1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Gündem
  4. Sözleşmeli Taşıtların E-Devlet Üzerinden Yetki Belgesine İlave İşlemleri Başladı

Sözleşmeli Taşıtların E-Devlet Üzerinden Yetki Belgesine İlave İşlemleri Başladı

Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND), sözleşmeli taşıtların (gerçek veya tüzel kişiler adına tescilli) e-Devlet üzerinden yetki belgesine ilave işlemlerinin başladığını açıkladı.

  • | Kamyonum

UND'ni açıklamasına göre:

"Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı tarafından yapılan bilgilendirmeye istinaden, sözleşmeli taşıtların (gerçek veya tüzel kişiler adına tescilli) e-Devlet üzerinden yetki belgesine ilave işlemleri başlamıştır. Yetki belgesi sahiplerinin sözleşmeli taşıt ilavesi yapabilmesi için, taşıt sahiplerinin e-Devlet üzerinden muvaffakat vermeleri yeterli olacaktır."

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz