Sözleşmeli Taşıtların E-Devlet Üzerinden Yetki Belgesine İlave İşlemleri Başladı
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND), sözleşmeli taşıtların (gerçek veya tüzel kişiler adına tescilli) e-Devlet üzerinden yetki belgesine ilave işlemlerinin başladığını açıkladı.
- | Kamyonum
UND'ni açıklamasına göre:
"Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı tarafından yapılan bilgilendirmeye istinaden, sözleşmeli taşıtların (gerçek veya tüzel kişiler adına tescilli) e-Devlet üzerinden yetki belgesine ilave işlemleri başlamıştır. Yetki belgesi sahiplerinin sözleşmeli taşıt ilavesi yapabilmesi için, taşıt sahiplerinin e-Devlet üzerinden muvaffakat vermeleri yeterli olacaktır."





YORUMLAR
Yorum Yap