Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum, iveco, özgözde, daily, s-way
youtube, kamyonum, trucks, kamyonet,
kamyonumpazar, truckmarket, alışveriş, kamyonumdergisi
Macaristan Uluslararası Taşımalar İçin Elektronik Kayıt Sistemi Başlattı
Macaristan Uluslararası Taşımalar İçin Elektronik Kayıt Sistemi Başlattı
Ford Trucks Genel Müdür Yardımcısı Serhan Turfan, 'Ford Trucks Olarak 2021’de de Müşterilerimize En İleri Teknolojileri Sunmaya Devam Edeceğiz'
Ford Trucks Genel Müdür Yardımcısı Serhan Turfan, "Ford Trucks Olarak 2021’de de Müşterilerimize En İleri Teknolojileri Sunmaya Devam Edeceğiz'
English
Schaeffler Starts Mass Production Of Electric Motors

Schaeffler Starts Mass Production Of Electric Motors

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
30 Kasım 2020 Pazartesi - 18:16

Mercedes-Benz Eactros ve Mercedes-Benz Genh2 Kamyon’a 2021 Kamyon İnovasyon Ödülü

International Truck of the Year (IToY – Uluslararası Yılın Kamyonu) jürisinin verdiği karara göre, elektrikli geleceğin en yenilikçi kamyonları Mercedes-Benz yıldızı taşıyor. Jüri, prestijli 2021 Kamyon İnovasyon Ödülü’nü Mercedes-Benz’in iki elektrikli kamyonu olan batarya elektrikli Mercedes-Benz eActros’a ve yakıt hücreli konsept araç Mercedes-Benz GenH2 Kamyon’a verdi.

Mercedes-Benz Eactros ve Mercedes-Benz Genh2 Kamyon’a 2021 Kamyon İnovasyon Ödülü


International Truck of the Year (IToY – Uluslararası Yılın Kamyonu) jürisi, Mercedes-Benz’in tamamen elektrikli kamyonlarına prestijli bir ödül verirken, e-mobilite konusunda benimsenen kapsamlı yaklaşımı da övdü. Şehir içi dağıtımda kullanılmak üzere 2018’de lanse edilen batarya elektrikli eActros, o tarihten bu yana yapılan yoğun müşteri testlerini başarıyla geçti; seri üretime 2021’de başlanması planlanıyor.Zorlu uzun yol operasyonları için tasarlanan yakıt hücreli konsept Mercedes-Benz GenH2 Kamyon Eylül 2020’de dünyaya tanıtıldı; müşteri testlerine 2023’te, seri üretime ise önümüzdeki on yılın ikinci yarısında başlanması planlanıyor.

Avrupa ve Güney Afrika’nın önde gelen kamyon dergilerini temsil eden 25 ticari araç editörü ve kıdemli gazeteciden oluşan IToY jürisi, özellikle açıkça ifade edilmiş uzun vadeli bir stratejiye dayanan e-mobilite hakkındaki kapsamlı yaklaşıma dikkat çekti. Ödül, Daimler Truck AG Yönetim Kurulu Başkanı ve Daimler AG Yönetim Kurulu Üyesi Martin Daum ve Daimler Truck AG’nin Geliştirme, Satın Alma ve Çin Bölgesi’nden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Sven Ennerst’e 30 Kasım 2020’de dijital ortamda verildi.

Daimler Trucks, ağır sınıf elektrikli kamyonu şehir içi dağıtım konseptiyle 2016’da ilk kez lanse eden üretici oldu. 2018’de Mercedes-Benz eActros prototipinin tanıtımı yapıldı ve aynı yıl kapsamlı müşteri testlerine başlandı. Seri üretimine 2021’de başlanması planlanan Mercedes-Benz eActros 200 kilometreden fazla bir menzile sahip olacak. Daimler Trucks, zorlu uzun yol taşımacılığı için geliştirilen, 1,000 kilometre ve üzerinde menzil sunan, yakıt hücreli bir konsept kamyon olan Mercedes-Benz GenH2 Kamyon’u Eylül 2020’de tanıttı. Müşteri testlerine 2023’te ve seri üretime önümüzdeki on yılın ikinci yarısında başlanması planlanıyor.

