GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
GEFCO Türkiye’den Polonya’ya Yapılan Tıbbi Ekipman Nakliyesine Destek
GEFCO Türkiye’den Polonya’ya Yapılan Tıbbi Ekipman Nakliyesine Destek
Uşak Belediyesi  Kahvehaneleri Dezenfekte Etti
Uşak Belediyesi Kahvehaneleri Dezenfekte Etti
Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
20 Şubat 2020 Perşembe - 15:38

''Otomobildeki Dönüşüm Yan Sanayideki Rekabeti Artırıyor''

Dijitalleşme ile artan rekabet ortamında yan sanayi üreticilerinin elektrikli ve hibrit araç parçalarına yatırım yapmasını öneren CHEP Türkiye, Romanya & Rusya Otomotiv Ülke Lideri Engin Gökgöz, benzinli ve dizel araçlara göre hassas olan yeni parçaların taşımacılığı konusundaki uzmanlıkları ve gelişmiş ekipman çözümleriyle iş ortaklarına destek verdiklerini söyledi.

 Otomobildeki Dönüşüm Yan Sanayideki Rekabeti Artırıyor

Türkiye Elektrikli ve Hibrid Araçlar Derneği’nin (TEHAD) verilerine göre elektrikli ve hibrit araç sayısının son bir yılda üç kat arttığı Türkiye, kendi elektrikli arabasını üretmek için hazırlıklarına devam ederken diğer yandan global şirketlerin üretiminde önemli rol üstleniyor. Otomotiv ana sanayinde yaşanan gelişmeler, yan sanayideki dönüşümü de beraberinde getiriyor. Bu araçların dünya genelinde hızla artacağını göz önünde bulunduran otomotiv yan sanayicileri, hibrit ve elektrikli araç parçası üretmek üzere yatırım gerçekleştiriyor. Otomotiv sektöründeki ana ve yan sanayi parça üreticilerine özel endüstriyel çözümler geliştiren CHEP, sahip olduğu bilgi ve uzmanlık sayesinde elektrikli ve hibrit araç parçası üretimlerinin Ar-Ge çalışmaları esnasında iş ortaklarına destek olarak inovasyon ve sevkiyat konusundaki deneyimlerini aktarıyor.

“Otomotiv yan sanayicilerinin rekabet ortamında yerlerini almalarına destek oluyoruz”

Elektrikli ve hibrit otomobillerin yedek parça üretiminde yaşanacak rekabetin kaçınılmaz olduğunu söyleyen CHEP Türkiye, Romanya & Rusya Otomotiv Ülke Lideri Engin Gökgöz, Son yıllarda önemli gelişmelerin yaşandığı hibrit ve elektrikli araç pazarı hızla büyüyor. Otomotiv sektörü yönünü bu alana çevirmişken yan sanayi de bu dönüşüme kayıtsız kalmıyor. Ancak elektrikli ve hibrit otomobillerin yedek parçaları, benzinli ve dizel araçların parçalarına göre çok daha hassas. Dolayısıyla rekabette öne çıkmak için bu alana yatırım yapmayı planlayan yan sanayicilerin bir strateji haritası oluşturarak doğru yatırımlar yapması gerekiyor. Biz de CHEP olarak yan sanayi üreticilerine destek oluyor, hassas parça sevkiyatına yönelik gelişmiş ekipman çözümlerimizin yanı sıra onlarla uzmanlığımızı ve bilgi birikimimizi de paylaşıyoruz” dedi.

Tedarik zincirindeki riskleri ortadan kaldıran çözümler

Yeni ve hassas parçaların en iyi şekilde korunması için geliştirilmiş katlanabilir plastik konteynerler (FLC) ve özel iç profil çözümleriyle hizmet veren CHEP, tüm parçaları güvenle taşıyor. Otomotiv tedarik zincirinde en çok kullanılan ve uluslararası nakliye konteynerleri arasında yer alan “EuroBin” ve “IsoBin 33”, tedarik zincirinde bulunan riskleri ve zorlukları ortadan kaldırıyor. Yük dengesi sunan hafif ve sağlam yapılı çözümler, katlanarak depolama alanında tasarruf sağlıyor. Bölgesel gereksinimler için farklı yükseklikleri bulunan konteynerler, standart teknik özellikleriyle otomatik üretim hatlarına uygunluk gösteriyor. Yeniden kullanılabilen plastik konteynerler, tıpkı elektrikli otomobiller gibi çevre üzerindeki etkiyi en aza indiriyor ve verimliliği artırıyor.

