Advertisement
Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
mars, mars lojistik,
23 Eylül 2021 Perşembe - 12:51

Soycan Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Soycan, "Intermodal Taşıma Kapasitemizi Her Yıl Çift Haneli Büyütmeyi Hedefliyoruz"

Pandemide, karayolu ve denizyolu taşımacılığında yaşanan küresel boyuttaki aksaklıklar ihracatçıları demiryolu taşımacılığına yöneltti. Türkiye İstatistik Kurumu'nun (TÜİK) taşıma şekillerine göre ihracat verileri, 2020 yılı demiryolu ile ihracatı önceki yıla göre yüzde 33 artarak 1 milyar 288 milyon dolara ulaştığını kaydetti.

Soycan Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Soycan,  Intermodal Taşıma Kapasitemizi Her Yıl Çift Haneli Büyütmeyi Hedefliyoruz

Gerek ekonomik gerek çevresel boyutta sunduğu avantajlarla artışın gelecek yıllarda da devam edeceğini açıklayan Soycan Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Soycan, demiryolu taşımacılığının ihracattaki payını her geçen gün artırdığını, grup olarak bu pazardan daha fazla pay almak için yatırımlarına hız vereceklerini belirtti. Soycan, “CAG Logistics olarak, 2022 yılında intermodal hattımızı Ukrayna, Belarus ve Litvanya’yı kapsayacak şekilde Baltık sınırına kadar genişletmeyi, intermodal taşıma kapasitemizi her yıl çift haneli büyütmeyi hedefliyoruz” dedi.   

Soycan Şirketler Grubu bünyesinde faaliyet gösteren, 450’nin üzerinde tedarikçisiyle uluslararası karayolu ve demiryolu taşımacılığında yıllık ortalama karayolu ile 10 binden fazla TIR, demiryolu ve intermodal ile 250 bin tondan fazla yükleme yapan CAG Logistics, her yıl eylül ayının son haftası kutlanan Demiryolları Haftası ile ilgili önemli açıklamalarda bulundu. 2020 yılında demiryolu ile toplam 29,9 milyon ton yük taşınarak, bu alanda tüm zamanların rekorunun kırıldığını sözlerine ekleyen Soycan Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Soycan, demiryolu taşımacılığı; düşük maliyet, yüksek hız, güvenli taşıma ve hava koşullarından etkilenmeme gibi avantajlarıyla pandemi döneminde ihracatın devamlılığını sağladı. 

 “Türk ihracatçısının dünyaya açılmasındaki en önemli çözüm ortağı oluyoruz” 

Demiryolu taşımacılığının çevre ve ülke ekonomisi açsında da son derece önemli olduğunu sözlerine ekleyen Soycan, “CAG Logistics olarak, Ukrayna-Romanya sınırından Çorlu’ya 6 yıldır düzenli olarak blok tren taşımacılığı yapıyoruz. Yerel operatörlerle çalıştığımız, yurt dışında Türk bayrağıyla açılmış olan ilk hat bize ait ve hatta yıllık 100 bin tona yakın ürün taşıyoruz. Ayrıca intermodal taşımada da yıllık 6 bin konteynerin üzerinde taşıma yapıyoruz. En yoğun çalıştığımız ülkeler arasında Macaristan, Polonya, Çekoslovakya yer alıyor. Tüm lojistik faaliyetlerimizle Türkiye ekonomisine katkı sağlarken Türk ihracatçısının dünyaya açılmasındaki en önemli çözüm ortağı oluyoruz.” diye konuştu. 

“İntermodal hattımızı Baltık sınırına kadar genişletmeyi istiyoruz”

İntermodal taşımacılığın tüm dünyada desteklendiğini, önümüzdeki yıllarda toplam taşımacılıktaki payının daha da artacağını aktaran Soycan, “Ulaştırma Bakanlığı, Türkiye’de intermodal hizmetlerin geliştirilmesi için 2,5 milyon Euro’luk proje ihalesi açtı. Proje, Avrupa Birliği ve Avrupa Kalkınma Fonu tarafından da destekleniyor. Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de bu yönde yatırımlar ve çalışmalar artacak. Önümüzdeki 10 yıl içinde karayolunda bin 500 kilometreden daha uzak mesafelerin yüzde 50’ye yakınının, demiryolu altyapısının müsaade etmesi halinde intermodala döneceği kanaatindeyiz. Bu projeler ve çalışmalarla da ülkemizin intermodal taşıma kapasitesi daha da artacak. Tüm bu gelişmeler doğrultusunda CAG Logistics olarak biz de 2022’de intermodal hattımızı Ukrayna, Belarus ve Litvanya’yı kapsayacak şekilde Baltık sınırına kadar genişletmek istiyoruz. Türkiye'de intermodal taşımacılıkta en fazla iş yapan lojistik firmalarından birisiyiz. İntermodalda taşıma kapasitemizi her sene çift haneli büyütmeyi ve pazar payımızı artırmayı öngörüyoruz” dedi. 

