1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Gündem
  4. Kamyoncuların Eyleminde Kavga!

Kamyoncuların Eyleminde Kavga!

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğünde kamyonlarıyla birlikte çalışan kamyoncular eylem yaptı.

  • | Kamyonum
Kamyonlarıyla belediyede çalışan işçiler kilometrelerinin kesildiğini iddia ederek muayene istasyonu önünde eylem yaptı. Belediye tarafından GPRS ile takip edilen kamyoncular, yaklaşık 700 kilometrelerinin kesildiğini belirterek eylem yapmak istedi.


700 kilometrede toplam 1500 lira zararlarının olduğunu belirten kamyoncular araçlarını muayene istasyonuna koymadan önce Mardin yolunda eylem yaptı. Yol kenarında kontak kapatma eylemi yapan sürücüler haklarını istediklerini ifade etti.


Eylem Sırasında Kavga Çıktı


Yol kenarında kontak kapatan kamyoncularla çevre esnafı arasında tartışma çıktı. Akaryakıt istasyonu sahipleri, kamyonculardan yolu açmalarını ve istasyon girişlerini açmalarını istedi.  Bunun üzerine kamyonların başına geçen sürücüler ile istasyon çalışanları arasında tartışma çıktı. Kamyoncular ve çalışanlar arasında kavga çıktı.


Kavga büyümeden vatandaşlar tarafından sonlandırıldı.
 

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz