Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum, iveco, özgözde, daily, s-way, eurocargo
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan, treyler, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
kamyonumpazar, truckmarket, alışveriş, kamyonumdergisi
Mobilite İş Geliştirme Direktörü Erdal Çınarcı, 'Firmalar Artık Doğru Aracı ve Doğru Tasarımı Onaylatmak Zorunda'
Mobilite İş Geliştirme Direktörü Erdal Çınarcı, "Firmalar Artık Doğru Aracı ve Doğru Tasarımı Onaylatmak Zorunda"
MAN Hafif Ticari Araçlar Ülke Satış Müdürü Cumhur Kutlubay, ''Mini Tır İşinin Büyümeye ve Pazardaki Yerini Korumaya Devam Edeceğine İnanıyoruz''
MAN Hafif Ticari Araçlar Ülke Satış Müdürü Cumhur Kutlubay, ''Mini Tır İşinin Büyümeye ve Pazardaki Yerini Korumaya Devam Edeceğine İnanıyoruz''
English
Schaeffler Closes 2020 With Strong Fourth Quarter

Schaeffler Closes 2020 With Strong Fourth Quarter

1 2 3 4 5 6
mercedes, mercedesbenztrucks, kafyıdeğiştirenler,
18 Ocak 2021 Pazartesi - 12:48

MAN Kamyon Satış Direktörü Serkan Sara, "Bu Yıl da Yeni Başarılara İmza Atmaya, Pazarda Büyümeye Devam Edeceğiz"

MAN, pandeminin getirdiği zorlu koşullara karşın Türkiye ithal kamyon çekici pazarındaki geleneksel birinciliğini 2020 yılında da sürdürdü. İleri teknolojisi, üstün performans ve yüksek tasarruf nitelikleri ile öne çıkan MAN, sadece ithal araçlarla yer almasına karşın genel kamyon çekici pazarında da ilk üç içindeki yerini korudu. 

MAN Kamyon Satış Direktörü Serkan Sara,  Bu Yıl da Yeni Başarılara İmza Atmaya, Pazarda Büyümeye Devam Edeceğiz

Salgın sürecine rağmen pazardaki öncülüklerini bir kez daha ortaya koyduklarına vurgu yapan MAN Kamyon ve Otobüs Tic. A.Ş. Kamyon Satış Direktörü Serkan Sara, “Yeni nesil kamyon ve çekici serimiz TG3, uluslararası değerlendirmelerde ‘geleceğin aracı’ olarak tanımlanıyor. IToY 2021 (Truck of the Year – Yılın Kamyonu) seçilen TGX başta olmak üzere, gelişmiş TG3 serisi yeni ürün yelpazemizle, bu yıl da yeni başarılara imza atmaya, pazarda büyümeye devam edeceğiz” açıklamasında bulundu.

MAN kamyon ve çekicileri, ileri teknolojileri, dayanıklılıkları, her ihtiyaca yanıt veren zengin donanım ve model çeşitliliği, performansları, fark yaratan yakıt tasarrufları ile pazarda öne çıkıyor. Satış Sonrası Hizmetler, düşük işletme giderleri ile oluşturulan yaşam boyu maliyet avantajı ve uygun finansal çözümler ile MAN araçları, lojistikten inşaata, perakendeden taşımacılığa, altyapıdan madenciliğe kadar birçok sektörün tercihi olmaya devam ediyor. 

Kamyon çekici pazarı 2020 yılında yaklaşık iki katı büyüdü 

2019 yılında 7.901 adetlik satışın gerçekleştiği Türkiye kamyon çekici pazarı, 2020 yılında 17.172’ye ulaştı. Benzer bir gelişim gösteren ithal kamyon çekici pazarı da 3.024’ten, 5.904 adede çıktı. Pandemi ve diğer koşullara hızla uyum göstererek ideal çözümler oluşturan MAN, bu pazarlarda çifte başarıya imza attı. 

Yeni araç yatırımlarının yanı sıra filo yenilemelerinin de gözdesi olan MAN, 2020 yılında toplam 5.904 aracın satıldığı ithal kamyon çekici pazarında 1.215 adetlik araç satışı ile yine zirveye oturdu. MAN, 2020 yılında da Türkiye ithal kamyon çekici pazarındaki geleneksel birinciliğini sürdürdü. MAN, sadece ithal araçlarla yer almasına karşın genel kamyon çekici pazarında da ilk üç içinde yer aldı. 

“İthal kamyon pazarında 2020’yi de zirvede bitirdik”

MAN araçlarının pandemiye rağmen Türkiye ithal kamyon pazarında farkını ortaya koyduğunu belirten Kamyon ve Otobüs Tic. A.Ş. Kamyon Satış Direktörü Serkan Sara, “2020 yılı dünyayı etkileyen salgın süreci nedeniyle tüm sektörler için zor bir sene oldu. Bu zorlu süreçte geliştirdiğimiz ideal çözüm önerileri ile ‘yaşam boyu iş ortağı’ olarak, gördüğümüz müşterilerimizin yanında olduk. 2020 yılını, yeni nesil TG3 serisi kamyonlarımızın dünya lansmanıyla karşıladık. TG3 serisi yeni nesil araçlarımızı Türkiye’de 2020 yılı son çeyrekte satışa sunmakla birlikte, TGX ve TGS çekici modellerimiz, TGS serisi inşaat kamyonlarımız, TGL serisi kargo kamyonumuz ile ithal kamyon pazarındaki geleneksel birinciliğimizi devam ettirdik” diye konuştu.

