Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
koçaslanlar, koçaslanlarotomotiv, kcs, kcsdışticaret,
IMS Logistics Genel Müdürü Mustafa İmrak, 'Türkiye Avrupa’nın Vazgeçilmez Lojistik Merkezi Olacak'
IMS Logistics Genel Müdürü Mustafa İmrak, "Türkiye Avrupa’nın Vazgeçilmez Lojistik Merkezi Olacak"
Narman Açık Ceza İnfaz Kurumu İşyurdu Müdürlüğü, Kapalı Frigorifik Kasalı Araç ile Nakliye Hizmeti Alacak
Narman Açık Ceza İnfaz Kurumu İşyurdu Müdürlüğü, Kapalı Frigorifik Kasalı Araç ile Nakliye Hizmeti Alacak
English
'The Fact That The Penal Sanctions Applied To Vehicles With Turkish Plates Are Not Applied To Vehicles With Foreign Plates, Reduces Our Competitiveness'

"The Fact That The Penal Sanctions Applied To Vehicles With Turkish Plates Are Not Applied To Vehicles With Foreign Plates, Reduces Our Competitiveness"

1 2 3 4 5 6
iveco, sway, tway, ıveco, ivecokamyon, eurocargo, daily
goodyear, lastik, kışlıklastik, goodyearlastik,
23 Eylül 2021 Perşembe - 14:32

GEFCO, Kuzey Afrika-Avrupa Ticaret Koridorunu Güçlendirmeyi Sürdürüyor

Küresel multimodal tedarik zinciri uzmanı ve Avrupa'da lider otomotiv lojistiği tedarikçisi GEFCO, Doğu Avrupa ile Mağrip arasındaki stratejik ticarette büyüyen bir rol oynamaya devam ediyor. Cusago, Milano ve Radès Limanı'ndaki tesisleri aracılığıyla uluslararası alanda genişlemeye devam eden GEFCO bu sayede şirketler için artan sayıda sevkiyat yönetimini de başarıyla sürdürüyor.

GEFCO, Kuzey Afrika-Avrupa Ticaret Koridorunu Güçlendirmeyi Sürdürüyor

Tunus Ulusal İstatistik Enstitüsü'nün (INS) verilerine göre İtalya, 2020'de yaklaşık %15'lik pazar payıyla Tunus'un önde gelen tedarikçisi konumunda bulunuyor. Tunus'un önümüzdeki yıllarda İtalya'ya olan akışını artırması beklenirken tekstil, moda, mekanik, otomotiv ve elektronik gibi sektörlerdeki tedarik zincirlerinde de kısalmaya gitmesi öngörülüyor. Karmaşık tedarik zinciri yönetiminde 70 yıldan fazla deneyime sahip olan GEFCO ise, bahsi geçen ithalat-ihracat pazarının ihtiyaçlarına mükemmel şekilde uyan çözümler sunmaya ve Mağrip'teki ulaşım ve lojistik ağında lider oyunculardan biri olarak konumlanmaya devam ediyor.

Geçtiğimiz senelerde, güçlü entegre ağı ve nitelikli uzman ekipleriyle 20 yılı aşkın süredir Kuzey Afrika’da faaliyet gösteren GEFCO, Türkiye’den Fas ve Tunus’a açtığı yeni hatlarla bu bölgedeki lojistik çözümlerini güçlendirmeye başlamıştı. GEFCO, Kuzey Afrika’da hali hazırda Geo-Gateway Çözümleri kapsamında denizyolu, havayolu ve karayolu taşımacılığının yanısıra Ro-Ro, antrepo ve gümrük konularında da kapsamlı çözümler sunuyor. GEFCO Türkiye’nin bu yeni hattıyla Türkiye’den Kuzey Afrika’ya giden ürünlerin gümrük işlemleri dahil her türlü lojistik ihtiyacı daha hızlı karşılanıyor. Türkiye-Fas-Tunus hattıyla bu ülkeler arasındaki taşımacılık faaliyetlerinde, her türlü nakliye ihtiyacının optimum süre ve maliyetle karşılanması hedefleniyor.

