda etkin bir şekilde dönüştürdü. Sunulan eksiksiz online galeri deneyimi ile müşteriler, araçları keşfetmek için web sitesi üzerinde sanal bir 360 derece tur yapabiliyor ve satın alma seçeneklerinden faydalanabiliyorlar. Nissan tutkunları, en yakın bayiye gittiklerinde faydalanabilecekleri hizmetlerin yanı sıra Sizi Görüntülü Arayalım Servisi ile soruları ve rezervasyonlarıyla ilgili işlemlerini de bulundukları yerden tek tıkla gerçekleştirebiliyor.

Müşteriler, www.nissan.com.tr adresi üzerinden “Evden Servis Programı” formunu doldurarak, bayiye gitmeden aracını adresinden teslim edebiliyor ve periyodik bakım işlemleri tamamlandıktan sonra araçlarını teslim alabiliyor. Müşterilerin alışveriş yolculuğunun her yönünü sorunsuz ve keyifli bir şekilde deneyimlemesini sağlayan “Evden Satın Al” başlığı ile Nissan, sunduğu dijital hizmetleri artırmayı sürdürüyor.

Nissan’dan Hijyen Denetimi Programı

Nissan müşterilerinin ve bayi çalışanlarının sağlıklarını korumak amacıyla, Nissan bayi ve servislerine yönelik hijyen sertifikasyon programını başlattığını duyurmuştu. “Hijyen Denetimi” adıyla Bureau Veritas ile gerçekleştirilen program ile Nissan bayileri ve servislerinin belirlenen kriterlerde hijyen standartlarına uyumu kontrol edildi ve tüm bayiler 100 tam puan alarak sertifika almaya hak hazandı. Nissan hijyen sertifikasyon programı denetimlerine belirli aralıklarla gerçekleştirmeye devam ediyor.

Nissan Türkiye, Kuzey Afrika ve BDT Genel Müdürü Emre Doğueri, “DNA’sında teknolojinin ve inovasyonun bulunduğu bir marka olarak toplumun iyiliği için olacak uygulamaları hayata geçiriyoruz. Bunu yaparken içinde bulunduğumuz dönemin koşulları ve müşterilerimizin beklentileri belirleyici oluyor. Bu nedenle dijital çözümlerin kullanımının büyük bir ivme ile yükselişe geçtiği pandemi döneminde sahip olduğumuz teknolojiyi kullanma ve dönüştürme kabiliyetini kullanmak Nissan olarak bizim sorumluluğumuz. “Evden Satın Al’’ gibi güvenli, hızlı, pratik çalışmalar gerçekleştirmeye ve müşterilerimiz, çalışanlarımız ve bayilerimiz için fark oluşturmaya devam edeceğiz. Dijital kanallaı en yüksek seviyede kullanırken, çevremizdeki değişiklikleri düşünmemizi, etkileşim kurmamızı ve bu değişikliklere çözüm üretmemizi sağlayan müşterilerimize en güvenli seçenekleri sunmak için bayilerimizle birlikte hareket ediyoruz.” açıklamasını yaptı. 

 
İnci Akü Social Media Awards Turkey’den Altın Ödül Kazandı
 
İspanya'da Covid-19 Önlemleri Kapsamında Sokağa Çıkma Yasağı Getirildi
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Citroen, Accor ve JCDecaux The Urban Collectif Bünyesinde Güçlerini Birleştiriyor
Dünyanın dört bir yanında yaşayan insanların günlük yaşamlarında önemli ...
TOGG, Li-Ion Batarya Üreticisi Farasis’i İş Ortağı Olarak Seçti
TOGG ürün gamında kullanacağı batarya paketinde iş ortağı olarak Li-Ion ...
Toyota'nın Gelecekteki Mobilite Stratejisi
Otomotiv sektöründe yenilikçi vizyonuyla ilkleri gerçekleştiren Toyota, ...
 
BMW Group, Donanım ve Yazılım Geliştirme Merkezi FIZ Projekthaus Nord Tesisini Açtı
Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu BMW, MINI ve BMW Motorrad’ın ...
Toyota’nın Hibrit Satışları 16 Milyon Adedi Aştı
Toyota, ilk kez 1997 yılında otomobil dünyasına devrim niteliğindeki hibrit ...
Pirelli, Mclaren İçin Türkiye’de Ürettiği Yeni P Zero Trofeo R Lastikleri Tanıttı
McLaren’in bugüne dek en hızlı tur zamanına ulaşan yeni Super Series otomobili ...
 
TEHAD Başkanı Berkan Bayram, "Elektrikli Ulaşım Bakanlığı Kurulmalı"
Temmuz ayında Gemlik’te temeli atılan ve çalışmalara başlanan elektrikli ...
Jaguar F-TYPE Yenilendi
Yeni Jaguar F-TYPE, 2.0 litrelik motoru, teknolojik iç detayları ve daha ...
Hilux; Yeni Invincible Versiyonu Satışa Sunuldu
Toyota’nın “Yenilmez” kimliği ile kutuplardan volkanlara, çöllerden en ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
ACILARI KATLAMAK!
  YAZARLAR
Emre ELDENER
Emre ELDENER
TÜM SEKTÖRLER GİBİ LOJİSTİK DE ETKİLENDİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
DEMİRYOLU İLE EŞYA TAŞIMACILIĞI
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
KAMYONCUNUN SAHİBİ VAR MI?
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?
0
Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
treyler
fahrer
kamyoncu
news
dikkat
lkw
sondakika
truck
türkiye