1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Gündem
  4. Belediye Otobüsünü Yaktılar

Belediye Otobüsünü Yaktılar

Göstericiler, Gazi Mahallesi’nde belediye otobüsünü yaktı.

  • | Kamyonum
Sultangazi’de korsan gösteri yapan yüzleri maskeli bir grubun Molotof kokteylli eyleminde belediye otobüsü küle döndü. Seyir halindeki otobüsü ateşe veren saldırganlar, ara sokaklara kaçıp izini kaybettirdi.

Olay, Gazi Mahallesi Adem Yavuz Caddesi üzerinde 21.30 sularında meydana geldi. Cadde üzerinde izinsiz gösteri yapan yüzleri maskeli grup, içerisinde yolcular bulunan seyir halindeki otobüse Molotof kokteyli attı. Sürücünün kapıları açması ile yolcular tahliye edildi. Alevler kısa sürede tüm otobüsü kapladı. İhbar üzerine olay yerine polis ve itfaiye ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekiplerinin müdahalesi ile söndürülen otobüs hurdaya döndü. 

Polis, olayla ilgili inceleme başlattı.




(CİHAN)

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz