GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Slovenya, Macaristan ve Çekya Transit Geçiş Belgelerinde Son Durum
Slovenya, Macaristan ve Çekya Transit Geçiş Belgelerinde Son Durum
Yetkilendirilmiş Yükümlü Başvurularında Süreler 30 Haziran Tarihinde Başlayacak
Yetkilendirilmiş Yükümlü Başvurularında Süreler 30 Haziran Tarihinde Başlayacak
Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
21 Şubat 2018 Çarşamba - 10:32

Renault, Formula 1 Aracını Tanıttı

Renault Sport Formula 1 Takımı 2018’de yarışacağı yeni aracını tanıttı.

Renault, Formula 1 Aracını Tanıttı

Renault Sport Formula 1 Takımı, yeni sezonda yarışacağı Renault R.S. 18 aracını tanıttı.

Yeni F1 aracı, takımın artan performansını destekliyor. Nico Hülkenberg ve Carlos Sainz yeniden takım pilotu olarak yer alıyor. Jack Aitken üçüncü ve yedek pilot olarak takıma dahil oldu. Takımda Nico, Carlos ve Jack ile birlikte test ve geliştirme pilotu olarak Artem Markelov yer alıyor.

Renault Sport Formula 1 Takımı BP Castrol, Infiniti, MAPFRE ve RCI Bank gibi ortakların yanı sıra, Microsoft, EURODATACAR, Estrella Galicia, Bell & Ross, Tmall ve daha birçok kuruluş tarafından destekleniyor olmanın gururunu yaşıyor.

Renault Sport Formula 1 Takımı, yeni sezonda yarışacağı Renault R.S. 18 aracını tanıttı. Renault fanları, takımın 2018 sezonunda yarışacağı Renault R.S. 18’i lansmanda yakından görme fırsatı buldu. Aracın yeni siyah-sarı tasarımı 360 derece görüntü ile gün yüzüne çıkarıldı.

 Renault R.S. 18, Renault Sport Formula 1 Takımı’nın 2016’da Formula 1’e dönüşünden bu yana kullandığı üçüncü araç oldu. R.S. 18, 2017 sezonu sırasında geliştirilen konsept ve geliştirmeler sonucu ortaya çıktı. İyileştirilmiş bir süspansiyon konsepti ile sunulan Renault’nun yeni F1 aracı, daha yüksek aerodinamik kuvvetine sahip. 2018 yılındaki teknik regülasyonlara uyum sağlaması için zorunlu olarak eklenen ‘halo’ olarak bilinen kokpit korumasının yanı sıra yeniden tasarlanan motor kapağı R.S. 18’de dikkat çeken ayrıntılar arasında yer alıyor.

 1.6l turbo şarjlı V6 Renault R.E.18 motoru R.S.18’e hayat veriyor. Motorun performansı, Viry-Châtillon’da hayata geçirilen güçlü dyno test programı ile maksimuma çıkarıldı ve dayanıklıklık artırıldı.

 R.S. 18, İngiltere’deki Enstone ve Fransa’daki Viry ekiplerinin ortak çalışması ile geliştirildi. Geçen yıl Enston tesislerinde; CFD süper bilgisayarındaki iyileştirmeler, rüzgâr tüneli, yarış ekibi operasyon odası, şanzıman dyno, makine atölyesi ve genişletilmiş tasarım ofisi gibi önemli iyileştirmeler gerçekleştirildi. Bu yatırımlar, meyvesini vermeye başladı; Renault Sport Forumla 1 Takımı, Takımlar Sıralaması’nda 2016’da dokuzuncu sıradayken, 2017 sezonunu altıncı sırada bitirdi.

Renault Sport Racing Başkanı Jérôme Stoll “Renault Sport Formula 1 Takımı’nın tutkusu sayesinde geçmişteki performansımızı daha da ileri noktaya taşıyacağız. 2017 yılında doğru yolda olduğumuzu gördük. Ekibimiz her geçen gün iyiye gidiyor. Başarıya aç, çok yetenekli iki pilotumuz var. Enstone yeniden düzenlendi ve iş gücü şimdiden yüzde 35’ten fazla artırıldı. Yatırımlarımızın da şimdiden performansımıza yansıdığını görüyoruz. 2017 yılında Takımlar Şampiyonası’nda dokuzunculuktan altıncılığa yükselirken, seneyi dördüncü en hızlı araç olarak tamamladık. Sadece iki yılda elde ettiğimiz bu başarı, ekip oluşturulurken yapılan planın esnekliğinin ve Cyril ile birlikte tüm Renault Sport Racing ekiplerinin çıkardığı harika işin göstergesidir. Üçüncü yılımızın uzun vadeli hedeflerimiz olan zafer ve şampiyonluk mücadelesi vermeye bizi daha da yaklaştıracağına inanıyorum.” dedi.

