GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
GEFCO Türkiye’den Polonya’ya Yapılan Tıbbi Ekipman Nakliyesine Destek
GEFCO Türkiye’den Polonya’ya Yapılan Tıbbi Ekipman Nakliyesine Destek
Uşak Belediyesi  Kahvehaneleri Dezenfekte Etti
Uşak Belediyesi Kahvehaneleri Dezenfekte Etti
Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
25 Temmuz 2019 Perşembe - 12:55

Kılıç Tarım, Meyve İhracatını Renault Trucks İle Taşıyor

Kılıç Tarım, kendi üretimi olan taze ve dondurulmuş ürünlerin lojistiğini tamamı Renault Trucks çekicilerden oluşan filosu ile sürdürüyor.

Kılıç Tarım, Meyve İhracatını Renault Trucks İle Taşıyor

Kılıç Tarım, yerli muz ve çilek yetiştiriciliğinde liderliği ve dondurulmuş meyve üretiminde uzmanlığı ile tanınıyor. Anamur, Mersin merkezli faaliyetlerinde ürünlerinin ihracat ve yurtiçi nakliyesini kendi bünyesinde yürüten Kılıç Tarım, filosuna Renault Trucks çekiciler ile yatırım yapıyor. Yeni teslim aldığı 8 adet Renault Trucks T 460 retarderli Euro 6 çekiciler ile tek markalı filosunu güçlendiriyor.

Yeni Renault Trucks çekicilerin teslimatı için düzenlenen törene Kılıç Tarım Yönetim Kurulu Başkanı Ali Haydar Kılıç, Renault Trucks Türkiye Başkanı Sebastien Delepine, Satış Direktörü Ömer Bursalıoğlu, Bayi Ağı Geliştirme ve Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Özgür Fırat, Bölge Satış Müdürü Tolga Aykaç, Özmutlubaş Otomotiv Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Mutlubaş, Satış Direktörü Engin Demirel ve Antalya Satış Temsilcisi Abdullah Önal katıldı.

1996 yılından bu yana tarım alanındaki yatırımları ile gıda alanında çok büyük ilerleme kaydettiklerine değinen Ali Haydar Kılıç; “Tarım ürünü yetiştiriciliği ve gıda sektöründe, mevsimsel zamanlamalar vardır ve  zamanla yarış söz konusudur. Müşteri taleplerinin beklenilen şekilde karşılanması için operasyonlarınızın aksamaması çok önemlidir. Bu nedenle güvendiğimiz ürünleri yine kendi filomuzla müşterilerimize ulaştırmayı tercih ediyoruz. Şirket bünyemizde lojistiğimizi yaparak operasyonel kolaylık, maliyet ve zaman tasarrufu sağlıyoruz. Bu doğrultuda araç seçimlerimizde de kalite ve performansı esas alıyoruz. Tek markalı filomuzda Renault Trucks, bizim için ideal bir çözü ortağı oluyor” şeklinde açıkladı.

Kılıç, daha çok Anamur bölgesinde yetiştirdikleri taze muz, çilek ile ürettikleri dondurulmuş meyve ve sebzeyi iç ve dış pazara sunduklarını

belirtiyor. Ürün ve hizmet kalitelerinin önemine değinen Kılıç, lojistiğin kilit bir aşama olduğunun altını çiziyor; “Yıllık 20 bin ton üzerinde meyvenin lojistiğini de sağlıyoruz. Bunun yüzde 10-15’i yurtiçi ve kalanı yurtdışına taşınıyor. Ürünün zamanında ve doğru teslimatı kadar tabi ki operasyonel maliyetler de önemli. Renault Trucks çekiciler ile her anlamda tasarruf sağlayabildiğimizi deneyimledik” dedi.

İlk Renault Trucks Premium model çekiciler, 2013 yılında Kılıç Tarım filosuna katıldı. Daha sonra da Renault Trucks araç alımı yaptıklarını belirten Kılıç; “Yüksek performansın yanı sıra araçlarımız ile yakıtta çok iyi bir tasarruf yakaladık. Daha önce farklı marka araçlarda toplam yakıt tüketimi oranı yüzde 38-40 iken Renault Trucks ile yüzde 32’ye kadar düştü. Bu tabi ki çok önemli ama 900.000 km’ye gelen aracımız ile bile herhangi bir problem yaşamamamız da çok kıymetli” diye açıkladı.

Orijinal yağ, parça ve bakımdan ödün vermiyoruz

Kılıç, Renault Trucks’ın satış sonrası hizmetlerinin kalitesi ve uygun maliyetlerine dikkat çekti. Araçlarımızın sağlamlığı, performansı, sürüş konforu, yakıt tasarrufu ile maliyet tablomuzda zaten avantajlar yaşıyoruz. Akabinde uygun bütçeli onarım-bakım hizmetleri de ayrı bir tasarruf kalemi oluyor. Aracımızın ilk günkü performansını korumak için orijinal yağ, parça ve bakımdan ödün vermiyoruz. Bunun da katkısıyla bakım onarım maliyetlerimiz oldukça makul bir seviyede devam ediyor” diye belirtti.

Frigorifik taşımacılık yapan müşterilerimiz, T serimizi çok iyi tanıyor

Renault Trucks Türkiye Satış Direktörü Ömer Bursalıoğlu ise açıklamasında; “T serimiz, uzun yol frigorifik taşımacılkta müşterilerimizin tüm beklentlerini karşılıyor ve karlılıklarını arttırıyor. Bu nedenle Adana, Mersin pazarında da gücümüz artarak devam ediyor. Kılıç Tarım alanında örnek firmalardan biri. Bu nedenle onların tercihleri sadece bizler için değil, sektör için önemli” dedi.

 
Özel Yazılımlı Program Sayesinde Sürdürülebilirlik Artıyor
 
Halkalı Ve Üsküdar’daki Yeni İstasyonlarını Törenle Hizmete Açtı!
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Akkoç Lojistik, Ford Trucks ile Büyümeye Devam Ediyor!
Faaliyetlerine 2004 yılında Ankara’da başlayan ve bugün 150 araçlık parkı ...
Meryıldız Uluslararası Nakliyat firması Iveco İle Büyüyor!
IVECO’nun İstanbul Anadolu yakası yetkili satıcısı IVECO Otomotiv satışını ...
IVECO’dan Fırat Nakliyat’a 3 adet Stralis Çekici Teslimatı
IVECO’nun İstanbul Anadolu yakası yetkili satıcısı IVECO Otomotiv satışını ...
 
OKT Trailer Tarafından Trakya Birlik’e 5 Adet Treyler Teslimatı Gerçekleştirildi
Treyler ve üst yapı ekipmanları üretiminde adında sıkça söz ettiren OKT ...
Frigorifik Taşımacılıkta En Tasarruflu, Renault Trucks!
Merkezi Mersin’de bulunan Global Ekspres, Antalya’dan Avrupa’ya yaş meyve-sebze ...
Mercedes-Benz Türk'ten 50 Adet Çekici ENCO'ya
Mercedes-Benz Türk, ENCO İstanbul Seyahat ve Taşımacılık’a 50 adet Mercedes-Benz ...
 
Köknar Uluslararası Taşımacılık, Tercihini Yine Tırsan’dan Yana Kullandı
Türkiye’den Avrupa ve Asya ülkelerine frigofirik taşıma hizmeti sunan ...
Erman Lojistik, Filosunu Renault Trucks Çekiciler İle Güçlendiriyor
Frigorifik taşımacılık yapan sektörün en köklü lojistik firmalarından ...
Köknar Group, Volvo Trucks İle Güçlenmeye Devam Ediyor!
Temsa İş Makinaları, Türkiye’nin önde gelen uluslararası frigorifik taşımacılığının ...
 
Nuray PEKCAN
ÇOK ÇALIŞMAYA HAZIR MIYIZ?
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
Gelecekte Ülkemizin Uluslararası Bir Lojistik Üs Konumuna Geleceği Öngörülmekte…
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Covıd-19 Virüsü Kaynaklı Küresel Salgının Ticari Sözleşmelere Etkisi
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
kamyoncu
news
src
haberler
sondakika
Kamyon
kamyonum
türkiye
dikkat