GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Habur ve Gürbulak Sınır Kapıları Açıldı
Habur ve Gürbulak Sınır Kapıları Açıldı
Azerbaycan 3. Ülke Geçiş Belgeleri Bitmek Üzere
Azerbaycan 3. Ülke Geçiş Belgeleri Bitmek Üzere
Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
14 Şubat 2020 Cuma - 14:24

ISD Logistics Doğu Avrupa’ya Odaklanıyor

Türkiye ile Avrupa ülkeleri arasında parsiyel ve komple taşımacılık hizmetleri veren ISD Logistics, 2020 yılında Doğu Avrupa’daki pazar payını artırmaya odaklandı. Bu yıl Çekya ve Slovakya’da en az yüzde 50 büyüme hedeflediklerini belirten, şirketin CEO’su Korkut Koray Yalça, bölgenin en önemli lojistik şirketleriyle acentelik anlaşması imzaladıklarını ve iş birliğine gittiklerini açıkladı.

ISD Logistics Doğu Avrupa’ya Odaklanıyor

Türkiye ile Avrupa ülkeleri arasında düzenli taşımalar gerçekleştiren ISD Logistics, hem ithalat hem de ihracat taşımalarındaki hacmini artırmaya devam ediyor. Şirket, Doğu Avrupa ülkelerindeki pazar payını artırabilmek amacıyla bölgenin en önemli lojistik şirketleriyle biriyle iş birliğine gitti.

ISD Logistics CEO’su Korkut Koray Yalça, “Hali hazırda Türkiye ile Batı Avrupa ülkeleri arasında ithalat ve ihracat taşımalarımız yoğun şekilde karşılıklı olarak devam ediyor. 2020 yılında Doğu Avrupa pazarında %50 büyümeyi hedeflemiştik. Yaptığımız iş birliği anlaşmalarıyla, özellikle Çekya ve Slovakya’daki faaliyetlerimizi, taşıma hacmimizi önemli ölçüde artırıyoruz. Yıllık hedefimizin önemli kısmına yılın ilk yarısında ulaşmayı bekliyoruz.” dedi.

Doğu Avrupa ülkeleri ve Türkiye arasındaki ticaretin sürekli artış gösterdiğini ifade eden Yalça, “Türkiye’nin ihracatı artarken, bu bölge ülkelerine yaptığı ihracat da paralel olarak artış gösteriyor. Anlaşmalar ile bu pazar için erişebileceğimiz araç ve ekipman havuzumuzda bir anda 4 kat  artış oldu. Karşılıklı taşımalarda daha rahat hareket edebileceğiz.” değerlendirmesinde bulundu.

Avrupa’ya Tren ve Karayolu ile Taşıyor

Bölge ülkelerine ağırlıklı olarak karayolu üzerinde taşımalar gerçekleştirdiklerini belirten Yalça, güzergahtaki gelişmelere ya da müşterinin talebine göre demiryolu ve karayolunu entegre bir şekilde kullandıklarını da belirtti.

Karayolu taşımalarıyla Doğu Avrupa ülkelerine, Ekspres veya Süper Ekspres teslimat seçenekleriyle, 3 ila 5 gün arasında ulaşabildiklerini söyleyen Yalça, tekstil, otomotiv, mobilya, gıda ve kimya başta olmak üzere birçok sektöre hizmet verdiklerini sözlerine ekledi.

 

 
Mercedes-Benz Finansal Hizmetler’den Şubat Ayına Özel Fırsatlar
 
Manisa’da Kuralsız Taşımacılığa Geçit Yok
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
"Hedefi Aşarak Yüzde 38’lik Bir Büyüme Oranıyla Yılı Kapattık"
Lojistik sektöründe 71 yılı geride bırakan Fevzi Gandur Logistics, 2019 ...
Özbekistan Nakliye Çalışmaları Kapsamlı Bir Şekilde Devam Ediyor
Taşımacılık sektörüne ilk adımı attığımız 2011 yılından bu yana geçen ...
KIRGIZİSTAN TAŞIMALARINDA ŞAH GLOBAL LOJİSTİK
Asya ülkeleri arasında yer alıp ülkemiz ile ticareti uzun yıllardan bu ...
 
DHL’den Geleceğin Lojistik Çözümlerini Geliştirecek Yeni İnovasyon Merkezi
DHL, Chicago’da açtığı Amerika İnovasyon Merkezi ile lojistik ve tedarik ...
Kılıç Forwarding Kuruldu, Genel Müdürü Tülin Doğan Oldu
Lojistiğin köklü şirketlerinden Kılıç Grup, uluslararası büyüme hedefleri ...
P&O Ferrymasters 2020 ve 2021 Arasında Türkiye'ye Doğru Genişliyor
P&O FERRYMASTERS, Pan-Avrupa lojistik hizmetlerini Asya'ya doğru genişletmesini ...
 
Azerbaycan Taşımacılığında Arınak Lojistik
Azerbaycan tır taşımacılığında kapsamlı lojistik hizmeti sunan nadir kuruluşlar ...
Makedonya Nakliye Çalışmaları
Uzun yıllar önce Mersin ilimizde taşımacılık faaliyetlerine başlamış olan ...
Fevzi Gandur Logistics’te Üst Düzey Atama
Lojistik sektörünün deneyimli isimlerinden Devlet Kudat, Fevzi Gandur ...
 
Nuray PEKCAN
ÇOK ÇALIŞMAYA HAZIR MIYIZ?
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
Gelecekte Ülkemizin Uluslararası Bir Lojistik Üs Konumuna Geleceği Öngörülmekte…
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Covıd-19 Virüsü Kaynaklı Küresel Salgının Ticari Sözleşmelere Etkisi
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
treyler
sondakika
Kamyon
kamyoncu
haberler
news
src
fahrer
truck