 Renault Sport Racing Genel Müdürü Cyril Abiteboul “Geçtiğimiz yıl birçok açıdan başarılı bir yıl oldu. Yeniden yapılanmamızın ikinci yılı, bizim için uzun vadeli plan ve hedeflerimize attığımız yeni bir adım anlamına geliyor. 2016’da yeni işe alımlara, yatırımlara, yeni sponsorlar ve yeni yetenekler kazanmaya ve markamızı güçlendirmeye yoğunlaştık. Geçtiğimiz yılda birçok alanda gelişim gözlemledim: Dokuzuncu sıradan altıncı sıraya yükseldik. Birçok yarışta, en hızlı dördüncü ekiptik. Bütün bunlar yaptığımız plana olan inancımızı ve bağlılığımızın yanı sıra hedefimize ulaşma konusundaki kararlılığımızı gösteriyor. Kaydettiğimiz gelişim, sayısal anlamda da en üstteki takımları zorlama hedefimize bizi daha da yaklaştırmış oldu.

 Bu yıl pozitif olmak için ihtiyacımız olan her şeye sahibiz. Çok yetenekli ve hırslı iki pilotumuz var. Geçtiğimiz yıl Nico gerek pist içinde gerekse pist dışında deneyimi, bilgisi ve becerisiyle ihtiyacımız olan mücadeleyi verdi. Carlos ise bize sezon sonunda katılarak taze kan getirdi ve kazandırdığı puanlar ile mücadelede bize güç kattı. Bütün bunlar olmadan sezon sonunda bulunduğumuz yerde olamazdık.

Ana hedefimiz, giderek daha iyi sonuçlar elde etmek. Her açıdan ilerleme kaydetmek istiyoruz; Motor grubu, şasi, operasyonlar, sürücüler. Her şey giderek iyiye gitmeli ve büyümeye devam etmeliyiz. Bunu doğrudan yarışacağımız takımlardan liderlerle olan farka kadar birçok farklı alanda göstermek istiyoruz. Buna taraftar potansiyelimiz ve takımımıza pist içinde ve dışında takımımızın saygın duruşu da dahil.’’ dedi.

 Takımın pilotları Nico Hülkenberg ve Carlos Sainz, 26 Şubat ile 1 Mart tarihleri arasında Barcelona’da gerçekleşecek ilk testi sabırsızlıkla bekliyor.

30 yaşında olan Nico, "Enstone tesisini ziyaret ettiğimde, R.S.18’in geliştirilmesini ve çalışmaları gördüğümde büyük heyecan duydum. Viry tesisinden gelen güç ünitesinin geliştirilmesiyle ilgili haberler de eklendiğinde, her şey çok olumlu gidiyor. Önümüzde heyecan verici bir süreç var. Kendi adıma olumlu ve iyimser hissediyorum. Bu yıl geçtiğimiz yılın üzerine ekleyerek devam etmek istiyoruz. Kışın çok çalıştık ve çalışan genellikle karşılığını alır. Bir an önce başlamak ve yarışmak istiyorum.” dedi.

2017 sezonunun sonuna doğru takıma katılan yirmi üç yaşındaki Carlos ise “Genel yaklaşım, pozitif trendimizi sürdürmek için çok çalışmaya devam etmek şeklinde özetlenebilir. Elbette ana hedef, hem sürücü hem de takım olarak ilerlemek ancak bu adımın büyüklüğünü öngörmek kolay değil. Kışın kendimi yeterince zorladığıma inanıyorum ve fabrikadaki herkesin elinden gelenin en iyisini yaptığını biliyorum. Önümüzdeki sezonun heyecan verici olacağını düşünüyorum.” dedi.

