GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
GEFCO Türkiye’den Polonya’ya Yapılan Tıbbi Ekipman Nakliyesine Destek
GEFCO Türkiye’den Polonya’ya Yapılan Tıbbi Ekipman Nakliyesine Destek
Uşak Belediyesi  Kahvehaneleri Dezenfekte Etti
Uşak Belediyesi Kahvehaneleri Dezenfekte Etti
Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
29 Temmuz 2019 Pazartesi - 09:44

Fiat'ın 6 Milyonuncu Aracı Banttan İndi!

Türkiye otomotiv sanayisinin öncü kuruluşu Tofaş, 6 milyonuncu aracını üretti. 450 bin adetlik üretim kapasitesi ve 7 bini aşkın çalışanıyla Türkiye’nin en büyük sanayi kuruluşlarından ve Ar-Ge’ye en çok yatırım yapan firmalardan biri olarak öne çıkan Tofaş, 3.2 milyon adete yaklaşan ihracat başarısıyla da ülkemize katkı sağlamaya devam ediyor.

Fiat ın 6 Milyonuncu Aracı Banttan İndi!

1968 yılında, merhum Vehbi Koç’un vizyonerliği ve “Herkesi otomobil sahibi yapma” hedefiyle temelleri atılan Tofaş, 6 milyonuncu aracını üretti. Bursa’daki fabrikada üretilen 6 milyonuncu araç, 1 milyar dolarlık tarihi yatırım ile hayata geçirilen Egea Model Ailesi’nden Fiat Egea Sedan oldu.

Tofaş CEO’su Cengiz Eroldu konuyla ilgili yaptığı açıklamada; “Tofaş, temellerinin atıldığı 1968 yılından bu yana Türk otomotiv sektörüne öncülük ediyor. Koç Holding ve FCA’in (Fiat Chrysler Automobiles) eşit hissedar olduğu Tofaş, günümüzde 450 bin adetlik üretim kapasitesi ve 7 bini aşkın çalışanıyla Türkiye’nin en büyük sanayi kuruluşlarından biri olmaya devam ediyor. Geçtiğimiz yıllarda otomotiv sanayimizin üretim rekortmeni olmasının yanı sıra Ar-Ge’ye en çok yatırım yapan firma olarak öne çıkan Tofaş, 3.2 milyon adete yaklaşan ihracat başarısıyla da ülke ekonomimize katkı sağlamaya devam ediyor. En az 50 yıl daha Türkiye’nin önde gelen ve küresel arenada rekabetçiliğini koruyan şirketi olmaya devam etmek niyetindeyiz. Müşterilerimizin ihtiyacını takip ederek, ürün, hizmet ve teknolojimizde yeniliklere yatırım yapmaya ve Türkiye otomotiv sanayisine katkı sağlamaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

“Egea’da 400 bin adetlik ihracatı aştık”

Tofaş’ın 6 milyonuncu aracı olarak banttan inen Fiat Egea Sedan ve Egea model ailesinin önemine değinen Tofaş CEO’su Cengiz Eroldu, “2015 yılının sonunda üretimine başladığımız, ürün özellikleri ve fiyat fayda dengesiyle ezberbozan Egea Model Ailesi, gerek Türkiye’de gerekse yurt dışında pazarlarda elde ettiği sonuçlarla başarısını ortaya koymaya devam ediyor. Bugüne kadar 550 bin adetten fazla ürettiğimiz ve 400 bin adetten fazlasını ihraç ettiğimiz Egea, son 3 yıldır ülkemizde en çok tercih edilen model olmayı sürdürüyor. 2016 yılında AutoBest “Avrupa’da Yılın Otomobili” ödülünün sahibi olan Egea Sedan, 2019 yılının ilk 6 ayında da ülkemizde en çok satılan otomobil modeli oldu. Egea’nın güçlü performansı, Tofaş Ar-Ge’nin yetkinliği ve müşteri ihtiyaçlarına yönelik doğru ürün geliştirmenin önemini bir kez daha ortaya koyuyor” diye konuştu.

Egea, yeni yatırımla yol almaya devam edecek!

Türkiye’nin beşinci büyük sanayi kuruluşu Tofaş, 2015 yılında 1 milyar dolarlık yatırımla hayata geçirdiği Egea model ailesi için geçtiğimiz aylarda yeni bir yatırım kararı almıştı.  Devreye alınacak 225 milyon dolar tutarındaki facelift yatırımıyla, Egea ailesi üretimne 2024 yılına kadar devam kararı alndı. Yeni yatırım kapsamındaki yeniliklerin 2020 yılının son çeyreğinden itibaren devreye alınması planlanıyor.

 
Ford Otosan Mühendislerinden Bir İlk!
 
En Büyük Yakıt İkmali Gerçekleştirildi!
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Ford Otosan Mühendislerinden Bir İlk!
Güçlü Ar-Ge geleneğiyle motor ve arka akstan sonra araçtaki en önemli ...
Anadolu Isuzu'nun Madeni Yağ Tercihi Castrol
Ticari araç sektörünün önde gelen markalarından Anadolu Isuzu, Türkiye’nin ...
Bilgi Teknolojileri Araştırmasının Sonuçları Açıklandı!
Türk otomotiv tedarik sanayinin tek temsilcisi olan TAYSAD tarafından ...
 
Körfez Ulaştırma Demiryolu Filosunu Genişletiyor
İki yıl önce TCDD’nin ana hatlarını kullanma lisansı vermesiyle demiryolu ...
TNB’den TREDER üyelerine ARTES eğitimi
Treylerlerin araç tescil işlemleri daha hızlı ve güvenli yapılmasını sağlamak ...
TAYSAD,Bilgi Teknolojileri Araştırmasının Sonuçlarını Açıkladı!
Türk otomotiv tedarik sanayinin tek temsilcisi olan TAYSAD tarafından ...
 
Her Kızımız Bir Yıldız Projesi 15. Yılında
Mercedes-Benz Türk, her yıl 5 ilden 25 Yıldız Kızı bir hafta misafir ettiği ...
ROTA, Mercedes Denetimlerini Başarı İle Geçti
ROTA markalı ürünleri üreten NSK Group fabrikası, Mercedes firmasının ...
Özel Yazılımlı Program Sayesinde Sürdürülebilirlik Artıyor
Yüksek kaliteye sahip ve dayanıklı ekipmanlar sunan CHEP, iş modelini ...
 
Nuray PEKCAN
ÇOK ÇALIŞMAYA HAZIR MIYIZ?
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
Gelecekte Ülkemizin Uluslararası Bir Lojistik Üs Konumuna Geleceği Öngörülmekte…
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Covıd-19 Virüsü Kaynaklı Küresel Salgının Ticari Sözleşmelere Etkisi
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
haberler
treyler
fahrer
truck
src
türkiye
Kamyon
kamyonum
bus