GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Yurt Dışında Mahsur Kalan Sürücüler Sayısal Takograf Kart Teminini  Uzaktan Başvuru Yöntemi ile Gerçekleştirebilecek
Yurt Dışında Mahsur Kalan Sürücüler Sayısal Takograf Kart Teminini Uzaktan Başvuru Yöntemi ile Gerçekleştirebilecek
Van Büyükşehir Belediyesi İlaçlama Çalışmalarına Hız Verdi
Van Büyükşehir Belediyesi İlaçlama Çalışmalarına Hız Verdi
Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
17 Nisan 2019 Çarşamba - 15:08

Mercedes-Benz Türkiye’de Yeniden Yapılanıyor

Mercedes-Benz Türk’ün ana şirketi Daimler AG, yeni mobilite çağının sunduğu fırsatları daha iyi değerlendirebilmek, müşteri memnuniyetini ön planda tutup, ürün ve hizmet tedarikçisi olarak sektördeki konumunu daha da güçlendirmek için yeni bir kurumsal yapıyı hayata geçiriyor.

Mercedes-Benz Türkiye’de Yeniden Yapılanıyor

Daimler AG hissedarlarının 22 Mayıs 2019’da gerçekleşecek olan Olağan Genel Kurul Toplantısı onayına tabi olan bu yapı ile gelecekte Daimler AG çatısı altında yasal olarak bağımsız üç şirket olacak. Otomobil ve Hafif Ticari Araç grubu, “Mercedes-Benz AG”, Kamyon ve Otobüs grubu, “Daimler Truck AG” ve Daimler Finansal Hizmetler grubu ise “Daimler Mobility AG” şirketleri altında toplanacak. Her üç şirketin merkezi de Almanya’nın Stuttgart kentinde bulunacak. Daimler AG, üç şirket için ana şirket olmaya devam ederken, strateji ve kurumsal yönetim gibi üst seviye yönetsel faaliyetler ile şirketler arası iş hizmetlerini sağlayacak. Şirketin bu stratejik yeniden yapılanması, “Project Future” olarak adlandırılıyor.

“Project Future” uygulaması kapsamında Daimler’in tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’deki yapılanması da değişirken; Otomobil ve Hafif Ticari Araçlar ile Kamyon ve Otobüs gruplarının faaliyetleri 2 ayrı şirket yapısı altında devam edecek. Bu kapsamda Mercedes-Benz Türk, Kamyon ve Otobüs ürün gruplarının faaliyetlerini mevcut şirket yapısında sürdürmeye devam edecek. Otomobil ve Hafif Ticari Araçlar ürün gruplarının faaliyetleri ise yeni kurulan “Mercedes Benz Otomotiv Ticaret ve Hizmetler A.Ş.” şirketi bünyesinde yürütülecek. Otomobil ve Hafif Ticari Araçlar ürün gruplarının faaliyetlerinin yeni şirkete devrinin, Mercedes Benz Otomotiv Ticaret ve Hizmetler A.Ş.’nin faaliyete geçeceği 1 Ocak 2020 tarihine kadar tamamlanması hedefleniyor. Daimler Finansal Hizmetler Grubu’nun Türkiye operasyonlarını yürütmek üzere 2000 yılında kurduğu Mercedes-Benz Türk Finansal Hizmetler A.Ş. ise bugünkü gibi bağımsız bir şirket olarak Türkiye’deki müşterilerine araç alımlarında finansman hizmeti vermeye devam edecek.

Süer Sülün: “Bu değişim geleceği tasarladığımız bir yolculuğun başlangıcı olacak.”

Mercedes-Benz Türk İcra Kurulu Başkanı Süer Sülün: “Mercedes-Benz Türk olarak, bugün Türkiye’nin en büyük yabancı sermayeli şirketlerinden biriyiz. Ana şirketimiz Daimler AG’nin başlatmış olduğu Project Future değişim programı kapsamında, biz de Türkiye’de bulunan yeni yapılandırma için bu senenin başından beri çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bize daha fazla iş özgürlüğü sağlayan, pazara ve müşterilerimize odaklanmamıza daha çok fırsat veren ve işimizin başarısına tamamen odaklanmamızı sağlayan bu dönüşüm hem markamız, hem müşterilerimiz, hem de tedarikçilerimiz için geleceği tasarladığımız bir yolculuğun başlangıcı olacak.” diye ifade etti.

