GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
GEFCO Türkiye’den Polonya’ya Yapılan Tıbbi Ekipman Nakliyesine Destek
GEFCO Türkiye’den Polonya’ya Yapılan Tıbbi Ekipman Nakliyesine Destek
Uşak Belediyesi  Kahvehaneleri Dezenfekte Etti
Uşak Belediyesi Kahvehaneleri Dezenfekte Etti
Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
21 Ağustos 2019 Çarşamba - 16:16

Schmitz Cargobull Geleceğe Umutla Bakıyor

Sektörün 2015 yılından bugüne sürekli gerilediğine dikkat çeken Schmitz Cargobull Satış Direktörü Nihat Ö. Ayhan, yaşanan gerilemeye rağmen Türkiye’deki yatırımlarından memnun olduklarını ve geleceğe umutla baktıklarını belirtti. Yemek organizasyonunda Nihat Ö. Ayhan ile gerçekleştirdiğimiz sohbetimizin detaylarını sizlerle paylaşıyoruz…

Schmitz Cargobull Geleceğe Umutla Bakıyor

Dünyanın en büyük treyler üreticilerinden Schmitz Cargobull, 2016 yılında resmen devraldığı Türkiye’deki yönetimi ile ülkemizde de büyük başarılara imza atmaya devam ediyor. Müşterileri ile sürekli yakın temasta ve fikir alışverişinde bulunan Schmitz Cargobull, basın mensuplarıyla da yakın temasta olmanın farkındalığı ile bizleri İstanbul’da ağırladı. Gerçekleştirilen yemek organizasyonuna, Schmitz Cargobull yetkililerinden Satış Direktörü Nihat Ö. Ayhan, Ürün ve Pazarlama Müdürü Erkan Makaklı ve Pazarlama Sorumlusu Betül Arslan ev sahipliği yaptı.

“Schmitz Cargobull Aldığı Geri Dönüşlerden Çok Memnun”

 “Sektörümüz 2015 yılından bu yana istikrarlı bir şekilde geriye doğru gidiyor ve bu geriye gidişten herkes payını alıyor. Böyle bir dönemde büyümek kenarda dursun; sahip olduğunuz pazarı ve ciroyu korumak oldukça zor. Schmitz Cargobull bu süreçte, pazardaki daralmaya ve içinden geçilen krize rağmen Türkiye’de yatırımlar gerçekleştirdi. Schmitz Cargobull yaptığı bu yatırımlardan, aldığı geri dönüşlerden çok memnun ve geleceğe umutla bakıyor.”

“Türkiye’deki Bu Deneyimimiz Başka Ülkelere Yatırım Fırsatlarının Önünü Açmış Oldu”?

“Türkiye’de dört ürünün üretimini yapmak üzere deneme planı hazırladık ve yatırımımızı gerçekleştirdik. 2017 yılının Nisan ayında Tenteli üretimini aynı yılın ağustos ayında da Frigo üretimini yapmaya başladık. Damper treyler projemiz tamamlandı ancak o pazar stabil olmadığı için şu an askıya aldık. Pazar ne zaman stabil olursa projemize o zaman başlayacağız. Halihazırda tenteli ve frigo üretimimiz ise devam ediyor. Dördüncü ürünümüz de; platform treyler dediğimiz sektörde sal dorse diye tabir edilen, açık kasa. Tesislerimizde bu dört ürünü üretip montajını yapabiliyoruz. Türkiye’deki bu deneyimimiz bizim için ilkti. Bizden sonra Zaragoza’daki fabrika da frigo üretilmeye başlandı. Sistemimiz diğer fabrikalara yayıldı. Çünkü bu deneyimin başarılı, işlevsel ve karlı olduğunu gözlemleme fırsatı bulduk. Kısacası Türkiye pilot uygulama bölgesi oldu. Uygulamanın sonucu bu üretim şeklini genişletmeye yöneltti ve Türkiye’deki bu deneyimimiz başka ülkelere yatırım fırsatlarının önünü açmış oldu.”

“Rakiplerimizi Geride Bırakarak Pazar Lideri Olduk”

“2016 yılında Enka firmasıyla ayrıldığımızda yılsonu itibariyle tentelideki pazar payımız yüzde 6, frigodaki payımız ise yüzde 17,4’dü. 2017 yılı ortasında tenteliye, aynı yılın sonunda da frigoya başladık ve 2017’yi tentelide yüzde 9, frigoda yüzde 23,7 pay ile kapattık. Schmitz Cargobull 2017’de, frigoda globalde yüzde 55’le pazar lideri oldu. 2018 yılında ise daralma devam ederken organizasyonlarını bizden çok daha önce tamamlamış ciddi rakiplerimizi geride bırakarak; tenteli de yüzde 13,4 pay ile frigoda da yüzde 28,4 pay ile pazar lideri olduk. 2019 yılının ilk altı ayı itibariyle; tentelide pazar payımız 19,7, frigodaki pazar payımız ise yüzde 36,5 %’e ulaştı.  

