Advertisement
Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
filo kiralama, estepe,
mars, mars lojistik,
30 Nisan 2021 Cuma - 10:36

Krone Coolliner 25’inci Yılını Kutluyor

Soğutuculu treyleri Coolliner’ın 25’inci yılını kutluyor olması 2021 yılını Krone için özel bir yıl kılıyor. Krone Coolliner’ın 1996 yılından günümüze gelene kadarki gelişimi, piyasanın en prestijli treyleri olma vizyonunu koruması ve teknik anlamda uğradığı değişimlerle birlikte 25 yıllık bu başarı hikayesine göz atacağız.

Krone Coolliner 25’inci Yılını Kutluyor

Krone, 1996 yılında ürün yelpazesinde Krone-Wabash ismiyle ilk kez soğutuculu treylere yer verdiğinde, Amerika Birleşik Devletleri’nde faaliyet gösteren, dünyanın en büyük treyler üreticisi Wabash firmasıyla bir ortaklığa imza atılmıştı. Wabash o günlerde Almanya’ya soğutucu üniteye sahip kutular ihraç ediyordu. Sonrasında Amerikan Doları’nın beklenmedik yükselişi ve Wabash ile ortaklığın artık kârlı olmaması sebebiyle Krone, piyasanın lider üreticisi konumunda bulunan Danimarka’lı Norfrig A/S şirketini satın alma kararı verdi. Yaklaşık 200 çalışanı olan bu şirket, 2000 yılının Nisan ayında Krone tarafından satın alındı. Danimarka’nın Hvam kentindeki fabrika, 7 milyon euro’luk bir yatırımla modernleştirildi ve yıllık 3 bin adetlik üretim kapasitesine kavuşturuldu. Bu fabrikanın cirosu 2004 yılında 4’e katlandı. Krone, yaygın dağıtım ağı aracılığıyla çok hızlı davranarak, Avrupa'da GRP üst yapıya sahip Coolliner'ları başarılı bir şekilde dağıtabildi.

Kapasitenin artırılması ve çelik üst katmanlara odaklanılması

Krone Coolliner araçlar için her geçen gün artan uluslararası talep, Danimarka’nın Hvam kentindeki fabrikanın kapasitesini kısa sürede aştı. Bu gelişmelerden sonra Krone, 2007 yılında, Almanya’nın Lübtheen kentinde tamamen yeni bir fabrika yatırımı yapma kararı aldı. 2007 yılında, çelik güverte tasarımlı dünyanın en modern, tam otomatik frigorifik yarı römork üretim tesisi burada inşa edildi. Yıllık yaklaşık 10 bin adetlik üretim kapasitesine ulaşılarak üretim hacmi 3’e katlandı. Lübtheen'in soğutuculu yarı römorku sürdürülebilir bir başarı olduğunu kanıtladı ve ünite sayısı her geçen yıl artırdı.

Krone ayrıca 2014 yılında Coolliner için minimum kullanım ömrü maliyetleri nedeniyle hızla çok popüler hale gelen yeni Krone treyler aksını tanıttı. 2016 yılında ise soğutulmuş malları farklı sıcaklıklarda esnek bir şekilde taşımak için taşıma bölmesinde hareket ettirilebilen yeni ve oldukça hafif ara bölme duvarı (Isowall plus)'ın lansmanına tanıklık ettik. IAA 2018'de Coolliner, birçok akıllı telematik özelliği içeren çift katlı bir versiyonda kendisini "kaliteli ve akıllı" olarak sundu. Ertesi yıl 2019'da Krone, Almanya’dan Liebherr firması ile işbirliği içinde yenilikçi, modüler bir soğutma ünitesi olan "Celsineo" soğutma ünitesini sundu.

 

Coolliner 25 yaşında

Bu yıl 25’inci yaşını kutlayan Krone Coolliner, yenilikçi aydınlatma konsepti, geliştirilmiş kapı fitilleri, yeniden dizayn edilen ara bölme duvarı, çarpışma önleyici sistemi, yeni arka tampon,  ve kapsamlı diğer ek geliştirmeleriyle, hem Krone’nin vizyonunu hem de soğutucu treylerler arasındaki tartışılmaz konumunu en iyi şekilde temsil etmeye devam etmektedir.

 
Kazakistan’a Yapılan İhracat Taşımaları Karayolundan Devam Ediyor
 
DHL Express Türkiye, En İyi İşveren Ödülünün Sahibi Oldu
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
2021 Yılının İlk Yarısı İçin Alınan Transit Belgesi Sayısı 14.500’e Ulaşmış Olacak
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND), 27 Nisan 2021 tarihinde Rusya-Türkiye ...
Hidrojen Bazlı Yakıt Hücresinde Daimler Truck AG ve Volvo Group’tan 'Cellcentric' Girişimi
Daimler Truck AG CEO’su Martin Daum ve Volvo Group CEO’su Martin Lundstedt, ...
Aras Kargo’nun Operasyon Genel Müdür Yardımcılığı Görevine Cem Oğuz Atandı
Aras Kargo Operasyon Genel Müdür Yardımcısı atanan Cem Oğuz, “Sektördeki ...
 
Motul, Hibrit Araçlara Özel Üretilmiş Motul Hybrid Serisi’ni Geliştirdi
Yüksek performanslı ve güvenilir motor yağları üreticisi Motul, dünya ...
TAİD’in Yeni Başkanı, Ömer Bursalıoğlu Oldu
Ağır Ticari Araçlar Derneği’nin (TAİD) 15’inci Genel Kurul Toplantısı’nda ...
IVECO Yeni Off-Road Kamyonu T-WAY’i Tanıttı
IVECO, ağır ürün yelpazesinin efsanevi kamyonu TRAKKER’ın yerini dolduracak ...
 
Schengen Vize Başvurularında Dikkat Edilmesi Gerekenler!
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND), Schengen vize başvurularında ...
Kimya Sektöründeki Lojistik Sorunları Ele Alındı
Kimya sektörünün çatı kuruluşu İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri ...
Volvo Trucks, Karayolu Taşımacılığında Elektrikli Araçlara Geçişini Hızlandırıyor
2022’nin ikinci yarısında ağır hizmet tipi tamamen elektrikli 3 yeni aracın ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Treder Zirvesi Sektörün Gelişimini Sergiledi
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
0
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
0
  YAZARLAR
Dr. Can Baydarol
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Özgür Şener
 Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
0
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ekonomi
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Akü
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
dikkat
kamyonum
haberler
news
lkw
şoför
fahrer
bus
kamyoncu