Kullanılmayan UBAK İzin Belgelerinin İadesi
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND), UBAK İzin belgesini 6 seferden az kullanan firmalara 10 puan ceza uygulandığını ve 30 Nisan tarihinden önce iade edilmesi halinde bu belgeler için ceza puanı uygulanmadığını açıkladı.
- | Kamyonum
UND'nin açıklamasına göre:
"Bilindiği üzere, UBAK İzin Belgesinin 30 Haziran tarihine kadar toplamda tek yönde en az 6 sefer kullanılması gerekmektedir. Gidiş dönüş gerçekleştirilen taşımalar 2 sefer olarak sayılmaktadır. UBAK İzin Belgesini 6 seferden az kullanan firmalara 10 ceza puanı uygulanmaktadır. Ancak, UBAK İzin belgesinin 30 Nisan tarihinden önce iade edilmesi halinde bu belgeler için ceza puanı uygulanmaz. Bakanlığa iade edilen belgeler, ilk İzin Belgesi tahsis listesinde 10 puanın altında kalan birinci sıradaki firmadan başlamak üzere en küçük belge numarasından başlayarak firmalara sırasıyla tahsis edilir.
Üyelerimizin bilgilerini sunulur."





YORUMLAR
Yorum Yap