TEM'de Yangın
İstanbul Kuzey Marmara Otoyolu İstoç-TEM Mahmutbey Yönü'nde tanker ile hafriyat kamyonunun çarpışması sonucu yangın çıktı. Bölgeye itfaiye ekipleri sevk edildi. Alev alev yanan tankerin patlama ihtimaline karşı güvenlik önlemleri alınırken bölgeye itfaiye ekipleri gönderildi.
- | Kamyonum
Ayrıntılar geliyor...





YORUMLAR
Yorum Yap