Rus Nakliyeciler, Ab'den Gelen Araçlarla İlgili Şikayette Bulundu
Rus karayolu taşıyıcıları, Rus İnsan Hakları Konseyi’ne; Avrupa araçlarının Rusya Federasyonu'nda hala özgürce mal taşıyabilmesi, ancak buna karşın Rus araçların Avrupa’da çalışamaması konusunda şikayette bulundu.
- | Kamyonum
İnsan Hakları Konseyi Üyesi Kirill Kabanov telegramdan yaptığı açıklamada; “Rus karayolu taşıyıcılarının temsilcilerinden bir çağrı aldık. Bu bir yardım çağrısıdır, çünkü AB ülkeleri tarafından yaptırımların uygulanmasından sonra şirketlerimiz Avrupa taşımacılığı yapamazken, Avrupa araçları taşımalarına devam edebiliyorlar” dedi ve ekledi “Şoför ve şirketlerimize ek gelir fırsatı yaratmalıyız. Rus nakliyecilerin konumu hükümetin elinde. Konseyimiz durumu incelemeye devam edecek”





YORUMLAR
Yorum Yap