Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
schmitz, dorse, treyler,
30 Aralık 2021 Perşembe - 16:03

Opel, Yeni Nesil Hafif Ticari Araç Vivaro-e HYDROGEN’i Müşterisine Sunmaya Hazırlanıyor

Alman üretici Opel, yeni nesil hafif ticari araç modeli Vivaro-e HYDROGEN’i ilk profesyonel filo müşterisine sunmaya hazırlanıyor.

Opel, Yeni Nesil Hafif Ticari Araç Vivaro-e HYDROGEN’i Müşterisine Sunmaya Hazırlanıyor

Hidrojen yakıt hücreli elektrikli araç teknolojisine sahip olup 3 dakikada şarj edilebilen ve 400 km’nin üzerinde bir menzil sunan Vivaro-e HYDROGEN, bu kapsamda Almanya’nın dünyaca ünlü elektrikli ev aletleri şirketi olan Miele’nin araç filosunda yer almak üzere üretim bandından indi. İçten yanmalı versiyonlarında olduğu gibi 6,1 metreküpe kadar kargo hacmi ve 1.000 kg taşıma kapasitesi sunan Opel Vivaro-e HYDROGEN, 4,95 metre ve 5,30 metre olmak üzere iki farklı gövde uzunluğu ile tercih edilebilecek. Opel Vivaro-e HYDROGEN güvenlik özellikleri, zengin multimedya ve navigasyon kullanımı ve daha birçok özelliğiyle verimli olduğu kadar konforlu bir kullanım da sunuyor. Model, Almanya’nın Rüsselsheim kentindeki Opel Genel Merkezi'nde yer alan tesislerde üretiliyor.

Opel, elektrikliye geçiş hamlesini tüm hızıyla sürdürerek somut adımlar atmaya devam ediyor. Son olarak yeni nesil hafif ticari aracı Vivaro-e HYDROGEN’i geliştiren Opel,  yenilikçi yakıt teknolojisi, menzili, motor özellikleri, boyut seçenekleri, istiap haddiyle ticari araç kullanıcıları ve profesyonel filo müşterilerinin kısa zamanda dikkatini çekerek ilk filo siparişini aldı. Bu kapsamda Almanya’nın dünyaca ünlü elektrikli ev aletleri üreticisi Miele, Opel Vivaro-e HYDROGEN’in ilk müşterisi oldu.

İlk Opel Vivaro-e HYDROGEN’in üretim bandından indirilmesi kapsamında Rüsselsheim tesisinde düzenlenen törene Opel CEO‘su Uwe Hochgeschurtz ve Opel Araç Geliştirme Başkanı Marcus Lott katılım gösterdi. Törende konuşan Opel CEO’su Hochgeschurtz, “Yeni Opel Vivaro-e HYDROGEN ile sürdürülebilir ulaşım hamlemizde yeni bir sayfa açıyoruz. Bu zekice konsept, hidrojen yakıt hücresi sisteminin avantajlarını en çok satan hafif ticari aracımızın çok yönlülüğü ve yetenekleriyle birleştiriyor” dedi. Opel Araç Geliştirme Başkanı Marcus Lott ise, “Yeni Vivaro-e HYDROGEN, filo müşterilerinin gereksinimlerini mükemmel şekilde karşılıyor. Hidrojen yakıt hücreli ticari araç, sıfır emisyonla uzun mesafeler otomobil sürmek ve bataryaları şarj ederken zaman kaybetmeden daha büyük yükleri taşımak için ideal bir çözüm. Opel Vivaro-e HYDROGEN, özellikle ticari kullanım için sıfır emisyonlu ulaşımı geleceğe taşıyor” ifadelerini kullandı.

Zekice uygulanan konsept: Uzun sürüş menzili, sıfır emisyon ve hızlı yakıt ikmali

Vivaro-e HYDROGEN; “2021 Uluslararası Yılın Vanı” seçilen mevcut batarya elektrikli Opel Vivaro-e modeli üzerine hidrojen yakıt hücresi teknolojisinin entegre edilmesiyle oluşturuldu. Araç, dolu hidrojen depolarıyla 400 kilometrenin (WLTP1) üzerinde sürüş menziline ulaşıyor. 45 kW değerindeki yakıt hücresi, kesintisiz otoyol sürüşleri için yeterli gücü üretebiliyor. Hidrojenin dolumu, dizel veya benzinli araç deposunu doldurmak için gereken üç dakikalık sürede tamamlanıyor. Aracın yakıt hücresi dışındaki 10,5 kWsa kapasiteli lityum-iyon bataryası ise her sürüş ve çalışma koşuluna kendisini optimize ediyor. Böylece batarya, kalkış anında veya ani hızlanma sırasında gereken maksimum güce rahatlıkla ulaşabiliyor. Lityum-iyon batarya, aynı zamanda rejeneratif fren işlevini de mümkün kılıyor. Böylece araç hareket-frenleme halindeyken oluşan kinetik enerji elektriğe çevrilebiliyor. Bataryanın şarj edilme özelliği ise şarj istasyonlarındaki dolumla 50 km’lik batarya elektrik menzili elde edilmesine olanak veriyor. 