Yeni mobilite çağı için yepyeni bir kurumsal yapı

Yeni kurumsal yapı, Mercedes-Benz Türk’ün ana şirketi olan Daimler AG’nin yeni ve özelleştirilmiş müşteri ihtiyaçları ve yeni mobilite çağına hazırlandığı kapsamlı bir stratejinin bir parçası olarak ön plana çıkıyor. Daimler, premium araç sektöründe ana işini güçlendirip, gelecekte daha da ön plana çıkacak teknolojilere yatırımlarını sürdürüyor; çevik ve inovasyon dostu bir kurum kültürü geliştiriyor.

Daimler’in yeni kurumsal yapısı, Temmuz 2018’de Yönetim Kurulu ve Denetim Kurulu tarafından onaylandıktan sonra, artık uygulama aşamasında. Bu yapı 22 Mayıs 2019 tarihli Olağan Genel Kurul Toplantısı’nda Daimler AG hissedarları tarafından onaylanacak.

Dünyanın en büyük ve en başarılı otomobil ve ticari araç üreticilerinden biri olan Daimler, kuruluşundan bu yana geçen 130 yılda, kurumsal yapısını sürekli yeni fırsatları değerlendirmek ve değişime cevap vermek için uyarladı. Project Future, Daimler’in şirket tarihindeki en kapsamlı yeniden yapılanma olarak konumlandırılıyor. Ayrıca şirket büyüklüğü, gelir ve çalışan sayısı kapsamında bu değişim, bir Avrupa firmasında yapılmış en büyük yeniden yapılanmalarından biri olarak kayda geçiyor.

 
Masslink ve Flexribbon Kolaylık Getiriyor
 
Kordsa ve Continental, Lastik Endüstrisini Dönüştürüyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Masslink ve Flexribbon Kolaylık Getiriyor
PRYSMIAN, MassLink ve FlexRibbon markalı fiber optik kabloları ile fiber ...
Kadınlar Kilidi Kırıyor
KPMG Türkiye, iş dünyasında kadın yöneticilerin varlığına ayna tuttuğu ...
ZF'nin Otonom ve Elektrikli Yenilikleri Bauma'da
ZF, Bauma Fuarı’nda geleceğin inşaat alanları için en önemli inovasyonlarını tanıttı.
 
DAF, GÖZÜNÜ İNŞAATA DİKTİ
Çekici segmentinde Avrupa pazar lideri olan DAF, gözünü inşaat sektörüne ...
UND, Yılın Sürücülerini Arıyor
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND), yılın sürülerini ödüllendirecek. ...
Ataşehir'de Trafik Kısmi Olarak Kapatılacak
THY Avrupa Ligi'nde Fenerbahçe Beko ile Litvanya'nın Zalgiris Kaunas takımları ...
 
DAF Trucks, Türkiye’nin En İyi Kamyon Sürücüsünü Arıyor
Türkiye’nin en iyi kamyon sürücüsü kim? Peki Avrupanın en iyi sürücüsü ...
Havaş İki Kat Büyüdü
Türkiye’de havacılık sektörünün önemli markalarından Havaş, açık ve kapalı ...
Candan Çilingiroğlu TAİDER Yönetim Kurulu Başkanı Seçildi
Aile İşletmeleri Derneği’nin 7. Genel Kurul toplantısı 14 Nisan 2019 tarihinde ...
 
Nuray PEKCAN
ÇOK ÇALIŞMAYA HAZIR MIYIZ?
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
Gelecekte Ülkemizin Uluslararası Bir Lojistik Üs Konumuna Geleceği Öngörülmekte…
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Covıd-19 Virüsü Kaynaklı Küresel Salgının Ticari Sözleşmelere Etkisi
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
news
treyler
sondakika
fahrer
bus
kamyonum
src
kamyoncu
türkiye