GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Habur ve Gürbulak Sınır Kapıları Açıldı
Habur ve Gürbulak Sınır Kapıları Açıldı
Azerbaycan 3. Ülke Geçiş Belgeleri Bitmek Üzere
Azerbaycan 3. Ülke Geçiş Belgeleri Bitmek Üzere
Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
25 Haziran 2019 Salı - 10:56

Otokar, Busworld Fuarı'na Katılıyor

Otokar, Kazakistan'ın Almatı kentinde ilk kez organize edilen Busworld fuarına, engelli yolcu taşımacılığına uygun şehiriçi otobüsü Kent ile katıldı.

Otokar, Busworld Fuarı na Katılıyor

İspanya'dan Almanya'ya, Fransa’dan Belçika ve İtalya'ya kadar dünyanın 50 ülkesinde milyonlarca yolcuya konforlu seyahat imkânı sunan Otokar, 27 Haziran tarihine kadar sürecek fuarda ayrıca 7 metreden 18,75 metreye kadar uzanan geniş otobüs ürün ailesi hakkında da kullanıcılara bilgiler verecek.

Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar, 55 yılı aşkın deneyimi ile ürettiği araçları ve kabiliyetlerini sergilemeye devam ediyor. Otokar, Kazakistan'ın Almatı kentinde ilk kez organize edilen ve 27 Haziran tarihine kadar sürecek olan Busworld fuarında, dünyanın önde gelen şehirlerinde hizmet eden ve milyonlarca yolcunun beğenisini toplayan Kent otobüsü ile katıldı.

Şehir içi taşımacılığında ileri teknolojiye sahip modern tasarımlı otobüsleriyle birçok ödüle layık görülen ve alternatif yakıtlı araçlar da geliştiren Otokar; organizasyonda engelli yolcu taşımacılığına uygun otobüsü Kent’i sergilerken, 7 metreden 18,75 metreye kadar uzanan geniş ürün yelpazesini de tanıtacak. Türkiye'nin yanı sıra İspanya'dan Almanya'ya, Fransa’dan Belçika ve İtalya’ya kadar dünyanın 50 ülkesinde 35 binden fazla otobüsü ile milyonlarca yolcuya konforlu, güvenli seyahat imkânı sunan Otokar, ödüllü aracıyla Busworld Kazakistan Almatı'da fark yaratacak.

BÜYÜKŞEHİRLERİN VAZGEÇİLMEZİ

Uzun periyodik bakım aralıklarına ek olarak düşük işletme giderleri, güçlü, uzun ömürlü motoru, yüksek yolcu taşıma kapasitesi ve dayanıklılığı ile ideal bir belediye otobüsü olan Kent’in 12 metre solo ve 18,75 metre körüklü versiyonları bulunuyor. Güçlü kliması ile her mevsim ferah bir yolculuk vadeden Otokar Kent, önde bağımsız aks uygulaması ile benzersiz bir süspansiyon, üstün yol tutuşu ve yüksek konfor sağlarken; ABS, ASR, disk frenler ve kapılarda sıkışmayı önleyici sistem ile maksimum güvenlik sunuyor.

Üzerinde bulunan 'CAN' altyapısı, her müşterinin ihtiyacına göre yeniden konfigüre edilebilen kullanıcı bilgi sistemi, belediyelerin ihtiyaç duyduğu yeni donanımlara açık modüler yapısı ile rakiplerinden ayrışan Kent, büyük yakıt deposu ile sağladığı uzun menzil sayesinde de kullanıcısına benzersiz avantaj sağlıyor. Otokar Kent, modern dış ve iç tasarımı, yol tutuşunun yanı sıra üstün çekiş performansıyla da ön plana çıkıyor. Alçak tabanı ve engelli rampası ile bedensel engelli yolcuları tekerlekli sandalyeleriyle birlikte taşıyabilecen, bebek arabalı ve yaşlı yolcuların rahatlıkla araca giriş ve çıkışına olanak sağlayan Kent otobüsleriyle Otokar, birçok büyükşehir toplu taşımasının vazgeçilmezi konumunda.

Kendi teknoloji, tasarım ve uygulamaları ile müşterilerinin ihtiyaçlarına uygun özel çözümler sunan, satış sonrası hizmetleriyle de sektörünün öncüsü olan Otokar'ın şehiriçi toplu taşımacılık için geliştirdiği diğer araçlar ise şöyle;

KENT KÖRÜKLÜ: 18,75 metre uzunluğundaki Kent Körüklü otobüs, basamaksız alçak giriş tabanı, geniş iç hacmi ve yüksek taşıma kapasitesi ile dikkat çekiyor.

