Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
schmitz, dorse, treyler,
25 Kasım 2021 Perşembe - 17:30

Yılnak Akdeniz Bölge Satış Müdürü Murat Göksun, "Avrupa’da Yaşanan Şoför Krizi Bizim İçin Bir Fırsat Olabilir"

Uluslararası logitrans Transport Lojistik Fuarı’nda Yılnak Akdeniz Bölge Satış Müdürü Murat Göksun ile Alp Özler Lojistik Uluslararası Nakliyat ile aynı iştirake sahip olan Yılnak Proje ve Ağır Taşıma Servisi’ni, sektörün sorunları ve taleplerini konuşuyoruz.

Yılnak Akdeniz Bölge Satış Müdürü Murat Göksun,  Avrupa’da Yaşanan Şoför Krizi Bizim İçin Bir Fırsat Olabilir

Yılnak Akdeniz Bölge Satış Müdürü Murat Göksun,

“NAKLİYECİLER HÂLÂ ÖTV’SİZ AKARYAKIT DESTEĞİNDEN FAYDALANAMIYOR”

Yeni araç yatırımlarına değinen Göksun, nakliyecilerin ÖTV’siz akaryakıt desteğinden faydalanamadığını belirtiyor ve destek konusuna dikkat çekiyor. Göksun yaşanan şoför krizinin Türk lojistik sektörü için bir fırsata dönüşebileceğini vurguluyor. Detaylar haberimizde..

“Yılnak Proje ve Ağır Taşıma Servisi olarak Alp Özler Lojistik Uluslararası Nakliyat ile aynı iştirake sahibiz. Alp Özler kendi bünyesinde birkaç ana başlık altında hizmet veriyor; yurtdışı uluslararası tente taşımaları, yurt içi depo dağıtım ve yine yurtiçi, yurtdışı parsiyel yüklemeleri. Yılnak da tamamen özel yüklere ait yani gabari dışı dediğimiz ölçüye ve ağırlığa sahip yüklerin özel ekipmanlarla, özel araçlarla taşınması konusunda hizmet veriyor. Yılnak sadece kara taşımacılığında değil,  forwarder tarafının da gücüyle aynı zamanda denizyolu taşımacılığında ve hava kargo proje taşımacılığında da hizmet veriyor.”

“Yeni Araç Yatırımlarımızla Büyümemizi Destekliyoruz”

“Ciddi bir araç parkımız bulunuyor; bu araçlarımıza ek olarak da yine yakın zamanda 1 milyon 200 bin Euro’luk yeni bir yatırım yaptık. Filomuz dorse ve çekici yatırımlarımızla her geçen gün büyüyor. Müşterilerimiz için yüke uygun araç tahsisi yapıyoruz, araç filomuz tüm talepleri karşılayacak büyüklükte. Araç ve ekipman parkımızı ne kadar güçlendirirsek, ivmemizin de aynı güç ile yukarıya doğru ilerleyeceğine inanıyoruz. İstanbul ve Mersin şubelerimizle yurt içinde büyüme hedefimiz konusunda hızla ilerliyor, ancak bunu da yaptığımız yeni araç yatırımlarıyla desteklemeye devam ediyoruz. Ciddi rakiplerimizin olduğu bu pazarda önceliğimiz her zaman müşterilerimize katma değerli avantajlar sağlamak. Araç ve personel yatırımlarımız, anahtar teslim işlerimiz ve sigorta kapsamımız bizi güçlü kılan en önemli etkenler.”

“Nakliyeciler Hâlâ ÖTV’siz Akaryakıt Desteğinden Faydalanamıyor”

“Alp Özler ve Yılnak’ın finansal gücü sayesinde, banka kredisi kullanmadan öz mal alan bir firmayız. Gücümüzü, finansal gücümüzle destekliyoruz. Ancak yatırımlar Türkiye’de çok pahalı; Türkiye’de üretimi bulunmayan özel dorselerimizi ithal ettiğimizde hem ÖTV hem de ÖTV’nin KDV’sini ödüyoruz. Tabi her gün gelen zamlar da sektörümüzü etkiliyor. Bu zamlar birebir üretici ve ihracatçı firmaya yansıyor. Sadece akaryakıttan bahsedecek olsak, her gün zam geliyor; ancak armatörlere, yat sahiplerine ÖTV’siz akaryakıt desteği sağlanırken, nakliyeciler hala bu desteği göremiyor.”

