1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Gündem
  4. Midyat Otogarı' nda Çalışma Başlatıldı

Midyat Otogarı' nda Çalışma Başlatıldı

'Midyat Otogarı köstebek yuvası gibi' haberi üzerine çalışma başlatıldı.

  • | Kamyonum
Mardin Midyat ilçe otogar garajında toprak çökmesi nedeniyle yolların adeta köstebek yuvasına dönmesine yönelik medyada çıkan haberler üzerine, belediye harekete geçerek garajda çalışma başlattı.

Midyat Otogarı'na park eden otobüs ve minibüslerin durduğu büroların önünde toprak çökmesi nedeniyle büyük çukur ve tümsekler oluştu. Uzun süredir çukurların onarılmadığını belirten otogar esnafı ve sürücüler, duruma tepki göstermişti. Belediyeye seslenen sürücüler, bir an önce yolların yapılmasını istemişti. Bu haber üzerine MardinBüyükşehir Belediyesi Fen İşleri harekete geçerek, otogar garajındaki çukur ve tümsekleri kepçelerle düzledi ve yeni parke taşları döşeme çalışması başlattı.






(CİHAN)

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz