Türkiye-Romanya İş Forumu’nda Lojistik Görüşüldü
UND, 31 Mart 2022 tarihinde Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay’ın katılımı ve DEİK’in ev sahipliğinde Türkiye-Romanya İş Forumu'nun gerçekleştirildiğini açıkladı.
- | Kamyonum
UND, gerçekleştirilen toplantıda; iki ülke arasındaki yatırım fırsatları, ticaret hacmi, tedarik zincirinin önemi, yeşil mutabakat, dijitalleşme, gümrük işlemleri ve transit geçişlerin kolaylaştırılması konuları görüşüldüğünü belirtti.
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay ve Romanya Başbakan Yardımcısı ve Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Sorin Mihai Grindeanu tarafından gerçekleştirilen hitap konuşmalarından sonra İş Birliği Anlaşması imza töreninin gerçekleştirildiği aktarıldı.





YORUMLAR
Yorum Yap