Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
MERCEDES, MERCEDESBENZ, MERCEDESTRUCKS, KAMYONUM
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
koçaslanlar, koçaslanlarotomotiv, kcs, kcsdışticaret,
Adana Çıkışlı Yurt İçi ve Uluslararası Taşımacılıkta Nakliye Rehberi
Adana Çıkışlı Yurt İçi ve Uluslararası Taşımacılıkta Nakliye Rehberi
Ford Otosan Yerli Ecotorq Şanzımanı Sektörle Tanıştırdı
Ford Otosan Yerli Ecotorq Şanzımanı Sektörle Tanıştırdı
English
Market Leader Achieves a Positive Conclusion to a Challenging Business Year and Focuses on Sustainability

Market Leader Achieves a Positive Conclusion to a Challenging Business Year and Focuses on Sustainability

1 2 3 4 5 6
man, mantrucks, manbus, mankamyon, manotobüs, mankampanya
iveco, sway, tway, ıveco, ivecokamyon, eurocargo, daily
12 Ekim 2021 Salı - 11:17

IRU Genel Sekreteri Umberto de Pretto, 'Yeni Pakistan-İran-Türkiye Koridoru ile Transit Süre Yüzde 80 Azaldı'

IRU Genel Sekreteri Umberto de Pretto, İstanbul'a başarılı bir şekilde gelen iki tırı karşıladı. Yeni ve önemli bir ticaret koridoru olan İslamabad-Tahran-İstanbul (ITI) koridorunda uluslararası karayolu taşımacılığı başladı.

IRU Genel Sekreteri Umberto de Pretto,  Yeni Pakistan-İran-Türkiye Koridoru ile Transit Süre Yüzde 80 Azaldı

Pakistan şirketi NLC tarafından işletilen ve ihracat için tekstil ve lastik taşıyan kamyonlar, normal deniz rotası süresinden yüzde 80 geçiş tasarrufu sağladı.

IRU Genel Sekreteri Umberto de Pretto şunları söyledi; “Yeni ITI koridoru, Uluslararası Karayolu Taşımacılığının bu bölgede daha fazla ticari ve ekonomik fayda sağlayarak zamandan ve paradan nasıl tasarruf sağladığının açık bir göstergesidir. ECO bölgesi, Uluslararası Karayolu Taşımacılığı sisteminin kullanılmasında her zaman öncü olmuştur.”

ECO Genel Sekreteri Khosrav Noziri ise şöyle konuştu; “ITI koridorunun başarılı bir şekilde etkinleştirilmesi, ECO ve IRU'nun yanı sıra İran, Pakistan ve Türkiye'deki tüm kamu ve özel paydaşlar arasındaki yakın işbirliği sayesinde. Kesinlikle bölgesel entegrasyonun ve bağlanabilirliğin artırılmasına yardımcı olacaktır.”

IRU'nun değerlendirmesine göre;

25 ila 40 gün süren geleneksel deniz yolu ile taşıma, büyük zaman tasarruflarını başarıyla gösterdi. Uluslararası Karayolu Taşımacılığıyla yapılan taşımacılık da artık Pakistan'dan İstanbul'a son derece güvenli ve hızlı sınır geçişleri ile 6 gün gibi kısa bir sürede ulaşabiliyor. Riskin yanı sıra maliyetleri ve zamanı da azaltıyor.ECO bölgesinin önemli ticaret potansiyeli ile bu yeni koridor, bağlanabilirliği artıracak ve daha fazla bölgesel entegrasyon ve küresel pazarlara daha verimli erişim sağlayarak transit geçişin kolaylaştırılması için bir kilometre taşı oluşturacak.Bunların başlatılması, Pakistan'dan Rusya'ya kamyonla yapılan ilk başarılı ihracat sevkiyatlarının hemen ardından geldi. Pakistan'dan İran üzerinden Azerbaycan'a yapılan Uluslararası Karayolu Taşımacılığı da artıyor ve NLC de bu hafta başlarında bu rotada ilk başarılı operasyonunu yürütüyor.

UND'nin açıklamasına göre:

UND, Pakistan Ankara Büyükelçiliği ve TOBB’un daveti üzerine, Muratbey gümrüğünde İslamabad - Tahran - İstanbul (İTİ) ulaştırma koridoru üzerinde TIR Karnesi kapsamında yapılan ilk seferin kutlanması için 08.10.2021 tarihinde 15:00-17:00 saatleri arasında Muratbey Gümrük Müdürlüğünde gerçekleşen törene katılım sağladı.

UND temsilcileri, Karaçi’den İstanbul’a TIR sistemiyle ulaşan araçların güzergah operasyonunu yürüten NLC Taşımacılık şirketi yetkilisi Aamir PYARALI ve sürücüler ile gerçekleşen operasyon ve sürüş süreleri hususunda Pakistanlı yetkililerden bilgi aldı.

