1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Gündem
  4. Adıyaman Belediyesi Isuzu ile Güçlendi

Adıyaman Belediyesi Isuzu ile Güçlendi

Adıyaman Belediyesi dört ay önce Anadolu Isuzu’nun Avrupa ödüllü Isuzu Citiport’u ile yenilediği filosunu, Isuzu Citibus otobüsleriyle güçlendirdi. Filoyla katılan 6 adet Citibus törenle Adıyaman Belediye Başkanı Fehmi Hüsrev Kutlu’ya teslim edildi.

  • | Kamyonum
Filosunu dört ay önce CITIPORT otobüsleriyle yenilemişti
 
Adıyaman Belediyesi Filosunu

Isuzu Citibus ile Güçlendirdi

Düzenlenen teslimat töreninde konuşan Belediye Başkanı Fehmi Hüsrev Kutlu şunları söyledi :
 
“Dört ay önce filomuza katılan  ve gecen ay Avrupa’nın en konforlu ve en ergonomik otobüsü ödülüne layık görülen Isuzu Citiport’larla  birlikte  halkımızın hizmetinde olacak. Citibus  otobüslerimizle şehiriçi ulaşım konusunda büyük adımlar attık. Adıyamanlı hemşerilerimize   en iyi, en rahat ve en konforlu hizmeti sunuyoruz. En iyi araçlarla halkımıza sınırsız hizmet sunmaktan mutluyuz ‘

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz