Advertisement
Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
mars, mars lojistik,
16 Ağustos 2018 Perşembe - 09:33

Mercedes-Benz Travego 16 SHD ve Travego 16 SHD 2+1 Türkiye Pazarına Sunuluyor

Türkiye’de şehirler arası otobüs sektörünün öncüsü ve lideri olan Mercedes-Benz Türk’ün amiral gemisi Travego; ileri teknolojisi, benzersiz tasarımı, üstün konforu ile geleceği şekillendiriyor. 2016’da tamamen yenilenen Travego 15 SHD’yi takiben yeni Travego 16 SHD ve Travego 16 SHD 2+1 modellerinin 2018’in son çeyreğinde Türkiye pazarına sunulması planlanıyor.

Mercedes-Benz Travego 16 SHD ve Travego 16 SHD 2+1 Türkiye Pazarına Sunuluyor

Yeni tasarım ile daha güçlü, dinamik ve etkileyici görünüm

2016’da tasarlanan ön ızgarası, arka motor kapağı, ön ve arka farları sayesinde daha güçlü, dinamik ve etkileyici bir görünüme sahip olan yeni Travego, aerodinamik tasarımı ile yakıt tasarrufuna ve verimliliğe katkı sağlıyor. Sahip olduğu alüminyum alaşımlı jantlar, Travego’nun görsel zenginliğini artırıyor ve aracın ağırlığını azaltarak yakıt ekonomisine katkıda bulunuyor. Yıkama özellikli Bixenon ön farlar, LED gündüz farları ve LED teknolojili arka farlar daha iyi görmeyi ve fark edilmeyi sağlayarak enerji verimliliğini artırıyor.

Yakıt ekonomisi ve ekolojik kazanım

3,99 m yüksekliğindeki Travego’nun 2 farklı uzunluk seçeneğinde 3 farklı modeli bulunuyor.

  • 2+2 koltuklandırma düzenindeki Travego 15 SHD, 46 yolcu kapasitesi ile 12,3 m uzunluğundayken,
  • 2+2 koltuklandırma düzenindeki diğer bir model olan Travego 16 SHD, 50 yolcu kapasitesi ile 13,1 m,
  • Travego 16 SHD 2+1 ise, 41 yolcu kapasitesi ile 13,1 m uzunluğunda.

Travego 15 SHD 315 kW (428 PS), Travego 16 SHD ve Travego 16 SHD 2+1 modelleri ise 335 kW (456 PS) gücünde Euro 6 normuna uygun 6 silindirli OM 470 FE (Yakıt Verimliliği Paketi) motora sahip. Yüksek verim ve performansla çalışan bu motor, egzoz emisyonlarını düşürürken daha fazla yakıt tasarrufunu da beraberinde getiriyor. Mercedes-Benz için özel geliştirilen Euro 6 motor ile entegreli sulu retarder sayesinde, retarder yağı ortadan kalkıyor ve böylelikle yağ değişim maliyeti ile ilave ağırlık azaltılıyor.

Travego 15 SHD’de Mercedes-Benz GO 210-6, Travego 16 SHD ve Travego 16 SHD 2+1 modellerinde ise Mercedes-Benz GO 230-6 manuel şanzıman standart olarak sunulurken; Mercedes-Benz GO 250-8 PowerShift otomatikleştirilmiş şanzıman da tüm modellerde opsiyonel olarak sunuluyor.

Çekici aerodinamik tasarımı, hafifletilmiş ve yüksek hızlarda otomatik alçalan araç karoserisi, yakıt ekonomisine önemli ölçüde katkıda bulunuyor.

En üst düzeyde konfor

Travego hem sürücüsüne hem de yolcusuna en üst düzeyde konfor sunmaya devam ediyor. Aracın ön kapısındaki genişletilmiş açılı giriş ile yolculara daha rahat bir biniş sunarken, basamakta yer alan ışıklı Mercedes-Benz logosu yolcuları konfora davet ediyor. Travego 15 SHD’de 2.100 mm, Travego 16 SHD ve Travego 16 SHD 2+1’de 1.950 mm olan iç yükseklik ferah bir seyahat ortamı sunuyor.

