Coğrafi yapısı ve hava şartları itibarı ile çok elverişli toprakları bulunmayan Rusya temel gıda ve tüketim maddelerinin büyük bölümünü yurt dışından, özellikle ülkemizden ithal etmektedir. Yaş sebze meyve türlerinden ev tekstili ürünlerine, sanayi ekipmanlarından endüstri alanına kadar binlerle ifade edilen ürün grubunun ithalatını talep eden Rusya’ya sürekli olarak sevkiyatlar gerçekleştirilmekte. Rusya nakliye çalışmaları ağırlıklı olarak Gürcistan üzeri karayolu ile sağlanıyor olsa da kısmen roro ve konteyner taşımaları kapsamında deniz yolu sevkiyatları ile de sağlanabilmektedir.
Ülkemizin tüm bölgelerinden yükleme yapılacak şekilde araç organizasyonu imkanına sahip bulunan Şah Lojistik, teslimatları genellikle başkent Moskova’ya yapıyor olsa da ithalatçı talepleri doğrultusunda diğer tüm şehirlerine ve özerk bölgelere de nakliye hizmet imkanı bulmaktadır.
Türkiye’den Rusya’ya komple tır taşımacılığının yanında İstanbul depolarından çıkış yapmak sureti ile düzenli parsiyel nakliye hizmetleri de sunan Şah Lojistik, ebat ve tonajları itibarı ile kargo veya parsiyel kapsamında bulunan ticari ve gümrüklü ürün gruplarının çıkışlarını da gerçekleştirmekte, teslimatları Rusya’da gümrük noktaları veya direkt adrese teslim olacak şekilde sevk etmektedir. Ülkemiz bünyesinde faaliyet gösteren Rusya nakliye firmaları ile koordineli ve irtibatlı olarak araç tedariki sağlayan Şah Lojistik Türk ve yabancı plakalı taşıma araçları ile gelen tüm talepleri karşılayacak oranda tedarik sağlamaktadır.
Taşıma araçlarını Rusya’nın müsaade ettiği tonaj limiti olan 22 tonu geçmeyecek şekilde yükleyen firma taşınan ürünlerin sağlıklı ve güvenli bir şekilde yol alabilmesi açısından tır karnesi ve cmr sigortası güvencesi kullanmaktadır. Uzman sürücüleri ve deneyimli operasyon ekibi ile Rusya lojistik hattında seferler yapan taşıma araçları genellikle yüksek modelli olup taşıma esnasında herhangi bir sorun veya arızaya mahal vermeksizin sevkiyatlar gerçekleştirmekte.
Haber: Mehmet Ali BAL
Haber kaynağı: Nakliye firmaları
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||
YAZARLAR | ||||||||||
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
|
||||||||||
ÇOK OKUNANLAR | ||||||||||
|
||||||||||
FACEBOOK'TA KAMYONUM | ||||||||||
ANKET | ||||||||||
|
||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||