Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan,
Bartın Belediyesi Hafriyat Nakil Hizmeti Alacak
Bartın Belediyesi Hafriyat Nakil Hizmeti Alacak
OSD Başkanı Haydar Yenigün, ''Tedarik Krizinde Normalleşme 2023'ün İkinci Çeyreğinde''
OSD Başkanı Haydar Yenigün, ''Tedarik Krizinde Normalleşme 2023'ün İkinci Çeyreğinde''
English
Burhan Çakan, General Manager of Gürbulak Transport, 'The Most Crucial Problem of The Logistics Industry: Qualified Driver Shortage and the Case of Not Preferring The Profession'

Burhan Çakan, General Manager of Gürbulak Transport, "The Most Crucial Problem of The Logistics Industry: Qualified Driver Shortage and the Case of Not Preferring The Profession"

1 2 3 4 5 6
iveco, sway, tway, ıveco, ivecokamyon, eurocargo, daily
13 Ocak 2022 Perşembe - 13:23

MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. Kamyon Satış Direktörü Serkan Sara, "Yılı Yine Zirvede Tamamladık"

MAN, Türkiye ithal kamyon çekici pazarındaki geleneksel birinciliğini 2020 yılının ardından, 2021 yılında da devam ettirerek, pazarın değişmeyen şampiyonu oldu. Zorlu koşullara rağmen yılı, hedeflerinin üstünde bir başarıyla tamamlayan MAN, yeni nesil araçları ile ithal kamyon çekici pazarındaki payını artırdı ve zirvedeki yerini korudu.

MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. Kamyon Satış Direktörü Serkan Sara,  Yılı Yine Zirvede Tamamladık

Pandemiye bağlı yaşanan tedarik ve üretim kısıtlamalarına rağmen 2021 yılında pazardaki birinciliklerini sürdürdüklerini belirten MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. Kamyon Satış Direktörü Serkan Sara, “Truck of the Year 2021- Yılın Kamyonu ödüllü TGX ve Türkiye lansmanını yaptığımız TG3 serisi araçlarımız ile bu yılda da pazarın gözdesi olduk. Yeni teknolojilerle donatılmış araçlarımız ile büyüyen pazarda hem satış adedimizi hem de pazar payımızı artırarak, zirvedeki yerimizi daha sağlamlaştırdık” dedi.

MAN, kullanıcısına yarının teknolojisini bugünden sunan ödüllü yeni nesil araçları ile pazarda fark yaratmaya devam ediyor. İleri teknolojileri, dayanıklıları, performansları ve yüksek yakıt tasarrufları ile her sektöre en ideal çözümleri sunan MAN; 2021 yılında da zengin model ve donanım çeşitliliği ile pazarın tercih edilen markası oldu. 

Ağır ticari araç pazarı son beş yılın en iyi satış rakamına ulaştı

Pandeminin gölgesinde geçen 2021 yılında Türkiye ağır ticari araç pazarı, önemli bir satış başarısı göstererek, son beş yılın en iyi satış rakamlarına ulaştı. 2020 yılı genelinde 17.172 adet aracın satıldığı Türkiye ağır ticari araç pazarında, 2021 yılının Ocak-Aralık döneminde toplam 26.708 adet araç satışı gerçekleşti. Aynı şekilde Türkiye ithal kamyon çekici pazarında da 2020 yılında 5.904 olan araç satış adedi, 2021 yılında 9.474 adede yükseldi.

MAN, 2020 yılında 1.215 olan satış adedini 2021’de 2.201’e çıkardı

İthal kamyon çekici pazarında 2020 yılını; 1.215 adet araç satışı ve yüzde 20,6’lık pazar payı ile ilk sırada tamamlayan MAN, 2021 yılında başarı çıtasını daha da yukarı taşıyarak, 2.201 satış adedi ve yüzde 23,2’lik pazar payına ulaştı. Böylece 2021 yılında hem satış adedini hem de pazar payını artırarak, çifte başarıya imza atan MAN, ithal kamyon çekici pazarının değişmeyen şampiyonu oldu. MAN, ayrıca sadece ithal araçlarla yer almasına karşın Türkiye ağır ticari araç pazarında da ilk üç içinde yer almayı başardı.

“Yeni nesil araçlarımız ile lojistik sektörünün en çok tercih edilen markası olduk”

MAN olarak, büyüyen pazarda hem satış adetlerini hem de pazar paylarını artırarak, yılı zirvede tamamladıklarını vurgulayan MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. Kamyon Satış Direktörü Serkan Sara, şunları söyledi:

“2020 yılı kadar olmazsa da 2021’de pandeminin değişik varyantları ile mücadelenin sürdüğü zorlu bir yıl oldu. Üretim ve tedarik noktasında yaşanan sıkıntılara rağmen lojistik başta olmak üzere pazardaki talep artışı hız kesmeden devam etti. Yaşanan bu hızlı talep artışı ile birlikte Türkiye ağır ticari araç pazarı, son beş yılın en büyük satış adedine ulaştı. MAN olarak, biz de pazarda yaşanan bu hızlı talep artışına aynı hızda cevap verdik. Özellikle ‘International Truck of the Year 2021- Yılın Kamyonu’ ödülünü kazanan araçlarımızın Türkiye’de teslimatlarına başlamamız ile birlikte lojistik sektöründe en çok tercih edilen markalardan biri olduk.