DORUK LE: 10 metre uzunluğundaki Doruk LE, iç ve dış modern görüntüsü, güçlü motoru, yol tutuşu ve üstün çekiş performansının yanı sıra ekonomik olmasıyla da ön plana çıkıyor. Alçak tabanı ve iniş kapısındaki engelli rampası, büyük ve geniş camları, ferah iç hacmi ve standart sunulan kliması ile tüm yolcularına rahat ve keyifli yolculuk yaşatıyor. Avrupa güvenlik normlarına uygun sistemlerin kullanıldığı otobüslerde, ön ve arkada tam kuru havalı disk frenlere ek olarak ABS, ASR ve Retarder sayesinde maksimum güvenlik sunuyor.

SULTAN LF: Şehir içi toplu taşımacılığında, iç ve dış modern görüntüsü, iç ferahlığı ile ön plana çıkıyor. Sultan LF, 8.3 mt’lik uzunluğu, örme şasisi, geniş ön ve arka kapısı ve tam alçak tabanlı gövde yapısı ile kalabalık ve dar sokaklı şehirler için modern bir çözüm sunuyor. Yüksek tork değeri ile rampaları kolayca tırmanıyor. Engelli yolcu rampası, tam alçak tabanlı tasarımı, geniş yolcu sahanlığı ve değişik koltuklandırma alternatifleri ile yolcuların konfor içinde seyahat etmesine imkan sağlıyor.

Araştırma Geliştirme Çalışmaları

Kullanıcı beklentilerini odak noktasına koyan Otokar, Ar-Ge'ye yeni ürün gelişiminden, mevcut ürün iyileştirmelerine kadar farklı alanlarda düzenli yatırım yapıyor. Otokar'ın Ar-Ge kabiliyetleri, ürün geliştirme amaçlı CAD programları, prototip atölyeleri ve yazılımlar, bilgisayar destekli analiz ve simülasyon yazılımları, test amaçlı düzenekler ve yazılımları kapsıyor. Otokar Ar-Ge Merkezi bünyesinde bugün Avrupa'nın sayılı tesisleri arasında olan tasarlanan araçların nem-sıcaklık kontrolü ve araç yük simülasyonları yapılarak, dünyanın farklı coğrafi bölgelerindeki fiziki koşullar simüle edilen ve araçların farklı iklimlerdeki ısıtma-soğutma sistem ve alt sistem termal davranışlarının incelendiği Dinamometreli İklimlendirilmiş Test Odası’nın yanısıra, Türkiye'nin en yüksek kapasiteli hidrolik yol simülatörü ve Türkiye'nin en büyük ve dünyanın en modern Elektromanyetik Uyumluluk Test Merkezi bulunuyor.

 
Tırsan, Üç Dernek ile Ağır Taşımacılık Günü Etkinliği Düzenledi
 
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 Lastikleri Testlerden Üstün Başarıyla Geçti!
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Tırsan, Üç Dernek ile Ağır Taşımacılık Günü Etkinliği Düzenledi
Tırsan, 19 Haziran Çarşamba günü Adapazarı fabrikasında "Ağır Taşımacılık ...
Optifuel Challenge 2019 ile Yine Rekorlara İmza Atıldı
Renault Trucks’ın iki yılda bir düzenlediği sürüş yarışması Optifuel Challenge’ın ...
Bakan Varank'tan Ford Otosan Ar-Ge Merkezine Ziyaret!
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, Ford Otosan’ın Sancaktepe’de ...
 
Pirelli Yetkili Satıcısı Yüksel Rot, Yeni Şubesini İzmir'de Açtı!
İzmir ve çevresinde otomotiv sektöründeki pek çok ürün grubunda hizmet ...
Ödüllü Otobüs Yola Çıkıyor!
Dünyada 30’dan fazla ülkeye ihracat gerçekleştiren Anadolu Isuzu, Makedonya’ya ...
Türkiye’de İlk: Castrol’ün Bitkisel Bazlı Motor Yağı Bosch Car Service’lerde
Dünyanın lider madeni yağ üreticilerinden Castrol, Türkiye’nin en geniş ...
 
Bir Yılda Kaç Kilometre Yol Yapıldı?
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK),2017 yılı taşıt-kilometre istatistiklerini ...
Ring Automotive Artık Teknoloji Şirketi Osram Bünyesinde
Dünyanın önde gelen teknoloji şirketlerinden Osram, İngiltere Rekabet ...
Chassis Brakes International, Türkiye’nin İlk 1000 İhracatçısı Arasında Yerini Aldı
Türkiye’nin en büyük fren üreticisi ve dünyanın fren üretiminde öncü firmalarından ...
 
Nuray PEKCAN
ÇOK ÇALIŞMAYA HAZIR MIYIZ?
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
Gelecekte Ülkemizin Uluslararası Bir Lojistik Üs Konumuna Geleceği Öngörülmekte…
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Covıd-19 Virüsü Kaynaklı Küresel Salgının Ticari Sözleşmelere Etkisi
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
kamyoncu
türkiye
haberler
Kamyon
fahrer
lkw
news
dikkat
treyler