Pakistan’ın transit gücüyle Çin ve Türkiye arasında güney koridorunun güçlenmesi konusunda, Çin-Pakistan sınırından Türkiye’ye ulaşabilecek tedarik zinciri oluşumu konusunda da UND, Pakistanlı yetkililer ile görüşmeler gerçekleştirdi. Yetkililere göre yine kısa bir sürede Çin sınırından güney koridoru üzerinden Türkiye’ye ulaşmak mümkün ve denizyolu taşımacılığına önemli bir alternatif oluşturabilir.

Güney koridorunun çok önemli bir transit güzergahı olan Pakistan, TIR sistemine üye olup, Pakistan ve Türkiye arasında Uluslararası Karayolu Taşımacılığı Anlaşması mevcuttur.

PYARALI, geleneksel deniz güzergahlarıyla, Pakistan ve Türkiye arasında 25 ve 40 gün arasında gerçekleşen seyahat süresini, yeni karayolu güzergahıyla 6 güne çektiklerini ifade etti.

Ülkelerimiz arasında 27-28 Kasım 2018 tarihinde son gerçekleştirilen KUKK toplantısıyla, ülkelerimiz arasında 1.000 adet (ikili/transit/dönüş yükü) geçiş belgesi teati edilmektedir.

Yine son gerçekleştirilen KUKK toplantısında, Pakistan Heyeti, ülke içinde 1.300 kilometrelik yeni otoyol inşasıyla ülkenin ulusal ve uluslararası düzeyde önemli transit güzergah olmayı hedeflediği, ülkenin Çin ile olan Sust (Pakistan) - Tashkurgan (Çin) sınır kapısının da dünya tedarik zincirine önemli katkılar verebileceği belirtildi.

Organizasyonda UND’yi, UND Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Fatih Şener, İcra Kurulu Başkanı Alper Özel, İcra Kurulu Üyesi Alpdoğan Kahraman temsil etti.

 
Zf Presents All-In-One Solution For Commercial Vehicle Ptos
 
Almanya Frigo ve Parsiyel Taşımalarda Saygınlar Nakliyat
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Gelen Zamlar Pompa Fiyatına Yansıyacak!
Akaryakıtta son yapılan zamların ardından eşelmobil desteği motorin ve ...
DKV Card Polonya’da
DKV Mobility, bu ay itibarıyla elektronik geçiş sistemini uygulamaya koyan ...
Vagon Üreticisi PESA, Dijital Dönüşümde 3DEXPERIENCE Platformunu Seçti
Dassault Systèmes, Polonyalı vagon üreticileri arasında lider olan PESA ...
 
Ulaşımda Mobilite Hizmet Sektörü 2024 Yılında Devasa Bir Hacme Ulaşacak
Şirketlerde kurum içi inovasyon ve girişimciliği bilimsel ve rasyonel ...
Park Halindeyken Freni Boşalan Kamyonet Yokuş Aşağı 2 Sokak Geçip Park Halindeki Otomobilin Üzerine Düştü
Kahramanmaraş’ta park halindeyken freni boşalan kamyonet, yokuş aşağı ...
Enerjisa Enerji Ve Brisa Türkiye’de Eşarj İstasyonu Sayısını Artırmayı Hedefliyor
Enerjisa Enerji’nin çoğunluk hissesine sahip olduğu, Türkiye’nin ilk ve ...
 
Dfds'nin Kadın İçin Taşıyoruz Projesi Liman Kenti Mersin’deki İhracatçılara Tanıtıldı
DFDS Akdeniz İş Birimi’nin, KAGİDER iş birliği ile hayata geçirdiği ”Kadın ...
Tem Otoyolu'nda 2 Tır 1 Kamyon Ve 1 Kamyonetin Zincirleme Kazası
Kocaeli'nin Çayırova ilçesi TEM Otoyolu'nda 2 tır, 1 kamyon ve 1 kamyonetin ...
Soğuk Zincir Taşımacısına Destek
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, son dönemde enflasyon baskısının ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Her Gün Yeni ve Önemli Adımlar
0
mersin, mersinlojistik, mersinfuarı, lojistikfuarı, nakliyefuarı
0
0
  YAZARLAR
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
1 Ocak 2022’de Yürürlüğe Giriyor
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Örnek Ulaştırma Politikası
Dr. Deniz YILDIZ
Dr. Deniz YILDIZ
Yetkin Şoför Bulmak İmkansız Hale Gelecek
Prof. Dr. Birol ERKAN
Prof. Dr. Birol ERKAN
Rekabet Avantajı ve Hızlılık
Emre ELDENER
Emre ELDENER
Ülkeye Faydalı Yatırımı Destekliyoruz
busworld
0
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?
0
Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
bus
dikkat
haberler
kamyoncu
lkw
sondakika
Kamyon
treyler
şoför