GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
Kipi Sınır Kapısından Geçen Limon Yüklü Araçlar Gıda Analizine Gönderilmeyecek
Kipi Sınır Kapısından Geçen Limon Yüklü Araçlar Gıda Analizine Gönderilmeyecek
Ankara Büyükşehir Belediyesi Ekipleri Yağış Nedeniyle Teyakkuza Geçti
Ankara Büyükşehir Belediyesi Ekipleri Yağış Nedeniyle Teyakkuza Geçti
Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
19 Temmuz 2019 Cuma - 17:58

Volvo Trucks Kararlı Büyümesini Sürdürüyor!

Volvo Trucks markasının Türkiye distribütörlüğünü yürüten Temsa İş Makinaları’nın açıkladığı 2019 ilk yarıyıl sonuçlarına göre daralan pazara rağmen pazar payını %7,3’e çıkarmayı başaran Volvo Trucks aynı zamanda son 20 yılın en yüksek pazar payına ulaştı.

Volvo Trucks Kararlı Büyümesini Sürdürüyor!

Temsa İş Makinaları’nın distribütörlüğünü 2017 yılından bu yana yürüttüğü Volvo Trucks, müşteri odaklı yaklaşımı ve kişiye özel çözümleriyle kararlı büyümesini sürdürüyor. 2019 yılının ilk yarısı itibariyle %59 daralan ağır kamyon pazarında %7,3 pazar payına ulaşan Volvo Trucks, 16 ton kamyon ve çekici pazarında ise Haziran ayında %10,2’lik pazar payı yakaladı.

Temsa İş Makinaları ile iş birliği sonrasında Türkiye’deki konumunu güçlendiren Volvo Trucks, 2019’un ilk yarısında yakaladığı bu pazar payları ile şimdiye kadar Türkiye’deki en büyük hacmine ve son 20 yılın en yüksek pazar payına ulaştı; önümüzdeki dönem için ise Temsa İş Makinaları’nın hizmet odaklı bakış açısıyla daha da büyümeyi hedefliyor

 
Akaryakıt Fiyatlarına Yarından İtibaren Geçerli Olmak Üzere İndirim Yapıldı!
 
Komatsu 2019’un İlk Yarısında Daralan Pazara Rağmen Büyümesini Sürdürdü
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Sarp Intermodal, Yurt İçi Yatırımlarına Devam Ediyor
İntermodal taşımacılığın lider şirketlerinden Sarp Intermodal, yurt içi ...
Sektör Temsilcileri TAİD Organizasyonunda Bir Araya Geldi
TAID’in (Ağır Ticari Araçlar Derneği) Rahmi M. Koç Müzesi’nde gerçekleştirdiği ...
İhracatçı Artık Hıza Önem Veriyor
Türkiye’den İtalya’ya ihracat yapan firmalar dümeni kara yoluna kırmaya ...
 
''Yılın Off-Road Aracı'' Unimog Seçildi!
Mercedes-Benz’in en zor koşulları bile dize getiren arazi aracı Unimog, ...
Shell Türkiye’nin Kadın İlk Motor Yağı Uzmanı!
Cumhuriyetin 100. yılına kadar 5000 kadını iş yaşamına kazandırmayı hedefleyen ...
Bursa'nın İhracatı İçin El Ele!
Bursa’nın ihracatına katkı sunabilmeyi amaçlayan Fevzi Gandur Logistics, ...
 
Yaşar Holding, İstanbul Yaşar İş ve Lojistik Merkezi'nin Açılışını Yaptı!
Yaşar Topluluğu, 3. Köprü ve İstanbul Havalimanı bağlantı yollarına yakınlığıyla ...
Ekol Lojistik Yükselişini Sürdürüyor!
Lojistik sektörünün öncü markası Ekol, Türkiye’nin en büyük 500 şirketinin ...
Romanya Yine Karsan’ı Seçti!
Bursa’da üretim yapan ve en fazla hafif ticari araç ihracatı gerçekleştiren ...
 
Nuray PEKCAN
ÇOK ÇALIŞMAYA HAZIR MIYIZ?
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
Gelecekte Ülkemizin Uluslararası Bir Lojistik Üs Konumuna Geleceği Öngörülmekte…
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Covıd-19 Virüsü Kaynaklı Küresel Salgının Ticari Sözleşmelere Etkisi
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
Kamyon
türkiye
dikkat
şoför
lkw
sondakika
bus
kamyonum
haberler