Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum, iveco, özgözde, daily, s-way
man, kamyonumdergisi, mantrucks, mankamyon, mankampanya
shell, akaryakıt, benzin, mazot,
OSS Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Ziya Özalp, 'Sektörümüzün Büyümeye Devam Ettiğini Gözlemliyoruz'
OSS Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Ziya Özalp, "Sektörümüzün Büyümeye Devam Ettiğini Gözlemliyoruz"
Ordu Büyükşehir Belediyesi İş Makinesi Kamyon ve Kamyonet Kiralayacak
Ordu Büyükşehir Belediyesi İş Makinesi Kamyon ve Kamyonet Kiralayacak
English
Engin Günaydin, Chairman Of S.S. Suluova Motor Carriers Cooperative:  'We Provide Service In Winter In Snow, In Day And Night'

Engin Günaydin, Chairman Of S.S. Suluova Motor Carriers Cooperative: "We Provide Service In Winter In Snow, In Day And Night"

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
20 Kasım 2020 Cuma - 12:18

Volvo’nun Elektrikli Kamyonları 2021’de Avrupa’dan Başlayarak Yollarda Olacak

Orta ve ağır segment kamyonlardan oluşan kapsamlı ürün gamıyla müşterilerine nakliye çözümleri sunan Volvo Trucks, önümüzdeki yıl Avrupa’dan başlayarak ürün gamına elektrikli kamyonları da dahil edecek. Volvo Trucks, ürün gamındaki bu genişleme ile fosil yakıtsız ulaşım yolunda önemli bir adım atmış oluyor.

Volvo’nun Elektrikli Kamyonları 2021’de Avrupa’dan Başlayarak Yollarda Olacak

Türkiye distribütörlüğünü Temsa İş Makinaları’nın yürüttüğü Volvo Trucks, 2021 yılında ilk olarak Avrupa’da lansmanını yapacağı Volvo FH, Volvo FM ve Volvo FMX kamyonlarının elektrikli versiyonlarının test çalışmalarını sürdürüyor. Kamyonların brüt kombine ağırlığı 44 tona, menzili ise pil konfigürasyonuna bağlı olarak 300 km'ye yaklaşacak. Satışları Avrupa’da önümüzdeki yıl başlayacak olan elektrikli kamyonların, 2022'de seri üretimine geçilmesi hedefleniyor. Bu da Volvo Trucks’ın 2021'den itibaren Avrupa’da inşaat, maden, hafriyat, uzun yol taşımacılığı gibi farklı alanlara yönelik ürün yelpazesini, elektrikli kamyonları da dahil ederek genişleteceği anlamına geliyor.

Avrupa'daki şehir içi dağıtım ve belediye hizmet araçlarına yönelik elektrikli kamyonları Volvo FL Electric ve Volvo FE Electric modellerini 2019 yılında üretmeye başlayan Volvo Trucks, bölgesel taşımacılık için geliştirilen Volvo VNR Electric'in satışlarına ise 3 Aralık 2020'de Kuzey Amerika'da başlayacak.

Konuyla ilgili Volvo Trucks Dünya Başkanı Roger Alm şunları dile getirdi: “Sektörde sürdürülebilir geleceği sağlamak için öncülük etmeye kararlıyız. Bu amaçla, Volvo Trucks ürün gamımızda sunduğumuz ağır hizmet tipi elektrikli kamyonların sayısını hızla artırarak, müşterilerimizin sürdürülebilirlik hedeflerine ulaşmalarına katkıda bulunuyoruz. Taşımacılığın iklim üzerine etkilerini azaltmak, fosil yakıtlardan elektrikli araçlara geçmeyi gerektiriyor. Ancak bu değişimin gerçekleşmesi için ülke ve pazar bazında teşvikler, şarj altyapısının oluşturulması gibi birçok değişken söz konusu. Bu nedenle de şirketler farklı yakıt kullanan karma filolara sahip olabiliyorlar. Volvo Trucks olarak, birçok pazarda bu ihtiyaçlara doğru cevap verebilecek şekilde tüm modellerimizi farklı yakıt kullanılabilen versiyonlarıyla satışa sunuyoruz. Bunu yaparken de tüm kamyon ve çekici modellerimizde sürücü kabini ve güvenlik gibi konulardan ödün vermeden aynı yüksek kalite ve performansı sunmaya devam ediyoruz. Daha sürdürülebilir bir taşımacılık için fosil yakıt içermeyen çözümler geliştirirken müşterilerimizin, karlılık ve verimliliklerini artırmak amacıyla rota planlamadan finansal desteğe kadar bütünsel çözümler sunuyoruz. Global bayi ağımızla müşterilerimize sunduğumuz uzun vadeli güvenlik artık hiç olmadığı kadar önemli.”