Bununla birlikte geleceğin teknolojisiyle donatılmış TG3 serisi araçlarımızın Türkiye lansmanını 19 Kasım 2021’de İstanbul’da görkemli bir etkinlik ile gerçekleştirdik. Yarının teknolojisini bugünden sunan TG3 serisi araçlarımız, yeni teknolojilerle birlikte daha düşük yakıt tüketimi ve daha fazla sürdürülebilirlik özellikleri ile fark yaratıyorlar.

“2022’de de müşterilerimizin yaşam boyu iş ortağı olmaya devam edeceğiz”

Göz alıcı tasarımının yanında, inovatif sürüş destek sistemleri ve lojistik sektörünün tüm bileşenleri ile iletişim halindeki dijital platformu sayesinde ‘geleceğin aracı’ olarak tanımlanan TG3 serisi araçlarımız, lansmanın ilk gününden itibaren müşterilerimizin gözdesi oldu. Müşteri memnuniyetini farklı bir boyuta taşıyan yeni nesil araçlarımızın, hayat boyu düşük işletme maliyetleri ile müşterilerimizin ekonomik çıkarlarına ve günlük işlerinin kolaylaşmasına büyük bir katkı sağlayacağına inanıyoruz.

MAN olarak, bugünün ve yarının ihtiyaçlarına cevap verebilecek, geleceğe yönelik tamamen yenilenmiş geniş ürün yelpazemiz ile 2022 yılında da ithal kamyon çekici pazarındaki liderliğimizi daha sağlamlaştırarak, müşterilerimizin yaşam boyu iş ortağı olmaya devam edeceğiz

 
Martaş Otomotiv Genel Müdürü Erdem Çarıkcı, "Diyarbakır’daki Yatırımımızın Ardından Ülke Genelindeki Dağıtım Merkezi Sayımız 8’e Yükseldi"
 
Bakan Muş, Habur Sınır Kapısı'nda İncelemelerde Bulundu
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Toyota, 2021’ De En Çok Satan Ünvanını Korudu
Japon otomotiv devi Toyota, 2021'de küresel bazda 9,5 milyondan fazla ...
Birleşik Krallık ve AB Arasında Eşya Taşımacılığı Yapacaklar GMR Numarası Alacak
UND, GVMS sistemi kullanılan (elektronik sistem) sınır geçiş noktaları ...
Daimler Truck, Traton Group ve Volvo Group’tan Avrupa Çapında Yüksek Performanslı Şarj Ağı İçin Ortak Girişim Anlaşması
Daimler Truck, Traton Group ve Volvo Group, Avrupa çapında yüksek performanslı ...
 
Çin Covid-19 Kısıtlamaları Fabrikaları ve Limanları Vurdu
Toyota, Samsung ve Volkswagen üretimi etkilenen şirketler arasında yer alıyor.
DHL ve Ünlü Tasarımcıdan Pandemide Çalışan Kuryelerden İlham Alan Koleksiyon
DHL, Malezyalı moda tasarımcısı Christy Ng ile iş birliği yaparak özel ...
Çobantur Boltas Türkiye’nin Yeni CFO’su Süleyman Alper Yemez Oldu
Türk-Alman lojistik ağı Çobantur Boltas’ın Türkiye’deki Mali İşler Direktörlüğü ...
 
Taşımacılık Sektörünün Çözüm Beklediği Sorunlar Neler?
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problemlere ...
Bakan Karaismailoğlu: 2021'de Elleçlenen Konteyner Miktarı 12,6 Milyon TEU'ya Yükseldi
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, dünyada yaşanan konteyner ...
Alman VW Grubu'nun Çin’deki Satışları Çip Sorunu Nedeniyle Yüzde 14 Düştü
Alman otomobil üreticisi Volkswagen (VW) Grubunun, en büyük pazarlarından ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
KAFAM KARIŞIK
busworld
0
mersin, mersinlojistik, mersinfuarı, lojistikfuarı, nakliyefuarı
0
  YAZARLAR
Mustafa İmrak
Mustafa İmrak
İhracatın Motor Gücü Lojistik
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Karbon Sınır Vergisi
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Taşımacılıkta Ağır Vasıta Sürücü Sorunu
Prof. Dr. Birol ERKAN
Prof. Dr. Birol ERKAN
Şoför Krizinin Tek Nedeni Pandemi mi?
Dr. Deniz YILDIZ
Dr. Deniz YILDIZ
Yetkin Şoför Bulmak İmkansız Hale Gelecek
Emre ELDENER
Emre ELDENER
Ülkeye Faydalı Yatırımı Destekliyoruz
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
0
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
Kamyon
haberler
fahrer
dikkat
lkw
src
kamyonum
news
treyler