Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum, iveco, özgözde, daily, s-way
man, kamyonumdergisi, mantrucks, mankamyon, mankampanya
ford, kamyon, trucks, başer, fordbaşer, fordkamyon, kamyoncu,
KAMYONUM,OTOBÜSÜM,YALÇIN DORSE
Yeni Discovery Sport Plug-In Hybrid Türkiye’de Yollarla Buluşuyor
Yeni Discovery Sport Plug-In Hybrid Türkiye’de Yollarla Buluşuyor
Başkan Altınok Sağlık Çalışanlarına Ziyarette Bulundu
Başkan Altınok Sağlık Çalışanlarına Ziyarette Bulundu
English
İbrahim Kaya, Chairman Of Alibey Logistics Board:  ''The Ones Working With A Foreign Plate Have Different Rights From Us''

İbrahim Kaya, Chairman Of Alibey Logistics Board: ''The Ones Working With A Foreign Plate Have Different Rights From Us''

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
10 Haziran 2017 Cumartesi - 13:05

Mercedes-Benz Arocs 3363 LS - 120 Ton Çekici Türkiye Pazarında

2016 yılı itibarıyla Euro 6 dünyasına yepyeni ürünler sunan Mercedes-Benz Türk, yeni Euro 6 ürün ailesinden Arocs 3363 LS 120 tonluk çekicisinin teslimatlarına da başladı. Aks konfigürasyonu, kabin genişliği, güvenlik donanımları ve motoru bakımından özel bir araç olan Mercedes-Benz Arocs 3363 LS, ağır nakliye segmentinin ihtiyacına en iyi cevabı veren üstün donanımı hidrolik sistemli Turbo Retardar kavramayı içinde barındırıyor.

Mercedes-Benz Arocs 3363 LS - 120 Ton Çekici Türkiye Pazarında

Üstün Donıma Sahip

Mercedes-Benz; Avrupa pazarında yıllardır çok güçlü olduğu ve üstün ürünler sunduğu ağır nakliye segmentinde, Türkiye pazarında da güçlü ürünleriyle yer alıyor. Bu çerçevede yeni Euro 6 ürün ailesinden Arocs 3363 LS 120 tonluk çekicisiyle sektörün ve müşterilerinin ihtiyacına yönelik, teknolojik, rekabet gücünü artıran ve üstün özellikler sağlayan çözümler sunuyor. Ağır nakliye segmentinin ihtiyacına en iyi cevabı veren üstün donanımı hidrolik sistemli Turbo Retardar kavramayı içinde barındıran özel bir araç olan Mercedes-Benz Arocs 3363 LS; aks konfigürasyonu, kabin genişliği, güvenlik donanımları ve motoru bakımından da özel bir araç.

Arocs 3363 LS 120 ton çekici, Mercedes-Benz marka 9 tonluk ön aksı ve 13.4 tonluk cerli arka aksları ile ağır nakliye sektörünün ihtiyacına uygun akslarla üretildi. Arka iki akstan tahrikli Arocs 3363, 6x4 aks konfigürasyona sahip bir araçtır. 4,83 aks tahvil oranıyla ağır yüklerde ihtiyaç olan yüksek tork iletimi ve yüksek performansıyla ağır nakliye kullanıcılarına hitap eder. Bu araca sahip sürücüler 4 körüklü arka aks sayesinde konforlu ve güvenli sürüş yaparlar.

  İleri Güvenlik Sistemleri

 Arocs 3363 LS, yüksek tavanlı ve 2.5 m    genişliğindeki büyük kabini, konforlu çift yatağı  sayesinde şoförü için kabin içerisinde konforlu ve  ferah bir yaşam alanı sunar. Direksiyondan  kumanda edilen vites, start-stop düğmesi, çok  fonksiyonlu direksiyon simidi, ergonomik sürücü  paneli; ESP, şerit takip asistanı, aktif fren sistemi,  yorgunluk algılama asistanı gibi ileri güvenlik  sistemleri bu araçta mevcut.

 

120 Ton Yük Çekme Kapasitesine Sahip

Bu aracın motoru 625 beygir gücüne, 3.000 Nm tork üreten, 15.6 lt hacimli Mercedes-Benz’in en yüksek performanslı motorudur. Araç, kendi ağırlığı ve semi treylerin ağırlığı dahil toplamda 120 ton yük çekme kapasitesine sahiptir. Ağır nakliye operasyonlarının sağlığı ve şoförün konforu, Mercedes-Benz marka 12 ileri 4 geri PowerShift 3 şanzıman ile garanti altına alınmıştır. Ağır hizmet tipi G330-12 PowerShift 3 şanzıman, 3.300 Nm yüksek tork iletim kapasitesi ile ağır nakliyenin ihtiyacına yanıt verir.