“2021 yılında pazarda %15-20 civarında büyüme bekliyoruz”

2020 yılının ilk üç ayının iyi başladığını ancak salgın başta olmak üzere kur ve faiz hareketliliği gibi unsurların pazarı ciddi şekilde etkilediğini kaydeden Serkan Sara, şu açıklamalarda bulundu: 

“Karantina dönemi ile birlikte iş yapış şekilleri değişti, alışılagelmiş süreçlerin dışına çıkıldı. Bu dönemde tüm sektörlerde daralmalar yaşanmasına karşın lojistik sektöründe ise, tersini yaşadık. Yıllardır yavaşlama eğiliminde olan lojistik sektöründeki yeni yatırımlarla birlikte, bu süreçte atılan olumlu adımlar talebi arttırdı. Pandemi sürecinin zorlu koşullarına karşın MAN olarak, gerekli tedarik, üretim tedbirlerini alarak, lojistik sektöründe artan talebe hızlı bir şekilde cevap verdik. İki kata yakın büyüyen ithal kamyon çekici pazarında biz de benzer şekilde satış adedimizi ­­arttırarak, yılı zirvede tamamladık. Beklentimiz, 2021 yılında da özellikle inşaat projelerinin yeniden hızlanması ve yeni alımların etkisi ile pazarın %15-20 civarında daha büyüyeceği yönünde. Biz de bu büyüme çerçevesinde pazar payımızı artırarak, zirvedeki yerimizi korumayı hedefliyoruz.

TG3 ve ‘Yılın Kamyonu’ ödülü TGX ile bu yılda da zirvede olacağız

Geçen yıl İspanya’nın Bilbao kentinde Dünya Lansmanı yaptığımız MAN TG3 serisi araç grubumuzun Türkiye lansmanını da bu yılın 2. çeyreğinde yapmayı planlıyoruz. Göz alıcı tasarımı, inovatif sürüş destek sistemleri, ekonomi sağlayan pek çok özelliğiyle ‘geleceğin aracı’ olarak, tanımlanan yeni jenerasyon TG3 ailesinin öne çıkan üyesi TGX, tüm bu özelliklerinin tescili niteliğinde çok önemli bir ödül aldı.
Avrupa çapında 24 önemli kamyon dergisini temsil eden editörlerden oluşan jüri tarafından, ‘International Truck of the Year 2021 – Yılın Kamyonu’ ödülüne layık görüldü. Kalitesi, modern teknik donanımı ve sıfırdan yeniden tasarlanan kabin konseptiyle öne çıkan TGX, sahip olduğu teknolojik yeniliklerin yanı sıra konfor, güvenlik, sürdürülebilirlik, yakıt tüketimi, ekolojik ayak izi ve yaşam boyu maliyet kriterleri ile büyük fark yaratıyor. Türkiye’de yılın son çeyreğinde müşterilerimiz ile buluşturduğumuz TGX’ler ile ilgili müşterilerimizden de çok olumlu geri dönüşler aldık.

 Dolayısıyla MAN olarak, sadece bugünün değil, yarınların ihtiyaçlarına da cevap verebilecek, geleceğe yönelik tamamen yenilenmiş araçlarımızla 2021 yılında da ithal kamyon çekici pazarının zirvesinde olmaya devam edeceğiz.”

 

 
Avusturya'da Akaryakıt Alımlarında Uygulanan KDV İadesi İptal Edildi
 
Şah Lojistik Türkiye-İtalya Arası Lojistik Çalışmalarını Sürdürüyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Araç Muayene Randevusu Olan Araç Sahipleri Sokağa Çıkma Kısıtlamasından Muaf Tutuldu
Uluslararsı Nakliyeciler Derneği (UND), araç muayene istasyonları çalışanları ...
Slovenya, Macaristan ve Çekya Transit Geçiş Belgelerinde Son Durum
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND), Slovenya transit geçiş belgelerinin ...
Almanya'ya Girişlerde Yeni Covid-19 Önlemleri Getirildi
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND), Almanya'ya girecek sürücüler ...
 
İngiltere Ulaştırma Bakanı Kamyon Sürücülerinin Hızlı Covid Testi ile Fransa'ya Girebileceğini Belirtti
İngiltere Ulaştırma Bakanı Grant Shapps, Fransa'nın günler sürebilen PCR ...
VOLVO 9700 DD'yi Avrupa'da Piyasaya Sürdü
Geçtiğimiz yıl İskandinav ülkeleri için yeni Volvo 9700 DD çift çekicisini ...
Macaristan'da Kaçak Göçmen Kontrolleri Devam Ediyor
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND), Macaristan'da kaçak göçmen kontrollerinin ...
 
Anadolu Isuzu ProEye Online Destek Hizmetini Hayata Geçirdi
Anadolu Isuzu, ProEye online destek hizmeti ile satış sonrası müşteri ...
Prometeon Lastik Grubu’nda Gökçe Şenocak’ın Sorumluluk Alanı Daha da Genişledi
Prometeon’un Türkiye, Rusya, Orta Asya ve Kafkaslar Ticaret Direktörü ...
2021 Yılı SRC-5 Sınav Tarihleri Belli Oldu
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı 2021 yılı içerisinde yapılması planlanan ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
“Kamyonum Pazar ile Çık Yola”
  YAZARLAR
Dr. Deniz YILDIZ
Dr. Deniz YILDIZ
Türkiye’de Tersine Lojistik Uygulama Girişimleri
Prof. Dr. Birol ERKAN
Prof. Dr. Birol ERKAN
Türk Lojistiği Geleceğe Hazır mı?
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Bir Gün Ülkemizde Yabancı Kamyoncular da Olabilir mi?
Emre ELDENER
Emre ELDENER
Ülkeye Faydalı Yatırımı Destekliyoruz
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Demiryolu ile Eşya Taşımacılığı
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?
0
Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
Kamyon
news
türkiye
kamyoncu
sondakika
treyler
haberler
şoför
truck