Nico ve Carlos’a bu yıl üçüncü ve yedek pilot Jack Aitken eşlik ediyor.Renault Sport Academy kurucu üyelerinden olan İngiliz-Koreli yirmi iki yaşındaki Jack, F1’deki görevinin yanı sıra FIA Formula 2 Championship’te de yarışıyor. Jack “Üçüncü ve Yedek Sürücü görevini üstlenmek heyecan verici. İşler henüz başlamadı, ama takıma büyük katkı sağlayacağımı düşünüyorum. İlk Barcelona testinde gerçeklik hissi artacak ve daha fazla işin içine gireceğiz. Nico ve Carlos’a yakın olma ve onlardan bir şeyler öğrenme fırsatını bulacağım. Ayrıca yarış ekibini, mühendisleri ve işlerin nasıl yürüdüğünü de görebileceğim. Gerekli olması halinde pilot koltuğuna geçmek isterim, ama umarım Nico ve Carlos için her şey iyi gider. Ben de gelişimimi sürdürmek istiyorum.” dedi.

Artem Markelov ise ekibi test ve geliştirme pilotu olarak destekliyor. Rus pilot, ekibi Enstone’daki simülatörden destekleyecek. Aynı zamanda F2 mücadelesi de verecek. Artem, “Renault Sport Formula 1 Takımı’nda test ve geliştirme pilotu olarak yer almaktan büyük mutluluk duyuyorum. Renault, Formula 1’de büyük üne sahip bir marka. Birlikte çalışıyor olmak kariyerim için çok önemli bir adım. Bu yıl dinleme, öğrenme ve yeri geldiğinde fırsatları kullanmayla geçecek benim için. Bana sunulan bu fırsata minnettarım. Russian Time ile FIA Formula 2 Championship’te yarışacağım bu zorlu sezona hazırlanmak için yoğun bir kış geçirdim. Sezona başlamak ve iş başına koyulmak için sabırsızlanıyorum.” dedi.

2018 sezonu 25 Mart’ta Avustralya’nın Melbourne şehrinde başlıyor. Sezon açılından önce, Grand Prix ekipleri, Barcelona’daki Circuit de Barcelona-Catalunya’da dört günlük test sürüşleri gerçekleştirecekler.

 
Rolls-Royce Türkiye'de Görücüye Çıktı
 
Nurmak, Son Model Araçlarını Tanıttı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Rolls-Royce Türkiye'de Görücüye Çıktı
6 buçuk milyon liralık yeni Rolls-Royce Phantom Türkiye’de ilk kez sergilendi.
Türkiye Yılın Otomobili Finalistleri Belli Oldu
Otomotiv Gazetecileri Derneği (OGD) tarafından bu yıl üçüncüsü düzenlenen ...
Hyundai, SUV Modeli Sürücüsüz 190 Km Gitti
Hyundai, yeni hidrojen yakıt hücreli SUV modeli NEXO Fuel Cell ile en ...
 
Subaru’dan Yeni Model
Subaru Corporation, bu yıl 88. kez düzenlenecek olan Cenevre Otomobil ...
Yerli Otomobil Elektrikli Olacak!
Türkiye’nin Otomobili Ortak Girişim Grubu'ndan yapılan açıklamaya göre ...
Ato Başkanı’dan Otonomi’ye Ziyaret
Motorlu Araç Satıcıları Federasyonu (MASFED) Başkanı Aydın Erkoç, Ankara ...
 
Oyak Renault, Rekora İmza Attı
Oyak Renault 2017 yılında otomobil, motor, şasi üretiminde ve ihracatında ...
Honda Sahiplerinden Hata Araç Protestosu
Sıfır aldıkları otomobillerinin hatalı çıktığını iddia edip protesto için ...
Yeni Duster Satılmaya Hazırlanıyor
Türkiye 4×4 pazarının satış lideri ve SUV/Crossover sınıfında da adını ...
 
Nuray PEKCAN
ÇOK ÇALIŞMAYA HAZIR MIYIZ?
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
Gelecekte Ülkemizin Uluslararası Bir Lojistik Üs Konumuna Geleceği Öngörülmekte…
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Covıd-19 Virüsü Kaynaklı Küresel Salgının Ticari Sözleşmelere Etkisi
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
treyler
src
haberler
kamyonum
Kamyon
türkiye
news
şoför
bus