Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
3 Ocak 2022 Pazartesi - 15:19

Teknolojik Gelişmeler, Tedarik Zinciri Sorunları 2022'ye Hakim Olacak

Teknolojideki ilerlemeler, sürücü sıkıntısı ve devam eden tedarik zinciri komplikasyonları, 2022'de filolar için zorluklara ve fırsatlara hükmedecek. 

Teknolojik Gelişmeler, Tedarik Zinciri Sorunları 2022 ye Hakim Olacak

trucks.com'un yazısı şöyle:

Tedarik zinciri sorunları 2022'de ve muhtemelen gelecek yılda da devam edecek. Mikroçipler gibi elektronik bileşen eksikliklerinin devam etmesi, çeşitli endüstrileri etkileyerek, üreticilerin diğer fabrikalara dış kaynak sağladığı ve kritik tedarik zinciri ürünlerini tamamlamak için gereken diğer bileşenlerden yer kapladığı bir damlama etkisine neden olacaktır.


Ne yazık ki, sürücü sıkıntısı için gümüş bir kurşun veya hızlı bir çözüm yok ve 2022'de daha da kötüleşmeye devam edecek. Zorluğu hafifletmeye yardımcı olmak için şirketlerin daha esnek çalışma saatleri ve sürücüleri çekmek ve elde tutmak için daha iyi avantajlar sağlaması gerekecek. DRIVE-Safe Yasası gibi düzenleyici değişiklikler de 2022'de ileriye götürülmeli ve ticari ehliyet için yaş sınırını 18'e indirerek daha geniş bir uygun sürücü havuzunun pazara girmesi sağlanmalıdır.


2022'de yüksek veya değişken yakıt fiyatlarının devam etmesi muhtemel olduğundan, artan maliyetlerle mücadele etmek için filoların en iyi durumda olmasını sağlamak çok önemli olacak. 2022'de filo yöneticilerinin yakıt verimliliğini önemli ölçüde artırabilecek düzenli bakım kontrolleri ve incelemeleri yapmaları gerekecek. Filo yöneticilerinin ayrıca, kontrol edilmediğinde yakıt kullanımını hızla artıran rölanti ve ani hızlanma gibi davranışları izlemesi ve sürücüleri eğitmesi gerekecektir.


Filoları modern güvenlik özellikleriyle güncelleme ihtiyacı 2022'de vurgulanacak. Bugün yollarda, masada olması gereken güvenlik önlemleriyle donatılmamış birçok eski ticari kamyon var. Yedek kameralar, şeritten ayrılma için çoklu sensörler ve emniyet kemeri sensörleri gibi özellikler binek araçlarında her zaman mevcuttur ve 2022, ticari araçların daha yüksek bir standartta tutulduğu yıl olacaktır.


2022 ve sonrasında, yapay zeka (AI), dikkatin dağılmasını, uykulu veya sürüşün bozulmasını önlemek için hem ticari hem de kişisel araçlara yerleştirilmiş AI özellikli kameralar ve sensörler ile ulaşım ve yol güvenliğinde daha yerleşik hale gelecek. Sarhoşlukla mücadele teknolojisinin tüm yeni arabalara dahil edilmesiyle ilgili önlemleri içeren altyapı yasa tasarısının geçmesiyle bu eğilim daha da tırmanacak. Filo endüstrisinde, kamyon taşımacılığını daha güvenli ve daha çekici bir kariyer haline getirmek için ticari araçlarda kullanılan teknolojide de bir artış görmeye devam edeceğiz; bu, mevcut sürücü sıkıntısının ortasında çok önemlidir.


Yapay zeka, bağlantılı ticari araçların sürekli geliştirilmesinden sağlık sorunlarını tespit etmek için bir sürücünün nefesindeki öğelerin seviyelerini ölçen araç içi sensörlere kadar daha güvenli bir dünya yaratmak için daha da bağlantılı veriler oluşturacak. AI aracılığıyla yapılan bu yenilikler, nihayetinde tüm sürücüler için daha güvenli yollar yaratacaktır.


AI nihai moda kelime haline geldi ve teknik olarak AI olmasa bile, çeşitli farklı teknolojiler tarafından talep edilen bu yörüngede devam edecek. Gerçek farklılaştırıcı, tahmin yeteneklerinde ve makine öğreniminin kullanımında yatacak ve gerçek yapay zekanın daha da akıllı ve daha hassas hale gelmesini sağlayacak.
Filo endüstrisinde kamera teknolojisindeki gelişmeleri görmeye devam edeceğiz - modern kamera bugün birkaç yıl öncesine göre 10 kat daha güçlü. Bu gelişmiş teknoloji, sürücülere aynı anda yolun birden fazla alanını görme yeteneği vererek, daha fazla gerçek zamanlı geri bildirim ve hızlı ayarlamalara olanak tanıyacak ve böylece gelecekte daha fazla kaza olmasını önleyecektir.


Eyalet yasalarından bağımsız olarak tüm ticari araçlarda cep telefonu kullanımı kısıtlanacak. Bu, teknolojinin kullanımı yoluyla gerçekleştirilecektir. Bluetooth, telefonları filo aracına bağlayacak ve araç hareket halindeyken acil aramalar dışında kullanımı engelleyecektir. Bu, bu sürücüleri istihdam eden özel şirketler tarafından uygulanarak, güvenlik ihtiyacının giderek daha fazla farkına varıldığını ve yolda dikkati dağılmış sürüşün önlenmesini vurgulayacaktır.

KAYNAK: TRUCKS

 
DKV Mobility’den Çevre Dostu Yeni Kart
 
Petrol Ofisi CEO’su Selim Şiper’e ‘Altın Lider’ Ödülü
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
DKV Mobility’den Çevre Dostu Yeni Kart
DKV Mobility geri dönüştürülmüş polietilen tereftalat glikolden (PETG) ...
2022 Yılı Ford Trend Raporu Araştırması Yayınlandı
Ford’un gelenekselleşen ‘Trend Raporu’ ‘yeni normal’ ile değişen beklentilerin ...
Lojistik Sektörünün İhracat Şampiyonu Ekol Lojistik
Ekol Lojistik, Hizmet İhracatçıları Birliği’nin düzenlediği 2020 Yılı ...
 
UBAK İzin Belgelerine İlişkin Bilgilendirme!
UND, taşımanın 2021 yılında geçen süresi boyunca 2021 yılı UBAK izin belgesinin ...
U-ETDS Sistemine Veri Giriş Zorunluluğu 1.1.2023 Tarihine Ertelendi
31.12.2021 tarihli ve 31706 (6.Mükerrer) Sayılı Resmi Gazete’de “Karayolu ...
Araç Muayene Ücretlerine Yüzde 36.2 Zam
Araç muayene ücretleri yüzde 36 oranında artırıldı. 1 Ocak 2022'den itibaren ...
 
Mutlu Yıllar...
Kamyonum Dergisi Olarak Herkese Mutlu, Huzurlu ve Sağlıklı Bir Yıl Dileriz..
Karaismailoğlu, Erzurum’un Ulaşım Ve İletişim Yatırımlarına 14.5 Milyar TL
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, çalışmaları sürdürülebilir, ...
Slovenya Cumhuriyeti'ndeki Yeni Karayolu Trafik Kısıtlamaları
UND, Slovenya Cumhuriyeti'ndeki karayolu trafik kısıtlamalarına ilişkin ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
newstreylerfahrerbusşoförlkwtürkiyetruck haberler