 

Bugün ise GEFCO İtalya, Cusago'daki konsolidasyon merkezi ve buna bağlı 130 şirketle ulusal pazara ve Avrupa ülkelerine bağlantı sağlıyor. Tunus ile yapılan değişimler, özel bir operasyon ekibi tarafından yönetiliyor ve sunulan hizmetler, tek bir paletten komple TIR’a kadar her çeşit talebi karşılayabiliyor. GEFCO İtalya, standart hava veya deniz taşımacılığı çözümleriyle iki ülke arasında bağlantıların yanı sıra, haftalık düzenli seferler ve 3-4 gün transit süresi ile kapıdan kapıya esnek ve dakik bir ro-ro hizmeti sağlıyor. Bu hizmetlerine ek olarak GEFCO, gümrük ithalat/ihracat işlemleri için ayrılmış bir alan ile müşterileri için prosedürleri hızlandırmaya devam ediyor.

 

GEFCO İtalya Genel Müdürü Fabrice Barthe konu ile ilgili şunları söyledi: “Avrupa ve Tunus arasındaki ticaret koridorunun devam ederek güçlenmesi, operasyonlarını Avrupa'nın ötesine  özellikle Mağrip'e genişletmek isteyen şirketlerin ihtiyaçlarına her zaman özen gösteren GEFCO İtalya için bir dönüm noktası. Tunus ile yıllar içinde kurduğumuz ilişki, iki ülke arasındaki artan ticaretin önemini yansıtıyor. Özellikle GEFCO İtalya, 2020 hariç son dört yılda Tunus ile ticarette yaklaşık %14'lük sabit bir artış kaydetti. Önümüzdeki yıllarda ticaret akışlarında önemli bir artış bekleniyor ve GEFCO İtalya'nın amacı, müşterilerinin yeni pazarlara girmelerine yardımcı olmak için hızlı ve esnek bir lojistik çözüm sunmak.”

 

 
Hastrailer Şirket Ortağı Hüseyin Sarı, "Tüm Ürünlerimiz TSE Standartlarına ve WVTA’ya Uygundur; Isı ve Darbelere Karşı Yüksek Mukavemetli ve Hafiftir"
 
Otokar, e-Kent C'de Voith Electric Drive System’e Güveniyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Soycan Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Soycan, "Intermodal Taşıma Kapasitemizi Her Yıl Çift Haneli Büyütmeyi Hedefliyoruz"
Pandemide, karayolu ve denizyolu taşımacılığında yaşanan küresel boyuttaki ...
Lojistik Sektörünün Sınavı; Dönüşüm
KPMG Türkiye, pandeminin etkisiyle geçen yıl tarihinin en kötü dönemini ...
Bulgaristan İhracat ve İthalat Karayolu Tır Nakliye Çalışmaları
Ülkemizin batı sınır komşularından olup aynı zamanda Avrupa Birliğine ...
 
Dubai Lojistik Hizmetleri
Saygınlar Uluslararası taşımacılığın en önemli özelliği sürecin doğru ...
Nakliye Rehberi Türkiye-Kazakistan Hattında Kapsamlı Lojistik Hizmeti Sunuyor
Ülkemizin dış ticaret ve buna bağlı uluslararası lojistik çalışmaları ...
MISIR NAKLİYE
Ülkemizin tüm illerinden yüklemeye organize edilmiş araçlarımız ile Mısır ...
 
Ukrayna İhracat Ve İthalat Çalışmalarında Yoğunluk Devam Ediyor
İçerisinde bulunduğumuz mevcut dönem itibarı ile ülkemizin Avrupa, Asya ...
Borusan Mannesmann Tedarik Zinciri Optimizasyonu Projesi ile Süreç Hatalarını Engelliyor
Çelik boru sektöründe Avrupa'nın ve dünyanın önde gelen üreticileri arasında ...
Arnavutluk Lojistik Hattında Arınak Lojistik
Balkan ülkeleri arasında yer alıp ülkemizin düzenli olarak ihracat çalışmaları ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
ŞOFÖR ARANIYOR!
mersin, mersinlojistik, mersinfuarı, lojistikfuarı, nakliyefuarı
0
  YAZARLAR
Prof. Dr. Birol ERKAN
Prof. Dr. Birol ERKAN
Şoför Krizinin Tek Nedeni Pandemi mi?
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
1 Ocak 2022’de Yürürlüğe Giriyor
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Örnek Ulaştırma Politikası
Dr. Deniz YILDIZ
Dr. Deniz YILDIZ
Yetkin Şoför Bulmak İmkansız Hale Gelecek
Emre ELDENER
Emre ELDENER
Ülkeye Faydalı Yatırımı Destekliyoruz
busworld
0
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?
0
Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
kamyonum
lkw
news
şoför
sondakika
bus
dikkat
fahrer
truck