Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
bisa
ford, fordtrucks, fordfline
English
Schmitz Cargobull presents its latest product and service highlights for the IAA TRANSPORTATION 2024

Schmitz Cargobull presents its latest product and service highlights for the IAA TRANSPORTATION 2024

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
denko, nakliye, lojistik
22 Mayıs 2009 Cuma - 00:00

İzmit Seyahat, Yaratıcı Müşterilerini Ödüllendirdi

İzmit Seyahat, Yaratıcı Müşterilerini Ödüllendirdi

ݝzmit’in önde gelen taşımacılık şirketi ݝzmit Seyahat, Temsa Global TOGݝ ("Türkiye Otobüsçüleri Geliştirme ve ݝyileştirme") projesi danışmanlığında müşteri odaklı çalışmalarını hayata geçirmeye devam ediyor. ݝzmit Seyahat’in Nisan ayında başlattığı “Ödüllü Öneri Sistemi”ne gönderilen öneriler; yöneticilerden oluşan “Öneri Değerlendirme Kurulu” ile değerlendirilip en yaratıcı 4 öneri sahibi, ücretsiz seyahat biletleriyle ödüllendirildi.

Müşterilerini iş geliştirme süreçlerinin merkezine koymayı başararak sektöre birçok yenilik getiren ݝzmit Seyahat, “Ödüllü Öneri Sistemi”ne yolcularından sunulan 84 öneriden, en yaratıcı 4 tanesini ödüle layık buldu. Önerileri ile ödüle layık bulunan Fatma Özmen, Suha Küçüközler, Ceyhun Açıkgöz ve Soner Kiremitçi isimli yolculara, 14 Mayıs 2009 Perşembe günü ݝzmit Seyahat Genel Merkezinde, Müşteri ݝlişkileri Yöneticisi Aysun Aslan tarafından teşekkür belgelerinin yanı sıra, seyahatlerinde kullanılmak üzere ücretsiz biletleri takdim edildi.

Temsa Global’in Türkiye Otobüsçüleri Geliştirme ve ݝyileştirme Projesi (TOGݝ) taşımacılık sektöründe hizmet veren firmaların yolunu açıyor. Yolcu taşımacılığı yapan firmaların ve bireysel otobüsçülerin ihtiyaç duyduğu operasyon ve insan kaynağının gelişimine yönelik iyileştirilmesi ve geliştirilmesini sağlayan TOGݝ ile sektörde hizmet çıtasının yükselmesi hedefleniyor. TOGݝ projesi ile firma ve bireysel otobüsçülerin; müşteri hizmetlerinden şube sayılarına, sefer uygulamalarından çalışanlarına kadar tüm operasyon ve çalışanlarının gelişimine yönelik çalışmaları üzerinde iyileştirme yapılırken seçilen firmanın geliştirmeye ihtiyaç duyduğu bölümleri ölçme ve analiz yöntemleriyle iyileştirilmesi amaçlanıyor.

 
Otokar'dan İnegöl'e 30 Adet Sultan City
 
Temsa Global, Ege'deki 16. Servisini Açtı!
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
En Önemli İnsan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
lkwtreylerdikkatsrctürkiyetruckbuskamyonumnews