Almanya’da yaşanan şoför sıkıntısındaki açığın şu an 80.000 ila 100.000 arasında olduğu belirtilirken, nakliye şirketleri yaşanan bu durum nedeniyle var olan araçlarını satıyor ya da kullanamıyor.
Her yıl ortalama 30 bin ila 35 bin sürücünün emekli olması ve ortalama olarak sadece 15-20 bin yeni ehliyet verilmesi durumun ciddiyetini ortaya koyuyor. Almanya’daki şoförlerin üçte birinin yaş ortalaması şu an 55 yaşın üzerinde. Durumun bu şekilde devam etmesi halinde önümüzdeki 10 yıl içerisinde 230 binden fazla şoförün işgücü piyasasından çekilmiş olacağı belirtiliyor.
Almanya’da şu anda gündem maddesi, Avrupa Birliği dışı ülkelerinden başta Rusya, Ukrayna, Karadağ, Bosna-Hersek, Sırbistan ve Türkiye olmak üzere şoför istihdam etmek ve bu doğrultuda reform yapılması.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |
YAZARLAR | ||||||||||
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
|
||||||||||
ÇOK OKUNANLAR | ||||||||||
|
||||||||||
FACEBOOK'TA KAMYONUM | ||||||||||
ANKET | ||||||||||
|
||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||