“Bu Süreçte Ceylan Adımı Atamazsınız, Karınca Adımlarıyla İlerlemek Her Zaman Daha Sağlıklı”

“2019 yılsonu için kendimize gerçekçi bir hedef koyduk, ayaklarımızın yere basması gerekiyor. Kapasiteyle ticaretin konuştuğu bir dönem olmadı. Perakende satışların çok olduğu bir dönem oldu ve bizim kıymetli rakiplerimizin kapasitesi güçlü. Onlar açısından yılın ikinci yarısında belki filo satışları olabilir. Bizim ana amacımız istikrarlı bir şekilde pazar payımızı artırmak. Karlılıktan mutlu olmasak da gelen yılın giden yıldan yüzde 0,1 bile fark yaratması, bu ekonomik dönemde bizim için önemli. Bu süreçte ceylan adımı atamazsınız, karınca adımlarıyla ilerlemek her zaman daha sağlıklı.”


 

“Türkiye’de Frigo İhtiyacının Yaklaşık Yüzde 80’ini Kapsama Noktasına Geldik”

“Pazar artışı tek bir yolla olmuyor. Her ürünün olumlu getirileri oluyor ve bunlar üst üste geldiği zaman rakiplerinizden ivme olarak daha iyi bir duruma gelebiliyorsunuz. Türkiye’de frigo ihtiyacının yaklaşık yüzde 80’ini kapsama noktasına geldik. Lojistik sebeplerden dolayı sadece 2.75 iç yüksekliğe sahip ara bölmeliyi Türkiye’de yapamıyoruz. Tentelide ise yüzde 60’lar seviyesindeydik ve her 3-4 ayda bir bu seviyeyi artırıyoruz. Şu anda da yüzde 90 seviyesine ulaştık. Bir tek tentelide çift kat yapamıyoruz.”

“Tentelide de Önemli Bir Oyuncu Haline Gelmek İstiyoruz ve Bu Yolda İlerliyoruz”

“Bu yıl hedefimiz bir önceki yılın üzerine koyarak ilerlemek. Tentelide de önemli bir oyuncu haline gelmek istiyoruz ve bu yolda ilerliyoruz. Müşterilerimiz ile fikir alışverişimiz bizim yolumuzu sağlamlaştıracak. İstikrarlı bir gelişme için de kararlıyız. Schmitz Cargobull; frigo, tenteli, dingil, çatı ve süspansiyon teknolojisinde nam salmış bir firmadır. Türkiye’de pazar büyütmek için sadece çok iyi bir ürüne sahip olmanız yetmez oyunu kuralına göre oynamanız gerekir. Mesela; satış sonrası hizmetleri finansman konusunda desteği, ikinci el operasyonlarda kaliteli hizmeti vermeniz lazım. Biz de Türkiye’de kuralına göre oynuyoruz.”

 
Tip Onay Sürecinde İş Ortağınız Optival
 
Uluslararası Taşımacılıkta Güven Veren İsim Akarslan Nakliyat!
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Tip Onay Sürecinde İş Ortağınız Optival
Belediye Araçları Dosyamız kapsamında, araç imalatçıları ve üst yapıcılar ...
Belediyeler Araç ve Üst Yapılar İçin Neler Söyledi?
Yaşadığımız şehirlerin temizliğinin önemi her geçen gün artıyor. Daha ...
“Teslim Süresi Uygunsa ve En Önemlisi Fiyat da Uygunsa Tercih Edilmemeleri İçin Hiçbir Sebep Yok”
IVECO Türkiye’nin düzenlemiş olduğu 2019 Üst Yapıcı Buluşması’nda görüştüğümüz ...
 
Kerem Genç: "Orta Doğu ve Kuzey Afrika Yoğun Çalıştığımız Bölgeler Arasında"
IVECO Türkiye’nin düzenlemiş olduğu 2019 Üst Yapıcı Buluşması’nda EFE ...
Süha Yılmaz: "Üst Yapıcılara Orta Doğu ve Afrika'da Yeni Kapılar Açmayı Umuyoruz"
IVECO 2019 Üst Yapıcı Buluşması’nda IVECO Türkiye Daily ve Eurocargo Ürün ...
"Biip" Sesi Artık Yok!
Belediyelerde kullanılan hizmet araçlarının daha sessiz ve daha güvenli ...
 
'Doğru Projelerde Yer Alan Şirketler, Son İki Yıllık Süreçten Güçlenerek Çıktı'
Kamyonum Dergisi olarak her sayımızda lojistik firmalarının sektörde yaşadıkları ...
'LNG Teknolojisinin Öncülüğünü Yapıyoruz'
“Dünya doğal gaza yöneliyor, peki Türkiye’de son durum nedir?” diyerek ...
Menzil Kapasitesi İle Rakipsiz!
“2017 Yılının En Düşük Karbonlu Kamyonu” IVECO Stralis NP 460 kara yolu ...
 
Nuray PEKCAN
ÇOK ÇALIŞMAYA HAZIR MIYIZ?
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
Gelecekte Ülkemizin Uluslararası Bir Lojistik Üs Konumuna Geleceği Öngörülmekte…
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Covıd-19 Virüsü Kaynaklı Küresel Salgının Ticari Sözleşmelere Etkisi
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
haberler
truck
kamyonum
dikkat
treyler
sondakika
Kamyon
kamyoncu
şoför