GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Slovenya, Macaristan ve Çekya Transit Geçiş Belgelerinde Son Durum
Slovenya, Macaristan ve Çekya Transit Geçiş Belgelerinde Son Durum
Yetkilendirilmiş Yükümlü Başvurularında Süreler 30 Haziran Tarihinde Başlayacak
Yetkilendirilmiş Yükümlü Başvurularında Süreler 30 Haziran Tarihinde Başlayacak
Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

Ayşem Ulusoy, If There Is No Drıver And The Delıvery Is Not Made Rıght, The Load Does Not Mean Anythıng

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
15 Kasım 2018 Perşembe - 11:38

Iveco Türkiye, Üst Yapıcılara En Yeni Araçlarını ve Yeni Özel Portalını Tanıttı

IVECO, İstanbul’da iki yılda bir düzenlediği Üst Yapıcılar toplantısına bir yenisini ekledi. Ülkenin her yerinden gelen üst yapıcılara en son yeniliklerini ve yeni ürünlerini tanıttı.

Iveco Türkiye, Üst Yapıcılara En Yeni Araçlarını ve Yeni Özel Portalını Tanıttı

IVECO Türkiye, ürün gamı ile ilgili en son yenilikleri tanıtmak için üst yapı üreticileriyle her iki yılda bir buluşuyor ve bu gelenek bu yıl da bozulmadı. 6 Kasım tarihinde İstanbul’da yapılan toplantı, Türkiye’nin her yerinden 98 üst yapıcıyı bir araya getirdi. Katılımcıların yüzde altmışı hafif ve orta segmentlerde uzmanlaşmış üst yapıcılardan, diğer üst yapı üreticileri ise mikser, damper ve römork gibi uygulamalarla ağır segmentte uzmanlaşmış üst yapıcılardan oluşuyordu.

IVECO yetkilileri iş ortakları ile iki yılda bir yapılan bu buluşmanın bir gelenek haline geldiğini ve her yıl görülen yüksek katılımın, bu buluşmaların üst yapı üreticileri için ne kadar değerli ve verimli olduğunun kanıtı olduğunu belirttiler.

Sabah yapılan açılış oturumunda, IVECO, yeni üst yapı portalını,  ürün gamındaki en son yenilikleri tanıttı. Sunumlara, Türk ve Avrupa pazarlarında aynı anda satışa sunulan yeni araç tanıtımları eklendi. Oturum, açık alanda gösterilen ürün gamının incelenmesi ile sona erdi.

IVECO, öğleden sonra Daily’e ayrılmış etkileşimli bir çalıştay düzenledi. Burada üst yapı üreticileri, Daily ile ilgili yenilikler hakkında bilgi aldılar.

Daily Hi-Matic, üst yapı üreticilerinden olumlu yorumlar aldı. Üst yapıcılar Daily Hi-Matic’in sorunsuz sürüş deneyiminden memnun kaldıklarını ve bu aracı müşterilerine önerdiklerini belirttiler.

Tüm IVECO ürün gamı, kongre alanında sergilendi. Daily, Eurocargo, LNG modelinde Stralis NP460, Stralis X-Way, Astra HD9 ve Trakker modelleri dahil olmak üzere 13 araç vardı.

 

DAILY: YAKIT EKONOMİSİ, SÜRÜŞ KONFORU VE SAĞLAM ŞASİ İLE ÖNE ÇIKIYOR

IVECO, farklı dingil mesafesi ve yük kapasitesi seçeneklerine sahip Daily modellerini sergiledi. Ayrıca, IVECO’nun sınıfına özel 8 vitesli otomatik şanzımana sahip Daily Hi-Matic modeli de sergilendi. Bu model sağlam şasi yapısı (kamyon tipli C şasiye sahip ilk hafif ticari araçtır), üstün yakıt ekonomisi ve mutlak sürüş keyfiyle öne çıkıyor.

Teşhirde, piyasadaki en gelişmiş dizel teknolojisine sahip Daily Blue Power, Euro 6 RDE Ready de yer alıyordu. Bu araç, 2020 Gerçek Sürüş Emisyonları yönetmeliklerine hazır olan ilk hafif ticari araç. Bu model, van kategorisinde “Yılın Uluslararası Vanı 2018” ve “2018 Yılının Sürdürülebilir Kamyonu”  ödüllerini alan Daily Blue Power ailesinin bir parçasıdır.

SADECE SCR EMİSYON SİSTEMİNE SAHİP TEK EURO 6 ARAÇ OLAN EUROCARGO

Farklı azami yüklü araç ağırlıklarına ve şasi uzunluklarına sahip olan Eurocargo modelleri etkinlik boyunca sergilendi. 3 dingilli ve dümenlenebilir 3. dingil tekerlekli 22 tonluk model de sergideydi.

“Şehrin sevdiği kamyon” olan Eurocargo SCR sistemiyle emisyon standartlarını karşılayan tek Euro VI orta ölçekli araçtır: pasif Dizel Partikül Filtre bulunan HI-SCR sistemine sahiptir.

STRALIS: TCO2 ŞAMPİYONU

Geçen yıl tamamen yeni aktarma organlarıyla satışa sunulan Stralis en yüksek güvenilirlik ve verimliliği sahip; ayrıca önemli miktarda TCO ve CO2 düşüşü sağlıyor. Yeni Stralis, tehlikeli maddelerin taşınması da dahil olmak üzere yerel ve kısa mesafeli görevler için en iyi çözümleri sunmak üzere tasarlanmış olup özgün HI-SCR  emisyon sisteminin sunduğu eşsiz avantaja sahiptir.

