1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Gündem
  4. Romanya Vize Başvurularında Uygulanan Bölgesel Ayrım Yeniden Başladı

Romanya Vize Başvurularında Uygulanan Bölgesel Ayrım Yeniden Başladı

Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND), İzmir ve Ankara'da Romanya Büyükelçiliklerinin yeniden hizmet vermeye başladığını ve  bölgesel ayrım uygulamasına geri dönüldüğünü açıkladı.

  • | Kamyonum

UND'nin açıklamasına göre:

"Bilindiği üzere, koronavirüs salgını kapsamında alınan önlemler normalleşme süreciyle birlikte kaldırılmaya başlanmıştır. Bu kapsamda, Romanya İstanbul Başkonsolosluğu pandemi dönemi süresince bölgesel ayrım yapmadan başvuru kabul ederken, bugün itibariyle İzmir ve Ankara Büyükelçilikleri yeniden hizmet vermeye başlamış, bölgesel ayrım uygulamasına geri dönülmüştür.

Ayrıca, SGK işe giriş bildirgelerinin E-devlet üzerinden kare kodlu kabul edileceği, yeni sürücülük yapmaya başlayan personelin firmalarda en az üç ay çalışmasının beklendiği ve SGK dökümünde en az üç aylık çalışma süresinin tespiti akabinde vize başvuruların taraflarınca kabul edileceği bildirilmiştir.

Romanya vizesine başvuracak olan firmalarımızın bilgilerine önemle sunulur."

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz