GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
İstanbul’da Düzenlenen Kaçak Akaryakıt Operasyonunda 61 Ton Yakıt Ele Geçirildi
İstanbul’da Düzenlenen Kaçak Akaryakıt Operasyonunda 61 Ton Yakıt Ele Geçirildi
Şah Lojistik Almanya Nakliye Çalışmalarına Devam Ediyor
Şah Lojistik Almanya Nakliye Çalışmalarına Devam Ediyor
Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
23 Kasım 2018 Cuma - 10:46

Mercedes-Benz X-Class ile X-Macera’da İlk Ayak Tamamlandı!

Mercedes-Benz Türk Hafif Ticari Araçlar’ın X-Macera projesi kapsamında Türkiye’yi bir uçtan bir uca dolaşan Mercedes-Benz X-Class, 15 gün süren yaklaşık 3.500 km’lik ve Türkiye’nin en zorlu yollarının bulunduğu Kuzey-Doğu ile Güney-Batı rotasındaki yolcuğunu tamamladı.

Mercedes-Benz X-Class ile X-Macera’da İlk Ayak Tamamlandı!

Aralık 2017’de Türkiye pazarında satışa sunulduğunda yoğun bir ilgiyle karşılanan, yaklaşık 1 yıllık sürede toplam 1.300 adedi aşkın satışa ulaşan Mercedes-Benz’in ilk Pick-Up modeli X-Class, X-Macera projesi ile Türkiye’nin dört bir yanını dolaşmaya devam ediyor. Değişen segment beklentilerini karşılayan ve ilk premium model olan Mercedes-Benz X-Class; konforu, gücü ve prestijiyle kendini kanıtlarken, X-Macera projesiyle tüm bu özelliklerini vurguluyor.  

X-Macera projesi kapsamında, deneyimli otomobil gazetecisi Okan Altan’ın direksiyonuna geçtiği Mercedes-Benz X-Class, Gürcistan ormanlarına açılan Türkgözü sınır kapısından başlayan rotasının ilk bölümünü Datça’daki Knidos’ta tamamladı. Mercedes-Benz X-Class, Türkiye’nin en Kuzey-Batısı’ndan Güney-Doğusu’na olan yaklaşık 3.500 km’lik zorlu yolculuğunu15 günde başarıyla tamamladı. Araç, tüm zorlu arazi koşullarının üstesinden gelerek, olabildiğince düz bir çizgide ilerleyerek yolculuğuna devam ediyor.

X-Macera’nın rotasında Mercedes-Benz X-Class’ın sınırları sonuna kadar zorlanıyor. Aracın limitlerini zorlamak adına Türkiye’nin ve hatta bazı noktalarda dünyanın en zor rotaları listesine giren yerler tercih edildi. Türkgözü’nden başlayan X-Macera, Şavşat Karagöl, Artvin Hatila, Borçka Klaskur, Kaçkar Dağı, Ovit Karadeniz, Derebaşı Virajları, Karanlık Kanyon, Kapadokya, Mercedes-Benz Türk Aksaray Kamyon Fabrikası, Beyşehir Eğirdir ve Batı Toroslar üzerinden ilerledi. Ardından, Türkiye’nin en Güney-Batı noktalarından sayılan Datça’daki Knidos’a ulaşıldı. X-Macera’nın ikinci aşaması ise zorlu ve yeni rotasıyla hız kesmeden devam ediyor.

Muhteşem manzaralar eşliğinde X-Macera

X-Macera projesiyle Türkiye’nin doğal güzelliklerine tanıklık ediliyor. Doğu Karadeniz’den iç bölgelere doğru geçilirken, bağlantı yolları ile birlikte 17 km’lik uzunluğuyla dünyanın en uzun tünellerinden biri olan Ovit Tüneli’nden geçildi. Rotada dünyanın en tehlikeli üç yolundan biri olarak anılan D-915’ten de geçildi. Derebaşı Virajları’nı da kapsayan ve kış şartlarında, karlı bir zeminde aşılan bu yol, Of’u Bayburt’a bağlıyor. Rotadaki bir sonraki durak Doğu Anadolu’nun enfes doğası içerisinde uzanan Karanlık Kanyon olarak bilinen Kemaliye Taş Yolu’ydu. Rotanın takip eden bölümünde, Kapadokya sonrasında, Aksaray’daki Mercedes-Benz Türk Kamyon Fabrikası’na da uğrayan X-Class, burada üretilen kamyonları selamlarken aynı zamanda Fabrika sahası içerisindeki tırmanma eğimli özel test alanında yeteneklerini sergiledi. İç Anadolu’yu aşarak Akdeniz bölgesine giriş yapan X-Macera ekibi, Eğirdir ve Salda Gölleri’ni takiben Datça’daki Knidos’a ulaştı. 

Mercedes-Benz Türk Hafif Ticari Araçlar İcra Kurulu Üyesi, Tufan Akdeniz: “X-Macera ile X-Class’ın potansiyelini zorluyoruz”

Mercedes-Benz Türk Hafif Ticari Araçlar İcra Kurulu Üyesi Tufan Akdeniz, “X-Macera” projesini hayata geçirmelerinin ardından aldıkları olumlu tepkiler ile ilgili; “Mercedes-Benz Türk Hafif Ticari Araçlar olarak daha önce hiç yer almadığımız bir segmente giriş yaparken, aracımızın üstün özelliklerine güveniyorduk. Yaklaşık 1 yıllık sürede aracımız kendine özgü bir müşteri kitlesini oluşturdu ve segmentte premium beklentileri karşılayan yegâne araç konumuna geldi. Mercedes-Benz X-Class’ın hem yolda, hem de arazideki potansiyelini biliyorduk ve aracımızın sınırlarını zorlamak adına ‘X-Macera’ projesine başladık. X-Macera’nın ilk bölümü tamamlandığında görüyoruz ki; aracımız kabiliyetleri ile bekletilerin ötesine ulaşmanın yanı sıra, müşterilerimize araçlarına çok daha farklı uygulamalar yapılabileceğini göstermiş olduk. Bu proje sayesinde segment içinde X-Class’ın rakiplerinden nasıl ayrıştığını çok daha iyi anlatabileceğimizi düşünüyorum.” dedi.    

Deneyimli otomobil gazetecisi Okan Altan: “X-Macera’da, Türkiye’nin eşsiz güzelliklerine Mercedes-Benz X-Class ile tanıklık ediyoruz”

X-Macera projesinde direksiyondaki isim Okan Altan; “Türkiye’nin eşsiz güzellikleri eşliğinde zorlu rotamızda Mercedes-Benz X-Class’ı deneyimlemek adına yola çıktık. Bu yolculuğumuzda kesintisiz ilerleyişimizi aracımızın her türlü arazi koşullarına karşı koyabilmesi sayesinde gerçekleştirmekteyiz. Aracımızla dünyanın en tehlikeli 3 yolundan biri kabul edilen, Of’u Bayburt’a, Karadeniz’i Dog?u Anadolu’ya bag?layan D-915’i bile, soğuk hava ve karlı zemine rağmen sorunsuz geçmeyi başardık. Mercedes-Benz X-Class’ın konforu ve gücünü ilerleyen dönemde de yeni rotalarda deneyimleyeceğiz. Bir sonraki aşama için takipte kalın!” diye konuştu.

Mercedes-Benz X-Class Pick-Up dünyasının sınırlarını daha da yukarıya taşıyor

Araç, Pick-Up dünyasının sınırlarını daha da yukarı taşıyor ve sürüş dinamizmi, konfor, tasarım ve güvenlik özeliklerinin yanı sıra geniş kapsamlı kişiselleştirme özellikleri ile de Mercedes-Benz’e has karakteristik değerleri daha da zenginleştiriyor. Zarif çizgileriyle dikkat çeken Mercedes-Benz X-Class, Pick-Up dünyasının sınırlarını daha da yukarı taşıyor ve sunduğu üç farklı donanım seçeneği ile iş ve yaşam tarzlarının beklentilerini karşılıyor.

Mercedes-Benz X-Class, konfor odaklı süspansiyon geometrisi ve hava kanallı ön ve arka diskleri sayesinde off-road dışında kullanıcısına mükemmel asfalt sürüş performansını da sunuyor. Aynı zamanda araç, on iki tuşlu multifonksiyonel direksiyon simidinin ayarlanabilir özelliği sayesinde ergonomik vücut duruşunu iyileştiriyor ve rahat bir pozisyonda şürüş keyfini mümkün hale getiriyor. Mercedes-Benz X-Class, tüm zeminler için dört tekerlekli çekiş sistemi sunuyor. Araç, Low Mod (Düşük hızda 4x4) ve 4MATIC kilitli aks diferansiyeli ile her türlü yol ve zemin koşulunun üstesinden gelebiliyor.

Mercedes-Benz Power X 250d 4MATIC, 2298 cc hacmindeki sıralı 4 silindirli X 250d 4MATIC, 3750 d/d’de 190 HP güç ve 1500 d/d’den itibaren 450 Nm tork üretiyor. Gücünü dört tekerleğe birden aktarabilen X 250d 4MATIC, arzu edildiği takdirde sadece arkadan itişli olarak da ilerleyebiliyor.