“Yaşanan Şoför Krizi Bizim İçin Bir Fırsat Olabilir”

Şu an Almanya başta olmak üzere İngiltere’de ve hatta Amerika’da ciddi boyutta bir şoför krizi yaşanıyor. Son taşıma için konteynerler limandan çıkamıyor. Limanlar şişmiş durumda, depolama alanları kalmadı, gemiler limanlara yanaşamıyor.  Ancak bizim görüşümüz her krizin bir fırsatı doğurduğu yönünde. Özellikle denizyolu taşımacılığında dört tip taşımacılık vardır; kapıdan kapıya, limandan limana, limandan kapıya ve kapıdan limana şeklinde. Şu anda yaşanan kriz, limandan kapıya teslimatta büyük bir sıkıntı yaşatıyor. Ancak yakın zamanda da bir örneğini yaşadık; Almanya’nın en büyük sağlık şirketlerinden birine giden üç konteynerin navlununu alan ana hat, kapıya teslim gerçekleştiremeyeceğini söyleyince gönderici firma büyük bir sıkıntı içerisine girdi. İşte burada biz krizi bir fırsata çevirerek, networklerimiz sayesinde limandan kapıya teslimatı gerçekleştirebildik. Yani Avrupa’da yaşanan şoför krizi doğru bağlantılarla bizim sektörümüz için de bir fırsat olarak değerlendirilebilir.

 
Polonya 3. Ülke Geçiş Belgeleri Tükeniyor
 
'Bozulabilir Gıda Maddelerinin Taşınmasına İlişkin Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Kurumsal Kapasitesinin Güçlendirilmesi Projesi' Toplantısı Gerçekleştirildi
YORUMLAR
Toplam 1 yorum var, 1 adet görüntüleniyor. Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 
MESUT BİLALOĞLU 3 Aralık 2021 Cuma 11:50

Avrupada ki şoför krizi bizde de sıkıntı olarak yansımaktadır. Kalifiye işiş bilen kendisini otarafa atmakta, bizde de vasıfsızlar kalmakta. Malum ekonomik sıkıntılar bu durumu fırsata çevirmekte engelemekte. Ayrıca kendine has bir ücretlendirme sistemi de bu işin tuzu biberi olmakta.

Yorumu oyla      2      1  
FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Soğuk Zincir Finansal Kiralama Destek Programına Sektörün Bakışı..
KOSGEB’in sebze ve meyve zayiatını azaltmak üzere soğuk zincir faaliyeti ...
Destan Ağır Taşımacılık ve Lojistik Filo Yöneticisi Mustafa Yaldız, "Avrupa’dan Asya’ya Giden Taşımaların Pek Çoğunu Türk Plakalı Araçlar Gerçekleştiriyor"
Uluslararası logitrans Transport Lojistik Fuarı’nın ilk gün konuklarından ...
Galata Taşımacılık CEO&Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Vittorio Zagaia, 'Biz Aslında Türkiye’yi Taşıyoruz'
Uluslararası logitrans Transport Lojistik Fuarı’nda bir diğer konuğumuz ...
 
Özgü İş Geliştirme ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Müdürü Öner Aydın, ''Marmara Bölgesi’nde Teşvikler Artırılmalı''
18 ülkeden 122 firmanın katılımıyla 10-12 Kasım tarihleri arasında gerçekleşen ...
Konteyner Krizi ve Deniz Taşımacılığındaki Artan Maliyetlere Yeni Alternatif Güzergahlar
 Lojistik sektöründeki gelişmeleri yakından takip ederek detayları ilgililerden ...
Şoför Sorunu İçin Kırmızı Alarm!
Sektörün sorunlarını ve beklentilerini yine sektörden dinlemeye ve gündemde ...
 
"Türk Plakalı Araçlara Uygulanan Cezai Yaptırımların Yabancı Plakalı Araçlara Uygulanmıyor Olması Rekabet Gücümüzü Azaltıyor"
Avrupa taşımaları kapsamında sektörün sorunlarını ve beklentilerini yine ...
Alper Kurt, Nuray Pekcan’ın Yeni Nesil Elektrikli Araçlara ve Çip Krizine Yönelik Sorularını Yanıtladı
Dünya genelinde otomotiv sektörüne etki eden ve gündemdeki yerini koruyan ...
Tansu Giz ile IVECO Nikola Elektrikli Çekici ile Çip Krizini Konuştuk
Gündemin en ilgi çeken konularından elektrikli ağır vasıtalara ilişkin ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
EkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglishAkü
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
treylertürkiyekamyoncukamyonumşoförnewsbusfahrer haberler