Ayrıca Travego 15 SHD’de 10,7 m3, Travego 16 SHD ve Travego 16 SHD 2+1 modellerinde ise 14,0 m3 kullanılabilir bagaj hacmi bulunuyor.

Daha geniş hacimli paket rafları, kaliteli yeni tip kumaşlar, özel tasarım yan duvar kumaşı, paket rafı altında boydan boya konumlandırılan alüminyum dekor parçalarıyla uyumlu servis setleri ve LED teknolojili ambiyans aydınlatma, hoş bir atmosfer sunuyor. 2+2 koltuk düzenindeki Travego 15 SHD ve Travego 16 SHD için özel tasarlanmış, yüksekliği ayarlanabilir ve yan parçaları katlanabilir baş dayamalı Mercedes-Benz Luxline koltuklar ve Travego 16 SHD 2+1’de kullanılan entegre baş dayamalı Mercedes-Benz Lounge koltuklar yolcu konforunu seyahat sırasında en üst düzeye çıkarıyor. 2+2 koltuk düzenindeki araçlarda bulunan yana doğru kaydırılabilen koltuklar, rahatlık hissini artırırken; tüm modellerde bulunan parke görünümlü zemin ortama şık ve sıcak bir hava katıyor. Travego 15 SHD’deki podest yapısından farklı olarak, Travego 16 SHD ve Travego 16 SHD 2+1 modelleri düz zemin ile sunuluyor.

Travego 15 SHD’de 32 kW, Travego 16 SHD ve Travego 16 SHD 2+1’de 39 kW soğutma kapasitesine sahip olan çift bölge (dual zone) kontrollü klima sistemi, otobüs içerisindeki sıcaklığı eşit miktarda dağıtarak tüm yolcular için en üst düzey konfor koşullarını yaratıyor.

Travego 16 SHD 2+1’de standart olarak bulunan koyu renk yan camlar, 2+2 koltuk düzenindeki diğer modellerde opsiyonel olarak sunuluyor.

Konforlu sürüş için yeni teknolojiler

Travego’nun 2016’da tasarlanan kokpiti, modern gösterge paneli ve renkli ekranı, sürücüsüne hem modern bir atmosfer hem de rahatlık sunuyor. Ergonomik, kokpitle uyumlu tasarıma sahip ve erişimi kolay butonlar sürücünün tüm kontrolü elinin altında bulundurmasını sağlıyor. Deri kaplı direksiyon simidi, zarif tasarımı ile sürüş keyfine katkıda bulunurken direksiyon üzerindeki çok fonksiyonlu düğmelerle sürücü araçla ilgili tüm verilere rahatça ulaşabiliyor. Klima kontrol ünitesi, sürücü ve yolcu bölgelerini ayrı kumanda etme imkânı sunuyor ve dijital ekranı sayesinde kolayca kontrol edilebiliyor. Mercedes-Benz otobüsler için tasarlanan Otobüs Multimedya Sistemi (CMS), 7” geniş ve parlak ekranıyla tamamen yeni, modern ve ergonomik olarak tasarlandı. CMS, dâhili bluetooth modülü ile güvenli telefon görüşmelerini mümkün kılarken; geri görüş kamerası görüntüsü, geri vites devreye girdiğinde otomatik olarak CMS ekranına aktarılıyor. Yeni eklenen start-stop butonu da sürüş konforunu artıran özelliklerden biri olarak öne çıkıyor.

Sürüş konforunun yanı sıra geniş sürücü yatma yeri ve kliması, sürücüye dinlenirken de en üst düzeyde konfor sağlıyor.

Aktif ve pasif güvenlik sistemleri ile sınıfının öncüsü

Travego birçok güvenlik sistemini standart donanım olarak sunuyor:

  • Ön Çarpışma Koruyucusu (FCG) sayesinde, olası bir çarpışma durumunda çarpışılan aracın otobüsün altına girmesi önlenerek, tüm sürücü bölmesi özel bir çerçeve yapısı içinde komple arkaya doğru itiliyor ve sürücünün korunması sağlanıyor.
  • Aktif Acil Fren Sistemi 4 (ABA 4) sayesinde, önde yavaş giden veya duran bir araca arkadan çarpma riski azaltılıyor. Sistem herhangi bir tehlike algıladığı anda, sürücüyü uyarıp frenleme uygulayarak arkadan çarpma riskini veya kaza kaçınılmazsa yaşanan kazanın verebileceği hasarı azaltılıyor.
  • Adaptif Hız Sabitleyici (ACC) ile, ABA 4’e entegre olarak sürücü tarafından belirlenen takip mesafesine riayet edilirken, güvenlik mesafesinin aşılması durumunda araç frenlenerek sadece güvenlik değil; konfor da artırılıyor.
  • Şerit Takip Asistanı (SPA) ile ise, aracın istem dışı şerit değiştirdiği algılandığı takdirde, sürücü koltuğu şerit ihlali yapılan tarafa doğru hissedilir bir şekilde titretilip sürücü uyarılıyor.
  • Lastik Basınç İzleme Sistemi (TPM) sayesinde, lastiklerin hasar görmesi önlenerek hem güvenlik hem de maliyet avantajı sağlanıyor.
  • Antiblokaj Fren sistemi (ABS) ile, tekerleklerin frenleme anında kilitlenmesi engelleniyor.
  • Elektronik Stabilite Programı (ESP) ile savrulma önlenerek virajlarda ve ani manevralarda güvenlik sağlanıyor.
  • Patinaj Önleyici Sistem (ASR) sayesinde, hızlanma anında çekici tekerleklerin kayması engellenerek buzlu yollarda dahi güvenli kalkış imkânı sağlanıyor.
  • Elektronik Fren Sistemi (EBS) ve Fren Destek Sistemi (BAS) ile de her koşulda dengeli frenleme sunuluyor.

Mercedes-Benz Türk’ün yaygın servis ve yedek parça ağıyla da Türkiye’nin her yerinde kullanıcısının yanında yer alan Mercedes-Benz Travego; 60.000 km olan uzun bakım aralığı, düşük bakım maliyetleri ve düşük yakıt tüketimi ile bir kez daha rakiplerinden ayrışıyor.

 
Okt Trailer, IAA 2018 İçin Ziyaretçilerini Meraklandırıyor!
 
''İş Adamı ve Resmi Pasaportların Vizesi Kaldırılıyor''
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Okt Trailer, IAA 2018 İçin Ziyaretçilerini Meraklandırıyor!
Üst yapı ve treyler sektörünün öncü firmalarından OKT Trailer, “Bizim ...
"Bunu Bir Meydan Okuma Olarak Gördüm"
LPG tanker sürücü olmak isteyen Fatma Bilici, Shell&Turcas’ın yarattığı ...
"iş Dünyası Azimle Destek Olmaya Kararlıdır"
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) ve Türk Sanayicileri ve İş İnsanları ...
 
Türk Karayolu Taşımacıları Çin Pazarı İçin Hazır!
Türkiye-Çin Karayolu Çalıştayı 8 Ağustos 2018 tarihinde Pekin’de gerçekleşti. ...
Mercedes-Benz X-Class ve Sprinter Okul Servisi, Filo Müşterileri ile Buluştu!
Mercedes-Benz Türk Hafif Ticari Araçlar, Güsem Yeşil Vadi’de düzenlenen ...
Mercedes Teslimatları Hız Kesmiyor!
Mercedes-Benz Türk otobüs teslimatları Ağustos ayında da ara vermeden devam ediyor.
 
Polonya Belediyesi’nin Tercihi Yeni Isuzu Novociti Life
Anadolu Isuzu’nun Ar-Ge mühendisleri tarafından geliştirilen ve Türkiye’deki ...
PPG’nin Ford’la İş Birliği Tüm Dünyayı Kapsıyor"
Dünyanın önde gelen otomotiv boya ve yüzey kaplama şirketi PPG, Bursa’daki ...
Tırsan 3 Kategoride 3 İnovasyonla Aday
Türkiye’nin 41 yıldır lider treyler üreticisi Tırsan, Avrupa’nın en prestijli ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Treder Zirvesi Sektörün Gelişimini Sergiledi
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
0
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
0
  YAZARLAR
Dr. Can Baydarol
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Özgür Şener
 Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
0
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ekonomi
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Akü
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
Kamyon
kamyoncu
kamyonum
truck
dikkat
fahrer
türkiye
şoför
sondakika