 

 

Mercedes-Benz X-Class’ın bundan sonraki macera dolu yolculuğuna ilişkin detaylar için (www.turununxornegi.com/xmacera/) adresi ziyaret edilebiliyor. Ayrıca, #XMACERA hashtag’i ile de sosyal medya (https://www.instagram.com/xclass_tr/) üzerinden takip edilebiliyor.

Mercedes-Benz X-Class Power X 250 d 4MATIC AT Teknik Özellikleri

Mercedes-Benz

Power X250d 4MATIC AT

Motor silindir sayısı/ Sırası

4/ Sıralı

Motor hacmi

2298 cm³

Maksimum güç BG (kW)*

190 (140) / 3750 dev/dak

Maksimum tork Nm*

450 / 1500-2500 dev/dak

Azami hız

175 km/h

Standart lastikler

255/55 R19

Şanzıman

7 ileri otomatik

Çekiş tipi

4x4 (Seçilebilir)

Frenler ön / arka

disk / disk

CO2 emisyonları karma*

209 gr/km

Yakıt tüketimi minimum / karma*

6,9lt /7,9lt

 

 

1 Belirtilen değerler, öngörülen ölçüm yöntemine ( [AT] 715/2007 sayılı direktifin halen geçerli olan şekline) göre belirlenmiştir. 1999/94/AT yönetmeliğinin geçerli olan metnine göre hatırlatmalar: Bilgiler münferit bir araç için geçerli olmayıp bir teklifin parçasını oluşturamaz, sadece çeşitli araç tipleri arasında karşılaştırma yapma amaçlıdırlar. Yakıt tüketimi ve emisyon değerleri araç tipine ve egzoz kademesi seçimine bağlıdır. 1999/94/AT yönetmeliği uyarınca CO2 emisyonları belirlenirken, yakıt veya diğer enerji kaynaklarının üretimi ve tedariki ile üretilen CO2 emisyonları dikkate alınmamaktadır.

 
Hidromek'in Kurucusu Hasan Basri Bozkurt Vefat Etti
 
Güvenle Seyahat Etmek İçin Neler Yapmak Gerekiyor?
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
2019 Uluslararası Yılın Kamyonu F-Max Logitrans Fuarı'nda
Ford Otosan’ın ağır ticari markası Ford Trucks, bu yıl 14-16 Kasım tarihlerinde ...
ZF 2018 Yılını Yeni Ödülle Taçlandırdı
ZF, Frost & Sullivan’ın 2018 En İyi Avrupa Otomotiv Satış Sonrası Şirketi ...
Iveco Türkiye, Üst Yapıcılara En Yeni Araçlarını ve Yeni Özel Portalını Tanıttı
IVECO, İstanbul’da iki yılda bir düzenlediği Üst Yapıcılar toplantısına ...
 
Tırsan Finanstan İster Euro İster TL
Türk treyler sektörünün 41 yıldır aralıksız lideri Tırsan, 2015 yılında ...
Isuzu Novociti Life 3. Ödülünü Polonya’dan Aldı
Anadolu Isuzu’nun Türkiye’de ürettiği ödüllü midibüsü Isuzu Novociti Life’ye ...
Lastik-İş Sendika Başkanı Karacan Silahlı Saldırıya Uğradı
Lastik İş Genel Başkanı Abdullah Karacan, Sakarya'da bulunan bir lastik ...
 
Sarp Gümrük Müdürlüğü'nde 3 Gün Enerji Kesintisi
UND'nin Ticaret Bakanlığı Gümrükler Genel Müdürlüğünden almış olduğu bilgiye ...
32 Milyar Dolar İhracat Hedefi
Türk otomotiv sanayii, 2018 yılının sona ermesine iki ay kala ihracat ...
"Kamyonlara Şerit Denetimi Yapılmalı"
Ekin Teknoloji’nin Yönetim Kurulu Başkanı Akif Ekin, trafikte denetlemenin ...
 
Nuray PEKCAN
ÇOK ÇALIŞMAYA HAZIR MIYIZ?
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
Gelecekte Ülkemizin Uluslararası Bir Lojistik Üs Konumuna Geleceği Öngörülmekte…
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Covıd-19 Virüsü Kaynaklı Küresel Salgının Ticari Sözleşmelere Etkisi
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
kamyonum
dikkat
kamyoncu
Kamyon
haberler
src
treyler
türkiye
news