STRALIS NP 460: DOĞAL GAZLA ÇALIŞAN İLK GERÇEK UZUN MESAFE AĞIR KAMYON

2019 Yılının Sürdürülebilir Kamyonu” ödülünü alan yeni Stralis NP 460, IVECO’nun en gelişmiş yakıt verimliliği teknolojilerine ve uzun mesafe görevleri için tasarlanmış olan Hi-Way kabinlerin üstün konforuna sahiptir

 

IVECO, Türkiye’ye şimdiye kadar iki adet yeni Stralis NP 460 sundu. Teşhirde olan model, en zorlu görevler için gerekli gücü üretecek şekilde geliştirilmiş olan yeni IVECO Cursor 13 NP tek yakıtlı motoru sunuyor. Çift LNG deposu, 1600 km’ye kadar rekor bir menzil  sağlıyor.

 

YENİ STRALIS X-WAY: OLAĞANÜSTÜ TCO İLE BİRLİKTE SEKTÖRDEKİ EN İYİ TAŞIMA KAPASİTESİ

 

5 ay önce Türkiye’de satışa sunulan yeni inşaat kamyonu Stralis X-WAY, Trakker’in efsanevi arazi şasisiyle Stralis’in en iyi yakıt verimliliği özelliklerini bir araya getiriyor. Beton mikserinden uzun mesafeye kadar en hafif boş ağırlığa duyarlı olan görevler için tasarlandı. Segmentindeki en büyük taşıma kapasitesini sunmak için sektördeki en düşük boş ağırlığa sahiptir. 8X4 rijit ve 4x2 çekici modelleri de etkinlikte sergilendi.

TRAKKER: ARAZİ İÇİN İDEAL

IVECO’nun taş ocağı ve inşaat sahası aracı olan Trakker’ın 410 hp 8x4 modeli sergilendi. Trakker kamyonlar, Türkiye’de özellikle beton mikseri, beton pompası ve maden damperli gövdelerde yaygın şekilde kullanılıyor; ayrıca, arazi kamyonları, vinç ve sondaj kamyonları olarak da hizmet veriyor. Tüm Trakker’larda yalnızca SCR sistemine sahip Euro 6 motor, Genişleme Modülü, Hız Sabitleyici ve PTO (göreve bağlı olarak) standart ekipman olarak bulunmaktadır.

ASTRA HD9: UÇ NOKTADAKİ İŞLER İÇİN ÜSTÜN KONFOR

IVECO arazi ürün gamında, özellikle maden sahaları için uygun olan yeni nesil 8x4 Astra HD9, “Uç noktadaki işler için üstün konfor” etiketiyle çıkışını yaptı. Astra, ağır araç segmentinde modernliğin ve 50 yıllık deneyimin başarılı bir kombinasyonudur. Yeni kabini, sürücüler için benzersiz bir konfor sunan olağanüstü tasarıma sahiptir. Astra HD9, aynı yüksek verimlilikli Euro 6 gibi, Eurocargo ve Stralis’teki yalnızca SCR sistemine sahip.

 

 

 
Tırsan Finanstan İster Euro İster TL
 
Üçüncü Çeyrekte Hedeflerin Yüzde 90’ına Ulaşıldı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Tırsan Finanstan İster Euro İster TL
Türk treyler sektörünün 41 yıldır aralıksız lideri Tırsan, 2015 yılında ...
Isuzu Novociti Life 3. Ödülünü Polonya’dan Aldı
Anadolu Isuzu’nun Türkiye’de ürettiği ödüllü midibüsü Isuzu Novociti Life’ye ...
Lastik-İş Sendika Başkanı Karacan Silahlı Saldırıya Uğradı
Lastik İş Genel Başkanı Abdullah Karacan, Sakarya'da bulunan bir lastik ...
 
Sarp Gümrük Müdürlüğü'nde 3 Gün Enerji Kesintisi
UND'nin Ticaret Bakanlığı Gümrükler Genel Müdürlüğünden almış olduğu bilgiye ...
32 Milyar Dolar İhracat Hedefi
Türk otomotiv sanayii, 2018 yılının sona ermesine iki ay kala ihracat ...
"Kamyonlara Şerit Denetimi Yapılmalı"
Ekin Teknoloji’nin Yönetim Kurulu Başkanı Akif Ekin, trafikte denetlemenin ...
 
''Aracı Satın Almadan Önce Mutlaka Ekspertiz Raporu İsteyin"
Türkiye sıfır otomobil pazarı Ekim ayında da daralmaya devam etti. 2018'in ...
Hizmet Seviyesi Artıyor
Transist 2018 İstanbul Ulaşım Kongresi ve Fuarı 8-10 Kasım 2018 tarihlerinde ...
ZF Standartları Yeniden Belirliyor
ZF, 08 – 10 Kasım 2018 tarihleri arasında düzenlenen Transist 2018 Fuarı’nda, ...
 
Nuray PEKCAN
ÇOK ÇALIŞMAYA HAZIR MIYIZ?
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
Gelecekte Ülkemizin Uluslararası Bir Lojistik Üs Konumuna Geleceği Öngörülmekte…
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Covıd-19 Virüsü Kaynaklı Küresel Salgının Ticari Sözleşmelere Etkisi
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
sondakika
bus
fahrer
kamyonum
kamyoncu
dikkat
treyler
src
truck