Turbo Retarder Kavrama

Turbo Retarder Kavrama; Mercedes-Benz’in ağır nakliye segmentinde sunduğu, rakiplerine oranla müşterilerine oldukça üstün avantajlar sağlayan çok güçlü bir donanımdır. Turbo kavrama ve retarder donanımlarını birlikte sunan Arocs 3363 LS, kalkış, frenleme, hassas manevralar ve çok düşük süratlerde giderken veya dururken Turbo Retarder kavrama ile her durumda etkileyici faydalar sağlar. Bir tork konvertörle kıyaslandığında aşınmasız tork aktarımı ve ısı dengesi sayesinde en ağır yüklerde, sık dur-kalklarda, uzun süren zorlu manevralar ve aşırı düşük hızlarda bile azami araç kullanılabilirliği sunan araç, hassas hidrodinamik kalkış ve manevralar sayesinde yüksek konforu da beraberinde sunuyor.

       Aşınmasız sürüş ve kuru kavramanın ömründe    ciddi artış sağlayan Turbo Retarder kavramalı araç;  güçlü entegre retarder, birincil retarder sayesinde  düşük süratlerde bile azami frenleme kuvveti ve  geri viteste dahi retarder fonksiyonu sağlıyor.

      Arocs 3363 LS piyasada kardanik pleyt olarak  bilinen, 3.5"lik ağır hizmet tipi dört yana yatar  5.teker çeki tablası, filo takip ve telsiz ön hazırlık  sistemi ile donatıldı.

 

 
Schmitz Cargobull, 125 Yıllık Tecrübe ve Bilgisini Türkiye’ye Taşıdı
 
5 Aşamalı ‘Ulaştırma Planı’ 2018’de Devrede
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Schmitz Cargobull, 125 Yıllık Tecrübe ve Bilgisini Türkiye’ye Taşıdı
125 yıllık köklü geçmişiyle treyler pazarının güçlü markası Schmitz Cargobull, ...
‘Dual System Teknolojisi CNG ve Motorin Bir Arada
CNG dönüşümünde ‘teknolojik devrim’ olarak adlandırılan SOCAR “Dual System”  ...
Krone Filo Kiralama Hizmetiyle Sektöre Dinamizm Getiriyor
Türkiye’de üretim fabrikası, ikinci el hizmeti, servis ve yedek parça ...
 
Ağır Vasıta Filo Kiralama Hama İle Çok Karlı
Her yıl artış gösteren operasyonel ağır vasıta filo kiralama hizmeti, ...
Karayolları Genel Müdürlüğü Mega Projeleri
Ülkemizin ihtiyaç duyduğu güvenli, ekonomik ve rahat erişilebilirliği ...
Karakaşlı: Sektörün Geleceği İçin Finansal Destek Zorunlu
1925’ten bu yana müşteri memnuniyeti ve kalite odaklı üretim anlayışı ...
 
Türkiye'de Atego 1621 Muadilinde Bir Araç Yok
Mercedes-Benz Türk, 13. Uluslararası Geri Dönüşüm, Çevre Teknolojileri ...
VOITH, VIAB İle 250 Tona Kadar Güçlü Kalkış Güvenli Frenleme
VOITH'in en özel ürünlerinden birisi olan VIAB Turbo Retarder Kavrama ...
SAF-HOLLAND, Türkiye'de Üretime Başladı
Ticari araçlar sektöründe dorse, çekici ve otobüs uygulamalarının lider ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
 HAREKET... TALEPLER... RİSKLER...
toyota, kamyonumdergisi, hafifticari, araziaracı,
  YAZARLAR
Emre ELDENER
Emre ELDENER
TÜM SEKTÖRLER GİBİ LOJİSTİK DE ETKİLENDİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
DEMİRYOLU İLE EŞYA TAŞIMACILIĞI
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
KAMYONCUNUN SAHİBİ VAR MI?
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?
0
Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
şoför
lkw
kamyonum
fahrer
bus
Kamyon
src
sondakika
dikkat