Martin Daum, “Yılın Kamyonu Jürisi’nin, Mercedes-Benz eActros’u ve Mercedes-Benz GenH2 Kamyon’u prestijli 2021 Kamyon İnovasyon Ödülü ile takdir etmiş olmasından onur ve gurur duyuyoruz. Kelimenin tam anlamıyla yerel CO2 nötr olan, batarya ve hidrojen bazlı yakıt hücrelerine dayanan teknolojilere odaklanma stratejisiyle doğru yolda olduğumuz onaylanmış oldu. Bu kombinasyon sayesinde müşterilerimize kullanımlarına göre en iyi araç seçeneklerini sunabiliyoruz. Son yıllarda eActros sayesinde yerel CO2 nötr şehir içi dağıtımın mümkün olduğunu gösterdik. Mercedes-Benz GenH2 Kamyon ile ağır sınıf yakıt hücreli kamyonlarla, esnek ve zorlu şartlarda uzun yol taşıma konseptimizi de sunduk” dedi.

Daimler Trucks bu yıl Eylül ayında, şehir içi dağıtımdan uluslararası uzun yol taşımacılığına kadar araçlarının elektrikli hale getirilmesi için benimsediği teknoloji stratejisini açıklayarak, Paris İklim Anlaşması’nın hedeflerine olan bağlılığını bir kez daha ifade etmiş oldu. Daimler Trucks’ın, bu kapsamlı yaklaşımın bir parçası olarak dünya çapında yeni modüler platform mimarisi olarak tanıttığı ePowertrain de jürinin takdirini topladı.

Mercedes-Benz eActros: Şehir içi dağıtıma yönelik, yerel CO2 nötr alternatif

Mercedes-Benz eActros’un prototipten seri üretilecek bir araca dönüştürülmesi sürecinde müşteri testlerinin sonuçlarından yararlanıldı. Şimdiye kadar elde edilen sonuçlar, sadece batarya ve elektrikle çalışan eActros’un sürdürülebilir ağır sınıf dağıtım için çok uygun bir araç olduğunu ortaya koydu. Kullanılabilirlik ve performans açısından geleneksel dizel kamyonlardan hiçbir şekilde geri kalmıyor. Ancak eActros, seri üretime geçildiğinde, menzil, güç ve güvenlik gibi konularda mevcut prototipten çok daha üstün olacak. Seri üretim Mercedes-Benz eActros, taşıma kapasitesi açısından da geleneksel Mercedes-Benz Actros ile aynı seviyede olacak. Mercedes-Benz eActros, iki ve üç akslı kamyon olarak piyasaya sürülecek. Daimler Trucks bu kamyonu, rota analizleri, olası sübvansiyonların kontrol edilmesi, operasyonel filo entegrasyonu desteği ve uygun şarj altyapısı çözümlerinin geliştirilmesi olmak üzere, elektrikli mobilite danışmanlık hizmeti dâhil bütünsel bir ekosistem olarak sunacak.

Daimler Trucks 2020’de önceden planlanabilen güzergahlarda enerji tasarrufu sağlayan düzenli seferlere yönelik olarak tasarlanmış, tamamen bataryayla çalışan bir uzun yol kamyonu olan Mercedes-Benz eActros LongHaul’un da tanıtımını yaptı. Daimler Trucks, Mercedes-Benz eActros Long Haul’un 2024’te seri üretime hazır olacağını düşünüyor. Batarya bir defa şarj edildikten sonra menzili yaklaşık 500 kilometre olacak.

