Romanya Vize Başvurularında Uygulanan Bölgesel Ayrım Yeniden Başladı
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND), İzmir ve Ankara'da Romanya Büyükelçiliklerinin yeniden hizmet vermeye başladığını ve bölgesel ayrım uygulamasına geri dönüldüğünü açıkladı.
- | Kamyonum
UND'nin açıklamasına göre:
"Bilindiği üzere, koronavirüs salgını kapsamında alınan önlemler normalleşme süreciyle birlikte kaldırılmaya başlanmıştır. Bu kapsamda, Romanya İstanbul Başkonsolosluğu pandemi dönemi süresince bölgesel ayrım yapmadan başvuru kabul ederken, bugün itibariyle İzmir ve Ankara Büyükelçilikleri yeniden hizmet vermeye başlamış, bölgesel ayrım uygulamasına geri dönülmüştür.
Ayrıca, SGK işe giriş bildirgelerinin E-devlet üzerinden kare kodlu kabul edileceği, yeni sürücülük yapmaya başlayan personelin firmalarda en az üç ay çalışmasının beklendiği ve SGK dökümünde en az üç aylık çalışma süresinin tespiti akabinde vize başvuruların taraflarınca kabul edileceği bildirilmiştir.
Romanya vizesine başvuracak olan firmalarımızın bilgilerine önemle sunulur."





YORUMLAR
Yorum Yap