Fosil yakıt kullanmayan alternatifler çoğalıyor

Volvo Trucks önümüzdeki on yıl içerisinde zorlu koşullara ve uzun yol taşımacılığına yönelik, daha uzun menzile sahip elektrikli ve yakıt hücreli elektrikli kamyonları da sunacak. Marka önümüzdeki on yılın ikinci yarısında ise hidrojen yakıt hücreli elektrikli kamyonların satışına başlamayı planlıyor. Volvo Trucks, 2040 yılına kadar ürün yelpazesinin fosil yakıt kullanmayan kamyonlar olmasını hedefliyor.

Volvo Trucks bütünsel yaklaşımı

Daha sürdürülebilir bir taşımacılık sektörü; alternatif yakıt veya elektrikli kullanımına geçişi nakliyeciler için mümkün olduğunca sorunsuz gerçekleştirebilmeye bağlı. Bu da fosil yakıt içermeyen çözümler sunarken nakliyecilerin, karlılık ve verimliliklerini artırmayı gerektiriyor. Hizmet şirketi anlayışıyla faaliyet gösteren Volvo Trucks müşterilerine rota planlamadan, şarj ekipmanından finansal desteğe kadar bütünsel çözümler sunuyor.

 
DHL Express, E-Ticarette Yeni Bir Zirveye Ulaşılmasını Bekliyor
 
Arınak Lojistik Makedonya Lojistik Hattında Çalışmalarını Sürdürüyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Uçuruma Yuvarlanarak Hurdaya Dönen Kamyonetten Sağ Çıktılar
Trabzon'un Akçaabat ilçesindeki Balıklı Yaylası yolunda yaklaşık 400 metre ...
BTSO Yönetim Kurulu Başkanı Burkay: "Tek Haneli Enflasyon ve Düşük Faiz Şartlarını Oluşturmamız Gerekiyor"
Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay, ...
Kadın İçin Taşıyoruz Projesine 108 Kadın Girişimci Başvurdu
DFDS Akdeniz İş Birimi’nin, Türkiye Kadın Girişimciler Derneği (KAGİDER) ...
 
Mercedes-Benz, Çocukların Eğitime Erişimlerine Katkı Sağlıyor
Mercedes-Benz, “20 Kasım Dünya Çocuk Hakları Günü”nü, çocukların eğitim ...
Avusturya'da Gece Devam Etmekte Olan Sokağa Çıkma Yasakları Uzatıldı
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND), Avusturya'da gece devam etmekte ...
Tehlikeli Mal Taşımacılığı Sürücü Eğitimi Sertifikası Sınav Saatinde Değişiklik Yapıldı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, covid-19 salgını nedeniyle alınan tedbirler ...
 
İkinci El Araçlarda Garanti Kapsamı Nasıl Uygulanıyor ?
2. el otomobil ticaretinde ekspertiz zorunluluğuyla başlayan yeni dönemde, ...
Büyükşehir Lüks Araçları Satışa Çıkarıyor
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, Büyükşehir Belediyesi ...
OSD, Geleneksel Tedarik Sanayi Başarı Ödülleri’ni Sahiplerine Teslim Etti
Türkiye otomotiv sektörünün çatı kuruluşu olan ve bu yıl 46. yılını kutlayan ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
ACILARI KATLAMAK!
  YAZARLAR
Emre ELDENER
Emre ELDENER
TÜM SEKTÖRLER GİBİ LOJİSTİK DE ETKİLENDİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
DEMİRYOLU İLE EŞYA TAŞIMACILIĞI
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
KAMYONCUNUN SAHİBİ VAR MI?
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?
0
Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
news
bus
lkw
kamyonum
türkiye
src
Kamyon
fahrer
haberler