“İnovasyon ve nakliye optimizasyonundaki deneyimimizi aktarıyoruz”

CHEP’in otomotiv ve diğer sanayi tedarik zincirlerinin en temel ihtiyaçlarını karşıladığına dikkat çeken Gökgöz, “Sahip olduğumuz bilgi birikimi ve dijital dönüşüm süreçlerindeki hakimiyetimizi, iş ortaklarımız için pozitif bir değere dönüştürüyoruz. Yeni araç üretimlerinin Ar-Ge çalışmaları esnasında, paketleme mühendislerimiz iş ortaklarımız olan OEM mühendisleriyle birlikte çalışarak yeni parçaların güvenli taşımacılığı konusunda destek veriyor. Sektörün en iyi uygulamaları konusunda eğitim almış uzmanlarımız, inovasyon ve nakliye optimizasyonundaki deneyimimizi aktarıyor. Bununla birlikte, paket yoğunluğu ve alan kullanımı maliyetlere etki ettiği için hangi parçanın nasıl taşınması gerektiğini inceleyerek daha az atığın ortaya çıkmasını sağlıyoruz” diye konuştu.

 
Ford Otosan 4 Ödüle Layık Görüldü
 
Cokoon Yapıştırma Teknolojisi ile Üretilen İlk Lastikler Yola Çıkıyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
DHL Supply Chain Türkiye En İyi İşveren Sertifikası Aldı
DHL Supply Chain Türkiye kurum kültürü ve kariyer yönetimi alanlarında ...
ISD Logistics Doğu Avrupa’ya Odaklanıyor
Türkiye ile Avrupa ülkeleri arasında parsiyel ve komple taşımacılık hizmetleri ...
"Hedefi Aşarak Yüzde 38’lik Bir Büyüme Oranıyla Yılı Kapattık"
Lojistik sektöründe 71 yılı geride bırakan Fevzi Gandur Logistics, 2019 ...
 
Özbekistan Nakliye Çalışmaları Kapsamlı Bir Şekilde Devam Ediyor
Taşımacılık sektörüne ilk adımı attığımız 2011 yılından bu yana geçen ...
KIRGIZİSTAN TAŞIMALARINDA ŞAH GLOBAL LOJİSTİK
Asya ülkeleri arasında yer alıp ülkemiz ile ticareti uzun yıllardan bu ...
DHL’den Geleceğin Lojistik Çözümlerini Geliştirecek Yeni İnovasyon Merkezi
DHL, Chicago’da açtığı Amerika İnovasyon Merkezi ile lojistik ve tedarik ...
 
Kılıç Forwarding Kuruldu, Genel Müdürü Tülin Doğan Oldu
Lojistiğin köklü şirketlerinden Kılıç Grup, uluslararası büyüme hedefleri ...
P&O Ferrymasters 2020 ve 2021 Arasında Türkiye'ye Doğru Genişliyor
P&O FERRYMASTERS, Pan-Avrupa lojistik hizmetlerini Asya'ya doğru genişletmesini ...
Azerbaycan Taşımacılığında Arınak Lojistik
Azerbaycan tır taşımacılığında kapsamlı lojistik hizmeti sunan nadir kuruluşlar ...
 
Nuray PEKCAN
ÇOK ÇALIŞMAYA HAZIR MIYIZ?
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
Gelecekte Ülkemizin Uluslararası Bir Lojistik Üs Konumuna Geleceği Öngörülmekte…
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Covıd-19 Virüsü Kaynaklı Küresel Salgının Ticari Sözleşmelere Etkisi
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
lkw
truck
dikkat
haberler
Kamyon
kamyoncu
şoför
news
kamyonum