Kargo hacminden ve güvenlikten ödün vermiyor!

Yakıt hücreli elektrikli hafif ticari Opel Vivaro-e HYDROGEN, zekice yapılan uygulamalar sayesinde içten yanmalı versiyonlarla aynı hacimleri kapasitesinden ödün vermeden sunuyor. Bu kapsamda araç, 5,3 veya 6,1 m3 kargo hacmi seçenekleriyle tercih edilebiliyor. M ve L olmak üzere 4,95 ile  5,30 metrelik gövde uzunluklarına sahip Vivaro-e HYDROGEN, 1.000 kilograma kadar yük taşıma kapasitesine sahip. Opel ürün ailesinin batarya elektrikli ve içten yanmalı motora sahip diğer üyeleri gibi, Vivaro-e HYDROGEN de sürüş güvenliğini artıran kapsamlı sürüş destek sistemleri paketiyle sunuluyor. Yenilikçi modelin donanım seviyesi; 180 derecelik panoramik geri görüş kamerası, kör nokta uyarı sistemi ve ön/arka park pilotu gibi özelliklerle destekleniyor.

Rüsselsheim’daki Opel Özel Araçlar (OSV) tesisinde üretilen yeni Vivaro-e HYDROGEN, Opel ve çatı şirket Stellantis’in hidrojen yakıt hücreli araçların geliştirilmesindeki 20 yılı aşkın süreli deneyimleri sayesinde kullanıcılarla buluşuyor. Araç, Opel’in elektrikliye geçiş hamlesinin önemli bir adımını oluştururken, güncel olarak siparişe açık olan Combo-e, Vivaro-e ve Movano-e Opel’in batarya elektrikli ticari araçlarını tamamlıyor. Opel gerçekleştirdiği her yeni yatırımıyla, ticari araç müşterilerine ihtiyaç duydukları güç aktarma sistemlerini daha fazla ve özgürce tercih edebilmelerini sağlıyor.

 
Egelim Lojistik Filosunu 20 adet MAN TGX Çekici ile Genişletti
 
Turkey Will be the Industrial Logistics Center of Europe
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Otomotivde, Kur Artışı Kaynaklı Kriz Büyüyor
Döviz kuruna endeksli otomobil fiyatları, 1 ayda yüzde 50'den fazla arttı. ...
Macar Firmalar ile Belediyeleri Macar Elektrikli Hizmet Araçları Toplantısında Bir Araya Geldi
‘Macar Elektrikli Hizmet Araçları Tanıtım Toplantısı’ 17 Kasım Çarşamba ...
Çinli Elektrikli Araç Markası Skywell Türkiye Pazarında
Çinli elektrikli otomobil üreticisi Skywell, Türkiye pazarına giriş yaptı. ...
 
Türkiye'nin İlk Elektromobilite Fuarı 9 Aralık'ta Kapılarını Açıyor
Geleceğe yön verecek elektrikli araçlar dünyasının tek çatı altında buluşacağı ...
Borusan Otomotiv İlk Yeşil Finansman Kredisini Aldı
Türkiye'nin elektrifikasyon dönüşümüne öncülük eden Borusan Otomotiv, ...
Türkiye Otomobile En Tutkulu Ülkelerin Başında Geliyor
TEB Cetelem, Cetelem Araştırma Merkezi desteğiyle hazırlanan “Otomobiller: ...
 
Mercedes-Benz Mengerler Egemer’den MAR 2020 Konseptiyle Yeni Showroom
İzmir’deki ilk Mercedes-Benz Yetkili Satış ve Servis Bayi olarak 1968 ...
Oyak Renault ve Karsan'dan İş Birliği Anlaşması
Renault Grubu’nun endüstriyel ayak izini optimize etme stratejisi kapsamında ...
Mercedes-Benz Gelecek Planlarını Yalnızca Elektrikli Araçlar Üzerine Şekillendiriyor
Mercedes-Benz, önümüzdeki 10 yıl içinde, koşulların izin verdiği tüm pazarlarda ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
EkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglishAkü
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
sondakikatreylerşoförtürkiyefahrer haberler kamyoncukamyonumKamyon