Bir litre yakıt ile bir ton yük 87 kilometre taşınıyor

İntermodal taşımacılığın, ihracatçıların önündeki en büyük engel olacak Avrupa Birliği Yeşil Mutabakatı’nın yüzde 100 desteklediği tek taşıma modeli olduğunu da sözlerine ekleyen Soycan, “Aynı tonajdaki yükün karayolu ile taşınması ile kıyaslandığında demiryolu yüzde 10 daha az karbonmonoksit, yüzde 66 daha az karbondioksit, ortalama yüzde 20 civarında daha az nitrojen oksit salınımı ile yük taşımaya imkân sağlıyor. Buna ek olarak karayolunda 1 litre dizel yakıt ile 1 ton yük ortalama 31 kilometre taşınabilirken demiryolu üzerinde bu mesafe 87 kilometreye kadar çıkabiliyor. Bu avantajlarla demiryolu taşımacılığı, maliyet avantajı sağlaması ve güvenilir bir taşıma yöntemi olmasının yanında karbon ayak izini azaltmakta da geçerli bir çözüm yolu oluyor. Ayrıca demiryolları, daha az kaza riski, daha az iş gücü, daha hızlı teslimat ve stabil teslim süresi gibi avantajları da yanında getiriyor. Böylece ihracatçılarımızın prestijleri de artıyor” dedi. 

“İhracatçılara önlerini görebildikleri bir lojistik modeli sunuyoruz”

“Özellikle son dönemde navlun fiyatlarında görülen yüksek artışlar ithalatçı ve ihracatçımızın önünde ciddi bir sorun” diyen Soycan sözlerini şöyle tamamladı: “CAG Logistics olarak demiryolu ve intermodal taşımacılık özelinde yıllık kontratla çalıştığımız müşterilerimize spot navlun yerine sabit navlun fiyatları sunarak avantaj sağlıyor ve ticari hedeflerine ulaşmaları için destek oluyoruz. İhracatçılara, artan navlun fiyatlarından etkilenmeden, önlerini görebildikleri bir lojistik modeli sunuyoruz. Bu modelimizle ihracatçılarımızın elini dış pazarlarda kuvvetlendirirken son tüketiciyi de lojistik maliyetlerine bağlı fiyat artışlarından koruyoruz.”

 
1915 Çanakkale Köprüsü'nün Geçiş Ücreti Açıklandı
 
Hastrailer Şirket Ortağı Hüseyin Sarı, "Tüm Ürünlerimiz TSE Standartlarına ve WVTA’ya Uygundur; Isı ve Darbelere Karşı Yüksek Mukavemetli ve Hafiftir"
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Lojistik Sektörünün Sınavı; Dönüşüm
KPMG Türkiye, pandeminin etkisiyle geçen yıl tarihinin en kötü dönemini ...
Bulgaristan İhracat ve İthalat Karayolu Tır Nakliye Çalışmaları
Ülkemizin batı sınır komşularından olup aynı zamanda Avrupa Birliğine ...
Dubai Lojistik Hizmetleri
Saygınlar Uluslararası taşımacılığın en önemli özelliği sürecin doğru ...
 
Nakliye Rehberi Türkiye-Kazakistan Hattında Kapsamlı Lojistik Hizmeti Sunuyor
Ülkemizin dış ticaret ve buna bağlı uluslararası lojistik çalışmaları ...
MISIR NAKLİYE
Ülkemizin tüm illerinden yüklemeye organize edilmiş araçlarımız ile Mısır ...
Ukrayna İhracat Ve İthalat Çalışmalarında Yoğunluk Devam Ediyor
İçerisinde bulunduğumuz mevcut dönem itibarı ile ülkemizin Avrupa, Asya ...
 
Borusan Mannesmann Tedarik Zinciri Optimizasyonu Projesi ile Süreç Hatalarını Engelliyor
Çelik boru sektöründe Avrupa'nın ve dünyanın önde gelen üreticileri arasında ...
Arnavutluk Lojistik Hattında Arınak Lojistik
Balkan ülkeleri arasında yer alıp ülkemizin düzenli olarak ihracat çalışmaları ...
Mars Logistics'ten Afyon'da Yeni Lojistik Merkezi
Tüm lojistik hizmetlerini kusursuz bir şekilde sunan Mars Logistics, sürdürülebilir ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Treder Zirvesi Sektörün Gelişimini Sergiledi
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
0
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
0
  YAZARLAR
Dr. Can Baydarol
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Özgür Şener
 Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
0
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ekonomi
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Akü
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
sondakika
bus
fahrer
dikkat
Kamyon
lkw
truck
şoför
haberler