Mercedes-Benz GenH2 Kamyon: Zorlu şartları karşılayan ve esnek uzun yol taşımacılığı için tasarlanmış yakıt hücreli konsept kamyon

Daimler Trucks’ın ürün geliştirme mühendisleri, Mercedes-Benz GenH2 Kamyon’u çekiş gücü, menzil ve performans açısından geleneksel Mercedes-Benz Actros uzun yol kamyonlarının özelliklerine dayanarak geliştirdi. Örneğin, seri üretilen Mercedes-Benz GenH2 Kamyon’un katar ağırlığı 40 ton, taşıma kapasitesi 25 ton olacak. Bu kadar yüksek taşıma kapasitesini ve uzun menzili mümkün kılan iki özel sıvı hidrojen tankı ve özellikle güçlü yakıt hücresi sistemi GenH2 Kamyon konseptinin temelini oluşturuyor. Daimler Trucks’ın sıvı hidrojeni (LH2) tercih etmesinin nedeni, sıvı hidrojenin hacmine oranla enerji yoğunluğunun, gaz halindeki hidrojene kıyasla çok daha yüksek olması. Böylece yakıt hücreli kamyonlarda sıvı hidrojen kullanan tanklar çok daha küçüktür ve düşük basınç nedeniyle çok daha hafiftir. Bu sayede kamyonun kargo hacmi ve taşıma kapasitesi daha yüksek olabiliyor. Aynı zamanda daha fazla hidrojen taşınabildiği için, kamyonun menzili de önemli oranda artıyor. Bu özellikler Mercedes-Benz GenH2 Kamyon’u, tıpkı geleneksel dizel kamyonlar gibi, bir günden uzun süren, önceden planlaması zor olan ve günlük enerji tüketimi yüksek olan uzun yol taşımacılığına uygun bir kamyon haline getiriyor.

 
TOBB Türkiye İklimlendirme Meclisi, Covid-19 Aşısının Taşınması ve Saklanması Konusunda Görev Bekliyor
 
Gıda ve İlaç Taşımalarına 1000 Adet Slovenya Transit Geçiş Belgesi
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
TOBB Türkiye İklimlendirme Meclisi, Covid-19 Aşısının Taşınması ve Saklanması Konusunda Görev Bekliyor
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) Türkiye İklimlendirme Meclisi ...
Keçiören’de 5 Yeni Kütüphane Hizmete Açılacak
Keçiören Belediye Başkanı Turgut Altınok, ilçedeki kütüphanelerin sayısını ...
OSS Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Ziya Özalp, "Sektörümüzün Büyümeye Devam Ettiğini Gözlemliyoruz"
Otomotiv Satış Sonrası Ürün ve Hizmetleri Derneği (OSS), Ekim Ayı Sektörel ...
 
Macaristan Transit Geçiş Belgesi Sayıları Arttırıldı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, 2021 yılı için temin edilecek olan transit ...
Keçiören’in Yeni Serası Yakında Üretime Başlayacak
Keçiören Belediye Başkanı Turgut Altınok, Keçiören Ovacık bölgesine kurulan ...
Kazakistan Transit Geçiş Belgeleri Tükenmek Üzere
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND), Kazakistan transit geçiş belgelerinin ...
 
Malzeme İndiren Kamyondan İçinde 25 Bin Lira Olan Çantayı Çaldılar
İzmir’de, bir kamyondan dükkana malzeme indirildiği esnada aracın kapısını ...
200 Adet Letonya İlave Geçiş Belgesi Kullanıma Açılacak
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND), Letonya tarafından 200 adet ...
Başkan Altınok: Alo Çöp Acil Gece Gündüz Hizmette
Keçiören Belediye Başkanı Turgut Altınok, evsel atıkların adreslerden ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Hayaller ve Hayatlar
  YAZARLAR
Dr. Deniz Yıldız
Dr. Deniz Yıldız
Lojistikte Aşı Yolculuğu
Prof. Dr. Birol Erkan
Prof. Dr. Birol Erkan
Türk Lojistiği Geleceğe Hazır mı?
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Bir Gün Ülkemizde Yabancı Kamyoncular da Olabilir mi?
Emre ELDENER
Emre ELDENER
Ülkeye Faydalı Yatırımı Destekliyoruz
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Demiryolu ile Eşya Taşımacılığı
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?
0
Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
lkw
news
şoför
treyler
kamyoncu
haberler
sondakika
truck
src